1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 11 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ralluff, 9 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh oké, dan moet ik er nog 2 winnen. Wel chill dat je gewoon op Legendary kan spelen in de demo, kon in de demo's van WC en 10 niet volgens mij
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ow, ik ga het de komende weken echt nog wel veel spelen hoor, want ik WIL het goed vinden...

    ... maar bijvoorbeeld die penalties door de AI... zeg nou zelf... dat KAN toch niet!?!? Ze missen 4 van de 5 keer hopeloos.

    Kijk, als IK mis, ok... dan ligt het aan mij.... maar als de AI 4-5x per reeks een penalty verneukt, dan is gewoon serieus iets mis.

    PES demo trouwens ook nog een paar keer geprobeerd zojuist, en alhoewel ik na de eerste keer erg negatief was, begint ik nu iets positiever erover te worden.
     
  3. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    is er al bekend of er nieuwe competities inzitten? zou weleens de jupiler league erin willen hebben.
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Die zit er niet in.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Waarschijnlijk is de A.I met penalty's in de full game wel beter. Want ook bij mij schoot Real elke keer hopeloos naast. :+
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    De AI MIST omdat JIJ ook mist. Zo krijg je nog een manier om terug te komen en te winnen. Bij een "menselijke" tegenstander gebeurd dat niet zomaar. Dit is al jaren bekend met FIFA.
     
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Oke, ff 1 potje voor het eten op ervaren gespeeld.
    Had al 2 filmpjes gemaakt van ergernissen maar die doen het helaas nog niet.

    De wedstrijd die ik speelde was juventus - lyon. Heb gelijk met 3-0 gewonnen. Het pro passing systeem is echt een verbetering, het tempo is nu lekker en je kan niet makkelijk in 1x doorpassen.

    Me ergernissen gaan over de verdediging en dat vind ik gewoon vervelend want ik heb alweer een idee hoe dat online gaat.

    - Me linksback blijft staan terwijl de speler van lyon er vandoor gaat. Je kan er niks aan doen want de ai liet het mannetje gewoon staan. Heb er een filmpje van maar die doet het dus nog niet. Gewoon vervelend want zo kom je in een lastige situatie terecht.

    - Mijn LM gaat binnendoor bij de back, je ziet het gewoon aankomen en op het juiste moment een steekpassje geven en je staat weer 1 op 1. Waarom verdedigd die back niet aan de binnenkant. Vond het nu wel leuk want kon een doelpuntje scoren maar als je online zo'n bal tegen krijgt dan is het niet leuk.

    Ik klink nu misschien zeikerig, maar bedoel het goed ;). Verdediging is dus niet er op vooruit gegaan. Pro passing is echt een dik pluspunt tegenover fifa10.

    Ga hem vanavond nog wat vaker spelen, misschien kom ik nog + punten en - punten tegen dan meld ik het wel. En als ik de filmpjes kan posten doe ik het ook :)
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Waar stel je dat in?
    Ik koos alleen dat FIFA mijn lust en leven was ofzo, speel ik nu op Legendary? :+
     
  9. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    de russische competitie zit er nu ook in
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zo, geïnstalleerd op m'n PS3. Nu spelen.
     
  11. Shotgun Edd

    Shotgun Edd Alaaf!

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegenstander scoorde 2 keer uit een vrije trap tegen mij, in fifa 10 is dit volgens mij niet eens voorgekomen!
     
  12. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Net ff die demos van Fifa en PES gespeeld. Nou Fifa is 1000x beter wat een kut spel is PES zeg ongelooflijk!
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Kan me niet schelen WAAROM het erin zit. Het HOORT er niet in. Punt.

    Ik wil helemaal niet dat de AI het kunstmatig 'spannend' gaat houden. Wat een onzin =( |:-
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    ... weet jij uberhaupt wel wat je wilt? Je wil tegenstand, maar ook weer niet. Ik heb liever dat ik win en vrolijk blijf dan dat ik met controllers ga smijten en verlies.
     
  15. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol:,:F:,:emo:.

    Heb de demo gespeeld, veel van het zelfde wat te verwachten was, subtiele verbeteringen die het net even wat beter maken, zeker voor de online speler een must buy.

    Echter ook weer een paar dingen die niet veranderd zijn en echt lekker dribbelen zit er voor mij igg niet in. Jammer. En wat is de demo kort zeg, 3 acties en de helft is om :emo:.
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    :emo:

    Ik wil tegenstand, maar wel realistische tegenstand, en dus geen kunstmatige 'spanning' doordat de AI op eigen houtje gaat lopen aankloten enzo.

    Als ik geen tegenstand zou willen, dan zou ik het wel op de makkelijkste moeilijkheidsgraad spelen. Ik moet er niet aan denken. Dan verveel ik me na 1 helft al te pletter.
     
  17. Dutchmeister

    Dutchmeister Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg net geen voordeel nadat een speler van de tegenpartij eigenlijk buiten spel stond, maar ik de bal onderschepte voordat de bal hem bereikte. Ik onderschepte de bal, fluit de scheids voor buitenspel. Dat mag er ook nog wel even uit.
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb nu toch al weer paar standaard doelpunten gemaakt. Steekpass door de verdediging, bal breed leggen en intikken.
     
  19. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    PES demo viel mij erg tegen. Los van clunky animaties die eigenlijk echt niet meer kunnen in dit next-gen en hd tijdperk vind ik de gameplay niet op echt voetbal lijken. Te vaak houd ik het gevoel dat de spelers niet correct reageren op mijn commando's. De demo pakte mij niet.

    Bij Fifa wist ik wat ik kon verwachten en dat stelde dan ook niet teleur. Ik wilde eerste PES kopen en dan Fifa, maar ik kom op basis van de demo's tot de conclusie dat ik het maar gewoon lekker bij alleen Fifa moet laten. Ga PES toch laten liggen denk ik.
     
  20. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan moet je niet op Semi-pro spelen.. En gelukkig worden zulke doelpunten ook best vaak in het echt gemaakt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina