1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 8 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Hoe meer ik de demo speel des te beter word ik en daardoor is het ook leuker. Perfect is het niet maar FIFA 11 is gewoon weer veel van hetzelfde dit jaar.
     
  2. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen gaan je geloven ook nog als ze dit lezen 8)
     
  3. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Wat verwachten we dan van FIFA 11? 8) Dat het een compleet nieuwe game wordt?
    FIFA heeft een goeie basis en gaat daar natuurlijk op doorbouwen, iets wat PES niet kon doen en daar is dan dit uitgekomen. :)
     
  4. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat moeten ze lekker zelf weten natuurlijk. ;)

    Sinds FIFA 09 is er gewoon veels te weinig veranderd. Als jij daar tevreden mee bent dan haal je lekker FIFA 11 ook weer toch...
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2010
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Lincoln serieus ga weg ofzo.. Voegt echt niks toe aan dit topic.

    Helaas moet ik nog tot 9 uur werken, wil die demo weer spelen!
     
  6. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ferron heeft hier wel gelijk in hoor, als PES in staat is om te verbeteren en op een hoger nivo te komen zullen de aanpassingen daarna ook minimaal zijn. Wat Pes niet lukt imo is dat het geen vernieuwende dingen erbij krijgt (ok 4 vs 4) maar kijk naar clubs en Fut van Fifa, dat zijn juweeltjes van en voor EA. PES moet iets heel moois uit de hoge hoed gaan toveren, maar ik ga dat betwijfelen puur omdat ze als footie niet op hetzelfde nivo als fifa zitten (qua kopers, dus qua €)
     
  7. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ehm, Fifa is áltijd gegroeid.
    Na Pro Evo 5 en 6 is Pro Evolution soccer als een lawine van een berg gegaan en probeert nu diezelfde berg weer omhoog te kruipen maar zijn pas slechts halverwege..... Terwijl Fifa bijna op het puntje van de berg staat.. hoger kan je niet.

    Punt dat ik wil maken is dat je beter een goede game minimaal kan verbeteren.. van een 9.0 naar een 9.2 qua cijfer gaan.. dan van een 9, naar een 9.2 en vervolgens naar een 5 en dan naar een 7.
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2010
  8. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Even de demo gespeeld, maar ik vind dat pasen maar lastig nu. Misschien komt dat nog, maar denk toch dat ik die tijd er niet in ga steken doordat Fifa nu echt aanvoelt als voetbal.

    Maar ik heb tijdens de PES demo de heletijd van die hick ups. Dat me scherm gewoon 1 sec blijft hangen en daarna 1 sec de toekomst in springt. Zeer irritant en weer een echte PES bug, die Jappen kunnen ook niet programmeren.
     
  9. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    He dat heb ik ook, dacht dat het aan mijn downl lag
     
  10. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Kijk eens een keer naar de NBA games van 2K. Dan zie je gelijk dat de huidige voetbalgames verre van perfect zijn.
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Heb daar totaal geen last van gehad na 5 potjes. M'n laatste pot tegen Bayern als Barca was heerlijk , stond 1-1 en opeens zag ik het licht. Scoorde in 10 minuten infame tijd. 3 heerlijke goals. Eerste 2 waren prachtige aanvallen waarmee ik Villa 1 op 1 zette en de 3de was een prachtige streep van Villa uit de draai die in de kruising zoefde. Sprong gewoon serieus op van het juichen , geweldig.
     
  12. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Basketball is dan ook beperkter qua mogelijkheden (en ik kan het weten want heb het 6 jaar gedaan). Dus dat vind ik niet te vergelijken. Tuurlijk kan jij wel 10.000 voorbeelden noemen dat basketbal op zich alles behalve beperkt is weet ik ook wel.... maar toch beperkter.
     
  13. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Mijn vergelijking ging niet zozeer over de gameplay. De details zijn gewoon veel beter, zoals bijvoorbeeld het commentaar/halftime report.De echte sterren kun je ook veel beter herkennen. Zowel tijdens het spelen als bij de cutscenes.
     
  14. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Echt ik snap nog geen steeds niet dat mensen dat PES beter vinden dan Fifa.. NEt een paar potjes PES gespeeld maar tis ook werkelijk geen ruk aan..
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Het is een hele andere footie, IMO. Het is op een andere manier leuk dan FIFA.

    FIFA is nu heel tactisch en vloeiend (houd ik van), terwijl PES (in mijn ogen) meer een 'leuk' spel is. Het dribbelen/animaties loopt misschien wat houteriger en de keepers zijn niet altijd goed (heb ik het idee) maar het spel zelf is opzich best leuk. Mooie camera stand en de schoten zijn echt dik. Hier en daar wat foutjes, maar dat heb je in elke footie.

