1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo: Reach [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Daz, 15 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik ben voornamelijk bezig met Commendations unlocken.
    Die kun je zowel in campaign , firefight als multiplayer vrij spelen :thumbs:

    De campaign en firefight heb ik voorheen amper gespeeld , maar dat is nu wel anders met die Commendations/bonus credits ;)
     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Uitgespeeld op heroic + inmiddels de 1e 3 missies op Legendary gehaald. Heerlijke game!
     
  3. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehehe, het is gewoon reclame, maar ik vind het toch wel leuk om te laten zien. Ga eens naar de www.microsoft.nl site gewoon de homepage van Microsoft in Nederland. Voor zo'n "saai" bedrijf toch wel masterlijk. (En als je daar toch bent ff de beta van IE9 downloaden)
     
  4. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Lol, Vista heeft me gelukkig over laten stappen op OSX, sindsdien is al mijn Windows apparatuur vervangen voor het Appel spul (MBP, MB, iPhone, AppleTV, Airport Extreme, heerlijk wat een genot) _O_

    Ik kijk niet meer terug naar Windows maar speel nog lekker op mijn 360 en zal een opvolger zeker ook weer aanschaffen mocht die ooit komen.
     
  5. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Prima uiteraard, ik heb zelf 4 Ipods, een Ipad een Iphone, een Imac. heb zelf 3 jaar voor Apple gewerkt, dus ben echt wel verknocht aan dat merk. Maar OSX vind ik nu wel een beetje oud worden. Persoonlijk vind ik niet dat het op kan tegen Win7, maar ja, dat zal jij niet met me eens zijn.

    Je ziet dat Apple alles lekker verfrist, behalve de Mac en OSX zelf. Dat is nu echt wel toe aan vervanging.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    serieus? Zonde. Bij mij is ie weer volop aanwezig. De mp weer zoals in deel 1 en de sp misschien iets minder verrassend maar o zo goed.

    Vraagje. In Halo 3 kan je ook dalen in rang, terwijl je qua symbooltjes wel steeds verder kwam. Is dat er helemaal uit? Ik zie mezelf alleen maar stijgen qua symbooltje

    en wat zijn precies die commendations?
     
  7. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand nog last op online te spelen ?
    Ik geraak er niet in .
     
  8. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Klote die heb ik gemist.
    Ga m ook niet nog eens op Legendary doen want dat stuk had ik echt moeite mee!

    Tips voor mensen die hier vastzitten op Legendary:
    Uiteindellijk een banshee gejat (tip: Ga met je jetpack bovenop dat dak staan waar je teammates staan en wacht tot hij recht op je af vliegt) en daarmee telkens beneden rond gevlogen.. Snel eruit springen en die turret aanzetten dan gelijk weer achter de rotsen vliegen vanwege alle ghost'.

    Helemaal op de laatste wave komt er nog zo'n Wraith, die heb ik gejat door gunner te killen.. Dan erop te klimmen en net zo lang op de driver te slaan tot ie dood is. Dan kun je zelf in de Wraith en die helpt bij dit level echt :)
     
  9. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oké, dan ben je echt gewoon veel beter dan ik. :+ Ik speel hem nu nog 's helemaal door op Heroic, dan co-op Legendary doen denk ik.
     
  11. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Hoe tof de game zelf ook is, ik heb er al wel wat problemen mee gehad:

    - tijdens de vierde missie een vastloper, nadat ik opnieuw had opgestart, zat ik ineens bij een checkpoint van de missie ervoor (kon dus de hele vierde missie opnieuw doen).
    - Nadat ik de vierde missie had gehaald, zat ik in een herhaling bij de intro van missie 5. Nadat het introfilmpje was afgelopen, kun je spelen, maar bij mij begon steeds het filmpje weer. Na opnieuw de game op te starten, maar gewoon via campaign menu missie gekozen.
    - Op het einde van missie 7, bijna de level gehaald, ga ik dood. Normaal begin je bij het laatste checkpoint, maar bij mij begon het introfilmpje van de missie en begon ik dus weer aan het begin van het level. Na opnieuw het spel te hebben gestart, bleek ik wel weer terug op het einde van de missie te zijn.
     
  12. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word daar altijd zo ziek van. (Jaloers dus) Ik ben begonnen op Heroics en kom maar moeizaam vooruit. Geeft niet, want dan doe ik er lekker lang over. Ik verwacht zeker 20 uur nodig te hebben voor heroics. En daarna nog eens Legendary in coop, want alleen lukt me dat gewoon echt niet.

    En als je dan hoort dat iemand legendary in zijn eentje makkelijk vind en zo heeft uitgespeeld, dan gaat er wel wat knarsen hoor.

    Vooral als ik 2 van die grote gasten tegenkom. Mijn god, die zijn niet meer neer te halen zeg.
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2010
  13. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    heb je de game geinstalleerd op je HDD?
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zijn idd praktisch niet te doen. Ben wel blij dat je teammates niet dood kunnen, daardoor kan je het vaak wel handig aanpakken. Er is een achievement voor Legendary in je eentje, dus nu moet ik wel aan beginnen. Ben echter nog lang niet klaar op Heroic.
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    [yt]NRrv6rcu90Y[/yt]
    Master Chief is ook gespot in Reach Single Player :D
     
  16. TacticalRealitY

    TacticalRealitY Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    9
    Nog meer mensen die niet op bungie.net kunnen komen? Dacht eergisteren even ergonomisch te zijn door op de site me email + password te laten onthouden. Sindsdien kom ik er niet meer op.
     
  17. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee. Geen ruimte meer voor op mijn harde schijf (20 gig, heb nog > 4 gb over). Helpt dat om problemen te verminderen?

    En die grote gasten (hunters), kun je killen door op hun hoofd te mikken of op zichtbare oranje huid en granaten gooien.

    Ik speel zelf op legendary, om de speelduur te rekken van de SP, als je leest dat je met een uur of 6 op normal erdoor heen bent geknald. Ik zit nu eind van de zevende missie en heb er al zo'n acht uur erop zitten (en dik 200 keer dood gegaan :+).
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2010
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hunters kun je inderdaad het beste op die oranje stukken aanvallen. Er zit een plaat op hun rug die kapot kan waarna je veel damage kunt doen.

    Granaten werken goed maar je met dan wel zorgen dat je ze niet op hun schildarm plakt. Paar keer ik de rug slaan werkt op de lagere moeilijkheidsgraden ook goed maar op Heroic en Legendary krijg je daar niet echt de kans voor.
     
  19. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb gister Heroic uitgespeeld en moet zeggen dat ik met de laatste missie toch nog best wat moeite had op momenten dat ik de noob-combo niet kon gebruiken tegen de sterkere elites (dus wanneer ik geen plasma pistol kon vinden waar nog wat charge in zat). Uitendelijk ben ik over de hele campaign 100 keer dood gegaan waarvan volgens mij wel 50 keer in de laatste missie :+Dat belooft nog wat voor Legendary, dat wordt alleen nog maar noob-combo gebruiken denk ik want met een assault rifle of ander standaard wapen de shielded vijanden omleggen is op Heroic al aardig lastig.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina