1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] PlayStation Move

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door WinterBase, 27 jun 2010.

  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Na een minpuntje.
    Ik kan de Move niet opladen met mijn externe usb-lader :mad:
    Moet dat ding in de PS3 of Mac pluggen of je moet gebruik maken van de laadstation van Sony.

    Met daglicht is de beeldkwaliteit van de Eye zeer goed , maar wanneer ik nu de lamellen in de kamer dicht doe dan dondert de beeldkwaliteit meteen naar beneden.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ok, duidelijk, tnx. Hoe wordt dit probleem opgelost met andere shooters dan? Je hebt altijd maar 1 analoge stick

    Verder: in dat stukje wat ik gespeeld heb moest ik constant callibreren |:-

    en idd: schieten met een button is 3x niks

    zodra ik 'break free' had uitgevoerd zat de move vastgeplakt onderaan het scherm.....

    kut.

    ik hoop echt dat andere 'echte games' dit beter oplossen
     
  3. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    hoi heb jij een update ontvangen voor eyepet? of heb jij een demo?
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    sport's champion gespeeld en beat sketcher.

    Er zit dus bizar veel verschil in het gebruik qua move

    beat sketcher doet het bijna helemaal niet
    sport's champion is echt bijna perfect!
    RE5 is weer dikke ruk......
    Echochrome II weer heel aardig

    daarnaast wordt ik het steeds callibreren moe. Bij RE5 het idee dat het ook steeds in het spel zelf moest
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben iig niet onder de indruk. Het werkt allemaal, maar er is niks leuks (op het tafeltennissen na).

    The Shoot kreeg ik helemaal niet gecalibreerd. Geen idee wat er mis ging.
    Beat Sketcher werkte wel, maar vind ik helemaal niks aan.
    TV Superstars is wel grappig doordat je eigen gezicht op het poppetje wordt geplakt, maar als game... nah.
    Tumble voelt aan als een tech-demo. Geen idee hoe lang dat zal blijven boeien
    Echochrome. Gaap. Poppetje loopt me te langzaam. Ik wil het direct zien als ik een goede oplossing heb. :p

    Nog even Ruse en Heavy Rain proberen en ik kan rustig in een hoekje gaan huilen om mijn aankoop. :+ Maar ik weet niet of ik Move daar de schuld van mag geven. Had zelf wat meer research kunnen doen.
    Dat is dus mijn straf als ik een keer wat blind koop.
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2010
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik vond Ruse iig ook dikke ruk met de controller, maar had daar wel het idee dat ik er wat meer tijd in moest steken.

    Heavy Rain Patch komt volgende week.

    Ander leuk bijkomend probleem: mijn rsi-klachten spelen er van op.

    Vooralsnog niet meer dan grappig, wat me er van overtuigd dat Kinect zelfs dat geeneens haalt.
     
  7. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat de movecontroller de rechter analoge stick kan vervangen door met de move te bewegen en rond te kijken? Zullen ze vast wel wat op verzinnen anders zijn shooters etc niet goed te spelen.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik hoop het. RE5 gaat nu versloffen in de kast (echt alleen voor Move gehaald) en nu dus hopen dat de patch van Heavy Rain leuk gaat zijn.

    Anders verdwijnt move in de kast tot......ehhhh killzone 3 volgend jaar oid
     
  9. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook wat ik al eerder zei, het grootste minpunt is dat er weinig leuke games nu uit zijn, maar hopelijk wordt dit in de toekomst beter.

    Dit is namelijk altijd zo bij Sony, ze brengen iets uit wat slecht ondersteund wordt bij de launch qua goede/kwalitatieve games. Wacht een jaar of 2 en bang! de ene topper na de ander. Dit zal waarschijnlijk met de move hetzelfde gaan.

    Maar als je Ruse een toffe game vindt dan is je move sowieso geen slecht aankoop hoor ;)
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat is eigenlijk de bedoeling van de EXT aansluiting onder de Motion controller ??
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1


    Ook een move game. :)
    Morgen komt me starters pack.
     
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Vanmiddag uit nieuwsgierigheid gekocht, morgen gaat 't weer terug. :+ Van de demo's loop ik in ieder geval niet warm. De besturing is bij een aantal games echt ruk, en het continu kalibreren vind ik maar irritant.

    Doe mij maar gewoon de DS3 controller. ;)
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Iemand Heavy Rain al gespeeld met de Move? Dat lijkt me nou echt een game die daar WEL goed mee werkt :+ Ik heb na een paar chapters afgehaakt maar als het met de Move goed werkt lijkt het me wel lachen om het zo nog eens te gaan spelen
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Daar zit ik ook aan te denken... Ik had alleen niet gelijk die navigation controller erbij moeten kopen. Dit zat in zo een kut verpakking wat je helemaal moet slopen om open te krijgen dus ik denk niet dat ze dat nog aannemen. :+
     
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Befaamde clamshell verpakking. :)
    Amazon probeert zoveel mogelijk in frustration free packaging te leveren. Volledig karton en zo, stukje karton lostrekken en je kunt al bij je product. Kreeg ik me Kindle in geleverd. Zo handig dat ik me Kindle er nog steeds in bewaar tot ik een cover/sleeve heb gekocht.

    Anyway; Ik heb me move/subcontroller nog in plastic en zal eerst ff de starterpack losmaken maar ik denk (als het me tot op zekere hoogte wel bevalt) dat ik het wel hou. Ik zie wel wat games komen in de toekomst voor de Move.
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2010
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Gisteren liep mijn PS3 muurvast tijdens The Shoot (scène 2).:mad:
    Moest de PS3 sinds jaren weer een hard-reset gegeven.
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Richte je niet op je console? :+

    Maar ik ben wel overtuigd r zitten leuke dingen tussen! En ik vind het nauwkeurig werken. bijvoorbeeld Tumble is hartstikke leuk
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    welke heb je allemaal geprobeerd dan?

    is het niet een beeeeeetje vroeg om hem terug te brengen? De echte games moeten nog komen :)

    Heavy Rain doet het volgende week pas met move

    Enige waar ik echt van onder de indruk was, was sport's champions.
     
  19. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Killzone 3, SOCOM4, Flight Control HD, Sorcery, The Fight, Sly Cooper 1, 2 & 3 (minigames alleen volgens mij maar toch) etc. Ik heb er wel vertrouwen in. Meer als bij Kinect. Dat daalt sinds een tijd terug alleen maar.

    En ik denk/hoop dat er nog wel een echte game komt waar je met zwaard/schild kunt vechten. Gladiator game of zo.

    Nog geen Starterpack Move. :'-( Of Halo Reach. :'-(:'-(
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2010
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Waarom zou je het terug brengen. Er komen heus wel wat leuke games voor in de toekomst. Maar nu was denk niet het goede moment om de Move te kopen. Heb wat via streams zitten bekijken en alleen Tumble lijkt me leuk.
     

Deel Deze Pagina