1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 8 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt maar moet je dan naar het doel stick naar het doel of gewoon naar achter :):
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Richting je doel.
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Gewoon van de tegenstander af, dus 180 graden ten opzichte van je tegenstander :) Dat hoeft niet persé richting doel zijn, maar in de praktijk komt het daar wel op neer.
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Han,

    Houd het gewoon simpel :D Gewoon naar je doel toe dus haha....
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Prima, maar je bent het wel met me eens dat er soms situaties zijn dat je niet richting doel moet verdedigen hè? ;)
    Anders teken ik het wel even uit.
     
  6. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    ok kan het kloppen dat als ik achter de aanvaller staat dat mij speler eerst ervoor wilt gaan staan en dan zo een 5 meter verschil tussen hem en dan aanvaller wilt (want bij mij loop hij niet naar achteren alleen naast hem ik ga het proberen te film laat het wel even weten als ik het ga posten
     
  7. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het nu met PES online ?

    weet iemand al of daar aan gewerkt is ? Want dat was toch altijd een groot probleem met PES.

    Ik heb de demo gespeeld en vond het een beetje traag, vond van ver af de animaties wel mooi, alleen de close ups vond ik wat minder. Ook de keeper vind ik aparte dingen doen, beetje springerig. Ben niet overtuigd, maar weet wel dat PES op de goede weg zit en ben na deze demo (heb hem nu wat vaker geprobeerd) niet meer zo anti-pes als eerst. Ik vind ook dat we moeten ophouden met elkaar afzeiken(zoals vandaag in Fifa11 topic), gewoon kritisch blijven mag natuurlijk wel.

    Veel plezier jongens met PES11 :thumbs:
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Als je het te traag vindt dan kan je de snelheid op 1 of 2 zetten in het in-game menu. Standaard is 0.

    We weten verder nog niets van ONLINE, alleen dat het nu met 4 tegen 4 gespeeld kan worden en dat het een stuk beter dan vorige jaren schijnt te zijn.
     
  9. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb ik dat vaker gehoord :p
     
  10. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok,

    4 tegen 4, een soort clubs ?
     
  11. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Kun je die blurry shit uitzetten in de demo/full-game?
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Kan je wel zeggen, maar dan zonder vaste bezetting qua spelers. Daarom denk ik ook dat er geen ranking voor 4 tegen 4 zal zijn. Weet ik trouwens ook niets van.
     
  13. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    dat klopt en dat is ook waargemaakt. Althans, PES2008 online was super bagger, PES2009 online was bagger, PES2010 online is goeds mits je tegenspeler ook een goede verbinding heeft. M.a.w. de belofte dat het in PES2011 (weer) beter wordt is op basis van het recente verleden best wel geloofwaardig; of het niveau van de EA servers online wordt gehaald, is een heel ander verhaal.
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2010
  14. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Weet iemand hoe ik een beetje normaal op goal kan schieten? Telkens als ik probeer te schieten lijkt het wel een soort van lob. Ontzettend zacht en altijd hoog met een boogje:mad: De knopjes staan uiteraard wel goed:)
     
  15. matthieu1

    matthieu1 Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een slecht hoerenspel is dit zeg. Ongelooflijk maar KONAMI heeft t weer ns verprutst. Als ik mee wil verdedigen loopt die gozer te stuntelen ongelooflijk, hij kan niet eens fatsoenlijk meerennen. Egt dramatisch dit jaar weer, evenals FIFA, wat ben ik teleurgesteld door deze footies! Dan maar weer COD of GoW, want dit is letterlijk geldverneuking en een al frustratie!
     
  16. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Snap je het verdedigen uberhaubt wel?
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    In COD is het onschadelijk maken van de tegenstander / aanvaller veel realistischer en makkelijker. Beter speelt hij die game gewoon.
     
  18. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    _O_
     
  19. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp wat hij bedoelt, jullie moeten niet doen alsof dit spel o zo superieur is. Ik koop dit spel puur omdat ik wat anders wil dan FIFA.
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik snap wat je bedoelt over de AI verdediging, beetje lame. Maar zoveel gescheld hoeft niet :+.

    Ik had ook (te) hoge verwachtingen :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina