1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo: Reach [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Daz, 15 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Iemand de legendary edition nog gespot in omg. roermond?
    Bol.com heeft hem geanuleerd. Kutbedrijf. Zeker als het om een LE. gaat. Als ik het eerder had geweten had ik hem wel ergens anders beteld. Nu is hij niet meer te vinden.
     
  2. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    jeetje man heroic is echt te moeilijk :p
    en legendary 1 missie gehaald :D

    de laatste waar in je dood moet gaan haha :+

    /Mod Met spoilers werken aub. - Mtthz
     
  3. witloof

    witloof Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit het eigenlijk met da gratis gold weekend, is dat enkel voor wie reach heeft?
     
  4. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wel hoe ik ze moet killen, maar er zit een groot verschil tussen weten en kunnen.

    In de allereerste Halo had ik een groot respect voor Hunters, maar de delen daarna waren ze eigenlijk te makkelijk gemaakt. Je dolde ze gewoon een beetje door vlak voor ze te gaan staan en als ze dan gaan swingen met hun arm, loop je naar hun achterkant en knalt hun rug aan gort.

    Maar in Halo Reach heb ik weer veel respect voor ze, want dollen is er echt niet meer bij. Ten eerste chasen ze je en snel ook, de AI is echt enorm vooruit gegaan. Ten tweede kunnen ze enorm veel meer schade hebben voordat ze omgaan en ten derde doen ze zelf enorm veel meer schade. In de buurt van de swing ga je nog kapot. Je moet echt ergens anders zijn.

    Wreed moeilijk iig. EN die UBERElites vind ik ook nogal tough. Eigenlijk gebruik ik daarvoor meestal camouflage en dan van achteren bashen, zodat je een finishing blow uitdeelt. En daarna maken dat je wegkomt voor de rest van het gespuis.

    De hele AI is sterk verbeterd. Als je er te lang over doet word je gewoon geflanked, niemand staat echt lang stil.

    Kortom, rete moeilijk al op Heroics,legendary heb ik nog niet gedaan.
     
  5. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Yup, met Reach mag je dan gratis online spelen.
     
  6. witloof

    witloof Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    pfff, wat een afzetterij, dacht dat dat ook voor de andere games was.
     
  7. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    En bedankt voor de spoiler, kan je de spoilertags in je post zelf even toevoegen? :mad:


    Tja, niet meer dan logisch lijkt mij hoor, ze hoeven zo een actie niet te houden tenslotte.
     
  8. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ach tja, voorlopig kijk ik eigenlijk niet meer naar wat MS uitbrengt op OS gebied (zie bovenstaande). Over een tijdje zal ik ze weer eens tegen het licht houden ;)

    Maar goed, ontopic \o/ Ik ben pas één avond met Reach aan de gang geweest (big team battle) en die eerste avond smaakt zeker naar meer!! Hopelijk kan ik er vanavond wat co-op campain aanplakken. Dit zal voorlopig de enige game zijn dit jaar waar ik wat meer uur in ga steken, een dochter van vijf maanden slokt ook veel tijd op ;)
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Groot verschil met de Hunters uit Halo 1 is ook dat ze tegenwoordig recht naar achteren kunnen slaan dus je kunt niet in hun rug gaan lopen en een beetje meedraaien want dan halen ze meteen uit :+

    Daarnaast zijn ze ook een stuk sneller geworden qua acties, ze schieten en slaan veel sneller achter elkaar dan in Halo 1/2

    Moet zeggen dat ik ze in Halo 1 wel leuker vond, 1 van de leukste dingen om uit te vinden was hoe ze te sidesteppen en met 1 welgemikt schot van de pistol in hun rug om te leggen. Dan voelde ik me wel echt een held als ik zo op Legendary 2 van die monsters in 2 seconden neer kreeg.

    Dat soort dingen maakten deel 1 ook echt bijzonder wat mij betreft, veel leuker dan die damage sponzen van een brutes in deel 3

    Die uberelites zijn het makkelijkst neer te krijgen met een plasma pistol en een DMR/Pistol. Eerst een opgeladen blast van de plasma pistol om dat enorm sterke schild weg te krijgen en daarna is 1 headshot genoeg :)
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2010
  10. Madsamke

    Madsamke Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu z,n 11 uurtjes bezig met Legendary Solo Campaign, idd best pittig maar wel te doen, zit nu aan t eind van missie 7, probeer wel zoveel mogelijk achievements in 1 doorloop mee te nemen.

    heb trouwens een 2 day trial (kwam samen met Reach) degene die komend weekend wil verlengen met 2 dagen, voeg toe on XBL, k doe er zelf toch niets mee. GT madsamke
     
  11. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Via waar kunt ge eigenlijk die capture the flag online enz spelen ?
     
  12. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Big team battle ;)
     
  13. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad wel een voordeel. Ik deed er op Legendary ook in totaal iets van 13 uur over. Toch beter dan zo'n korte 8 uur die ik er op Heroic op zou hebben zitten. Hunters zijn op Legendary gewoon echt fakkin sterk }:]
     
  14. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    ik heb 9:16 uur gedaan over normal :eek:
     
  15. Madsamke

    Madsamke Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    het gekke is dat ik geeneens zoveel moeite heb met de hunters maar meer met de Elite,s bepantserd met de witte armour. van dichtbij kun je t zo vergeten want ze dragen dubbele bewapening dus van afstand schieten en coveren. schild eraf en dan headshot proberen te maken, als ie tenminste niet wegduikt....
     
  16. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja klopt ik herken het helemaal. Dan laden ze gewoon weer hun shield op of niet? Echt té irritant en ammo wastend!
    Plasma pistol shot + meerder headshots met andere gun werkt ook goed!
     
  17. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    MM roermond heeft er nog 4 voor de geïnteresseerde \o/
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Die AI's zijn nog dommer dan in Halo 3 en ODST bij elkaar. Is er eindelijk de hog met die rockets, dus dan denk je lekker te kunnen knallen en dan rijdt die AI compleet verkeerd. Eerst gaat hij stil staan naast 2 rotsen waar helemaal niets te beleven valt, dan moet je eerst 3 keer uitstappen en dan gaat hij eindelijk weer rijden, vervolgens slipt hij op een brug en staat weer stil, dus weer 3 keer in en uitstappen, dan gaat hij rijden en rijdt hij van de brug af en lazert om, vervolgens gaat hij WEER stilstaan en dan komt hij eindelijk weer op gang en rijdt hij tegen de eerste de beste rots en tieft die WEER om. Toen had ik het gehad en ben ik dat hele kolere end maar te voet verder gegaan |:-
     
  19. Pimbech

    Pimbech Halo 1 FTW

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een kut banner van RUSE helemaal bovenaan. Ik schrik me telkens de touwkak!
     
  20. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ook zelf rijden, net als in de laatste missie als je moet ontsnappen moet je echt niet achterop die (soort van) quad klimmen maar lekker zelf rijden.
    Die lapzwans rijdt nooit normaal die schans over, je valt er altijd in met hem :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina