Ik heb gehoord dat Bungie de cheats van Splinter Cell naar buiten gaat brengen maar ik weet niet of dit echt waar is..?? Weet hier iemand meer van..?? (Ja IK WEET DAT CHEATEN SAAI IS)
Als je zelf vindt dat cheaten saai is waarom vraag je er dan naar. ik heb het allang uitgespeeld inclusief kola cell.
Er zijn al cheats, namelijk om alle levels te kiezen die in het spel zitten. Kijk maar op gamefaqs.com
Owja, ik wist helemaal niks van die cheats. Is dat ook voor de XBox versie en werken ze wel? Ik ga nu ff kijken.
Leuk zeg,ik kan een level kiezen Als je een level uitspeeld kan je hem ten alle tijden daarna ook weer kiezen dus ik zou hem alleen gebruiken als je echt super slecht in dit spel bent.
Inderdaad. Het is trouwens niet super moeilijk om het uit te spelen in de normal moeilijkheid. Het geeft ook veel meer voldoening om zelf de levels te verdienen!!
Ja dat merk ik.. maar volgens mij is dit het cheat gedeelte.. waarna je dus om cheats vraagt en niet van die stomme antwoorden die ik dan krijg..