Hallo allemaal, Ik weet niet welke headset ik wil kopen, maar ik wil een headset waar ik muziek mee kan luisteren en mee kan gamen op mijn xbox 360 natuurlijk. Ik wil ook dat je de microfoon er kan afhalen of kunt verbergen in de koptelefoon zoals bij de Steelseries. Het zou ook fijn zijn als je hem kon opvouwen want ik reis namelijk best wel veel. Ik was aan de Steelseries siberia neckband aan het denken want die is voor muziek en xbox 360 en dat komt goed uit. Hij is ook klein en dus goed om mee te reizen en de microfoon is op te bergen. Of ik wou de steelseries spectrum 4XB die leek me ook heel goed is wel niet klein maar ik heb gehoord dat die met gamen een betere geluidskwaliteit heeft. En de microfoon is ook op te bergen. Welke raden jullie me aan of weten jullie misschien een andere headset die aan mijn eisen voldoet. Alvast bedankt, Erwan Vossen
Ja ik heb het gelezen Ik vind van de headsets die daar staan de sharkoon x-tatic 5.1 V3 toch de beste omdat je er de microfoon er af kunt halen en goede geluidskwaliteit heeft en er muziek mee kan luisteren. Maar hij is wel te duur vind ik. Ik wil eigenlijk gewoon een headset rond de €50-€60 Misschien een andere suggestie?