Weet iemand al hoe de multi player optie is van SOF2? In SOF vond ik de multiplayer erg minder. Je kon met een paar schoten je maatjes heel simpel afmaken. Of heel simpel met een handgranaat slachten. Je tegenstander hoefde enkel een goede camp site te vinden en je was heel makkelijk toast. Is dit verbeterd, dat je wat meer kansen hebt om een onverwachte aanval af te slaan? Enlighten me!
het gaat meer om het "realisme" gehalte. Ik vind het persoonlijk kewler om met "realistische" wapens te vechten dan met een BFG of geef zo'n licht stralend wapen een naam. En wat ik ook beter vind is dat je tegen mensen vecht ipv die gare monsters/aliens. Alhoewel ik Halo en MechAssault wel erg gaaf vind.
SOF2 op de pc heeft een hele gaaf MP-mode... zeer realistisch (vind ik)... gave wapens en mooie levels..
Tsja, als je realisme wil ben je met een kogel in je hoofd of een granaat aan je voeten aardig dood...
SOF2 owned Ik speel em dag en n8 op de PC en hij is heel erg goed! Realistich en mooi. Kan er alleen maar goeie dingen over zeggen
Kijk hier maar ff, heb je meer info. http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=20869&highlight=soldier cya
Ik heb deel 1 van Soldier Of Fortune. Echt vette game, gewoon eventjes iemand zijn darmen eruit knallen alsof het niets is.