    Als je een lekkere pass geeft of goal maakt in FIFA denk ik: Lekker! (moeilijker in FIFA11, dus blijdschap komt bij mij nu wel voor na een goal/pass).
    Als je een lekkere pass geeft of goal maakt in PES juich ik gewoon, om een of andere reden is dit pass-systeem veel moeilijker. Het is gewoon heel anders, op een andere manier leuk.
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2010
  16. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Die video heeft mijn zin om door te spelen helemaal weg genomen. Wat irritant zeg.

    En als je niet manual kan passen zonder L2, dan hoeft het voor mij niet. Is gewoon kut, ik wil altijd manual passen. Kan ik dat echt niet veranderen?
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2010
  17. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Beschrijf je nu het alom oude bekende PES gevoel bij FIFA?:confused:
    Ik ervaar het andersom....nog steeds niet het gevoel dat wat erop het veld gebeurd door mij komt.((is moeilijk uit te leggen,maar de googd old PES boys weten pcies wat ik bedoel)Ik heb inmiddels al behoorlijkl wat mooie goals gescoord met de FIFA demo...en bij pes pas 2 mooie goals.
    Maar dit jaar is iedereen een winnaar.De irritante dingen zoals lobjes en makkelijke onrealistische afstandschoten zijn er uitgehaald en is nog weer beter geworden en PES is sinds 3 jaar weer eens de moeite waard(voor mij zwaar de moeite waard) en doet de oude tijden herleven toen PES nog King Footie was!
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2010
  18. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Barcelona is oppermachtig, iedereen zal hun wel nemen pff...
     
  19. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Nee dit word hem niet. Ik snap de mensen niet die zeggen dat het oude pes gevoel terug is in dit deel. Ik zie niks van de oude pes (ps2)
    Wat mij het meest irriteert aan dit spel is de stroperigheid van de spelers. Animaties die niet kloppen, spelers die schuiven over het veld. Ook wanneer je de bal aanneemt en wilt sprinten duurt het een seconde voordat hij uberhaupt zijn sprint inzet. Als ik de bal aanneem en naar rechts wil draaien dan draait hij toch naar links zodat de cpu de bal kan afpakken. Script zit er nog dik in. Ik dacht juist gelezen te hebben dat dit niet meer zou gebeuren. De CPU neemt geregeld de controle over mijn loop lijn zodat ik net te laat ben bij bijv een rebound. Bal bij de zijlijn afpakken is 99% kans dat het een inworp is. Je kan zo een bal nooit net binnen houden. Het is altijd net te laat. GAAAP! zo voorspelbaar.
    Kopballen zijn NOOIT strak. Altijd die zachte boog kopballetjes, wtf is dat? Ik kan nooit een strakke kopbal naar een medespeler geven ook al vul ik het meterje helemaal. Een lange bal geven en snel door koppen naar de lopende man zit er echt niet in bij pes.
    En keepers zijn een regelrechte drama. Ze stompen alles terug door het midden en ze komen niet van de grond.
    Vleugelspelers lopen niet vrij. Als ik met bayern speel dan blijven ribery of robben vrolijk ter hoogte van de middenlijn staan terwijl ik kom aanrennen met de bal. Ik heb nog niet echt kunnen uitvinden hoe dat eventueel in te stellen is, maar je mag toch verwachten dat een vleugelspeler automatisch vrijloopt en niet blijft hangen bij de middenlijn want dat slaat nergens op.
    Voor mij is dit gewoon pro 2010 met een iets betere pass systeem, nieuwe animaties die slecht uitgewerkt zijn, maar met dezelfde en zelfs nieuwe bugs. Als hij online goed werkt zal ik hem wss wel halen, maar zo niet laat ik pes wederom een jaartje liggen.
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    In de demo speel ik nu de hele tijd met bayern. Gaat redelijk gelijk op, maar valt wel tegen dat de goals die ik tegen krijg gewoon van die ruk-goals zijn waar je het gevoel hebt dat je er weinig tegen kon doen.

    Sowieso dus die keeper die alles terug de 16 in pareert, waar de tegenstander veel uit scoort, maar ook al paar keer meegemaakt dat een lage voorzet gewoon 'door' een verdediger gaat zodat een spits hem kan intikken 8)

    Zwaar irritant.

    PES is wel degelijk op de goede weg terug, maar ik denk niet dat ik PES full-price ga kopen. FIFA ook niet denk ik. Hopelijk komen er wat leuke deals.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina