Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

1. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben zeker niet negatief over de headsets hoor, ik bedoel alleen dat ik meer voor de ervaring ga dan het kwaliteit van het geluid ;)
    Ik ben maar al te blij met mijn Tritton hoor, don't get me wrong :)
    Vind het laag van mijn tritton niet mooi, hij geeft veel resonantie met zich mee.
    Als mijn laag een beetje open staat dan begint mijn headset mee te trillen en dat verkloot het geluid gewoon, vind ik jammer maar is niks meer aan te doen als je zo'n licht gewicht headset hebt.
    De tritton staat bij mij op nummer 2 fijnste gaming headsets, astro nummer 1 maar misschien is mijn tritton minder goed ofzo omdat het een release model is met nog de 2 stekkers enz.? kan zijn dat er ook met het geluid is gespeeld daarna.

2. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Aha ja, dat zou best kunnen. Dan heb je zeker ook nog die grijze mic ipv de zwarte buigbare? Ik krijg trouwens altijd te horen dat ik in mijn mic blaas als ik de tritton op heb. Heb jij daar ook last van?

3. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb inderdaad de grijze mic ;)
    Nee heb nog niet gehoord dat ik in mijn mic blaas, heb wel last dat mijn kabel die vanuit mijn controller naar mijn headset loopt dat die stoort. regelmatig kan ik in een keer niemand meer horen en zij mij niet of dan kraakt hij heel erg.
    De plug waar hij mee verbind aan mijn headset is een beetje losser als de nieuwe modellen dus ga dat binnenkort maar eens vast solderen denk ik, dan heb ik er geen last meer van! :9

4. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Heb je bij de Sennheiser PC360 , als je m alleen voor de XBOX wil gebruiken
    een mixamp nodig? En zo ja, welke dan?

Laatst bewerkt: 9 sep 2010
  5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    de mixamp van astro is goed

6. PsychoBoyJack

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, ok. Maar is het vereiste om er 1 aan te schaffen als je er over na zit te denken om een Sennheiser te kopen? Of kun je ook met die headset gamen zonder mixamp ?Het is mij erg onduidelijk wat het precies doet. En als het niet nodig is, wat is dan het verschil als je wel of niet een mixamp gebruikt. Ik dacht tot nu toe dat alleen die headset van astro een mixamp vereiste. Dat ding van turtle beach geloof ik weer niet.

Anders gezegd/gevraagd;
    Ik heb een budget van max 200 Euro. Wat raden jullie mij aan? Astro A40 zit je al boven mn budget + dat je dr nog eens een keer een mixamp van zon 150 E bij moet kopen. Dat kan ik niet betalen en dat gaat m dus niet worden. Toen zat ik te kijken naar de Turtle Beach x41, maar daar las ik op andere forums meer negatieve reacties dan goede over (het apparaat zou in verhouding ''goedkoop'' aanvoelen, draadjes snel los, storingen enz). Toen las ik dus dat Sennheiser ook een headset voor de XBOX op de markt zou brengen. Zelf ben ik al van Sennheiser een fan, dus dat is een dikke plus. En voor 150 goed binnen het budget. Maar als nu blijkt dat ik er ook een mixamp voor moet aanschaffen kan ik de Sennheiser ook wel vergeten.
    Alvast bedankt voor jouw / jullie antwoord !

7. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de Sennheiser is de Mixamp een vereiste.. Dus dat wordt hem niet voor jou dan.. Alleen de Headset kost al 150 euri

8. PsychoBoyJack

Leuk Bevonden:
    4
    Tja , wat raad je mij dan aan ?
    Kan de startpost eventueel ook even aangepast worden metwat betreft de vereiste van een mixamp en de info daarover ? Ik probeer info te vinden waar zon ding eigenlijk voor nodig is, maar dat is maar erg moeilijk te vinden, ook waar je die dan kan kopen. Tot nu toe ken ik dus alleen de mixamp van Astro. Is dat ding van Turtle dan de enigste die m niet nodig heeft?

9. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Is een goed idee voor de frontpage, ik weet zelf ook niet zo veel over de mixamps (heb zelf een tritton ax Pro met mixamp alleen heb dat ding 1x goed in gesteld en nu staat hij eigenlijk altijd aan :9) dus ik weet niet of iemand een stukje zou kunnen schrijven? dan zet ik het op de frontpage :)
    Heb zelf een Tritton AX Pro, misschien is dat iets voor jou? bij foregames in Tilburg en Breda verkopen ze die voor 190 euro incl. mixamp.

10. MonkeyBrainsNL

Leuk Bevonden:
    0
    @Scarluuk, zet gelijk even de Sennheiser PC360 ertussen staat een paar pagina's terug.

@Spycho lees je even in over de Astro mixamp op hun site. www.astrogaming.com

11. PsychoBoyJack

Leuk Bevonden:
    4
    mmm... Mischien dat ik het eerst ergens verkeerd gelezen had (zat ook de Amerikaanse site te kijken even niet rekening houdend met de dollar), maar bij de UK versie van de site kun je de set (dus A40 met mixamp) voor zo'n 230 euro bestellen.....Dat scheelt toch wel met wat ik eerst dacht wat ie zou kosten. En laat ik nu net vandaag even een fijne financiële meevaller hebben gekregen....
    ff over nadenken nog, maar denk wel dat ik m op zeer korte termijn ga bestellen....

Laatst bewerkt: 11 sep 2010
  12. MonkeyBrainsNL

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je geen spijt van, en binnen 3 dagen heb je hem in huis..

13. PsychoBoyJack

Leuk Bevonden:
    4
    Net geprobeerd om de Astro A40te bestellen, maar iets snap ik niet. Ik kom uiteindelijk uit bij 244 pond, als ik via deze site (of andere ) dat omreken naar euro is het zon 290 ofzo, maar als ik dan op de site via Paypal wil afrekenen geeft ie in 1 keer 384 euro aan...? ...Das toch wel een beetje teveel..... nog niet besteld dus...
    Dan maar even de tip van Scarluuk verder bekijken.

Laatst bewerkt: 13 sep 2010
  14. erwan666

erwan666 Member

Leuk Bevonden:
    0
    welke xbox 360 headset??

Hallo allemaal,

Ik weet niet welke headset ik wil kopen,
    maar ik wil een headset waar ik muziek mee kan luisteren en mee kan gamen op mijn xbox 360 natuurlijk. Ik wil ook dat je de microfoon er kan afhalen of kunt verbergen in de koptelefoon zoals bij de Steelseries.
    Het zou ook fijn zijn als je hem kon opvouwen want ik reis namelijk best wel veel.

Ik was aan de Steelseries siberia neckband aan het denken want die is voor muziek en xbox 360 en dat komt goed uit.
    Hij is ook klein en dus goed om mee te reizen en de microfoon is op te bergen.
    Of ik wou de steelseries spectrum 4XB die leek me ook heel goed is wel niet klein maar ik heb gehoord dat die met gamen een betere geluidskwaliteit heeft. En de microfoon is ook op te bergen.
    Ik vind de Sharkoon x-tatic 5.1 V2 ook heel goed maar toch iets te duur ik wil gewoon een headset die aan mijn eisen voldoet en rond de €50-60 kost.

Welke raden jullie me aan of weten jullie misschien een andere headset die aan mijn eisen voldoet.

Alvast bedankt,

Erwan Vossen

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Wil je surround of is stereo voldoende?

16. erwan666

erwan666 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil natuurlijk wel voetstappen horen of care packages horen vallen met cod 6
    Ik was misschien aan de Sharkoon analog aan het denken de goedkopere van de digital.
    Is deze voldoende om voetstappen en dergelijke te horen?
    Als die ook goede geluidskwaliteit heeft voor muziek dan neem ik hem.

Maar als jullie een andere beter weten? :D

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Als je voetstappen wilt horen moet je digital surround gaan, maar dan ben je meer kwijt dan 50-60 euro

18. erwan666

erwan666 Member

Leuk Bevonden:
    0
    oh welke raad je me dan aan?
    wat is dan zoal de prijs?

19. erwan666

erwan666 Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Je kunt op de Razer Chimeara wachten, die word rond de 150 euro en komt dit jaar nog uit.

[yt]HfOXfa7q6GI[/yt]

Anders check je ff de Startpost, daar staat alles zo'n beetje wel in dacht ik.

Laatst bewerkt: 15 sep 2010

Deel Deze Pagina