1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIA World Rally Championship.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 3 okt 2009.

  1. JeePee

    JeePee Guest

    Inderdaad :'-(

    Maar los van de graphics, hoe stuurt en klinkt 'ie? Mooier dan RBR is het sowieso namelijk :+
     
  2. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het niet mee eens, RBR kwam kwa omgeving veel realistischer over. (Bomen, planten, ect.)

    Kwa geluid kan ik niet echt een mening geven(Tv stond wat zacht), En wat sturen betreft had het ook beter gekunt.
    Al met al zonde van de tijd die erin is gestoken.


    Oh, En je Co-Driver is ook maar vaag, Die zit gewoon te gillen voor zijn leven als je met 20/30 KM/H tegen een afzetting aanglijd.
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2010
  3. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Net even gespeeld.

    Na het lezen van de reacties hier verwachtte ik echt een dramatisch slecht spel, maar ik vind het nog wel meevallen.

    Grafisch is het idd geen topper. Schrok toch wel even toen ik voor het eerst ingame ging zo wazig.Maar op 1 of andere manier wende mijn ogen er al snel aan.
    Alleen de drawing distanse is echt triest. je ziet echt het terrein op 10 meter voor je auto worden ingevuld. Bosjes die opeens verschijnen etc. Als je er op gaat letten heel irritant, maar verder niet zo heel storend.

    moet zeggen dat ik best aardigheid in kreeg toen ik voor de 2de x die woestijntrack deed.
    Het stuurt ergens wel uitdagend.

    Misschien dat ik hem ooit wel eens uit de budgetbak zal vissen. Denk dat het ook niet lang zal duren met concurrentie als F1 2010 & GT5 op komst.
     
  4. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem ook niet zo slecht,het is geen topper wel leuk voor een budgetprijs.
     
  5. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee zeker geen topper, maar camera op de moterkap en handmatig schakelen is het nog best geinig.
     
  6. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Oei.. valt me erg tegen eigenlijk.

    Graphics, geluid en de besturing zijn niet wat je zou verwachten van een officiele WRC game.. vroeger waren dat toch echt kwaliteit games nietwaar?

    Zo nog maar eens proberen, maar ik ben niet verkocht.
     
  7. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    De demo viel mij helaas ook erg tegen, had wel iets meer verwacht.
    Hopelijk wordt er in de full game nog iets aan gedaan, maar dat verwacht ik niet.

    Valt bij jullie ook Xbox Live uit wanneer je de demo opstart?
     
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    yep, vreemd.
     
  9. BrainDead

    BrainDead Vw Madness

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, idd Xbox live valt uit tijdens de demo.

    Humzzz ik weet het niet, ik vind hem tegenvallen en dan met name de "eentonige" Co-driver klinkt niet zo lekker als in Dirt en tsja het schade model :confused:. hummzzz ik heb mijn voorruit er nog niet uit gekregen alleen wat flinke sterren.

    Hoop dat ze nog wel het een ea fixen. had hem nl al in de pre-order :confused:
     
  10. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ene tegenvaller zeg, grafisch ondermaats en het commentaar van je co-driver is echt belachelijk. Het rijdt ook niet lekker.

    Ik laat m links liggen enw acht op de andere betere racegames die gana komen.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    He balen.. Ik cancel mn GH order dan maar, blijkt het een kutgame.
    Had het toch in een impuls gekocht.
    Dan maar F12010 kopen! :D.
     
  12. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of het al gezegd is maar damn.. heb net ff de demo gedownload en ik moest ff kijken of het niet toevallig colin mcrae2.0 was. Wat een kutgraphics, Tussen PS1 en PS2 kwaliteit in. En nee, GFX zijn niet alles maar het oog wil toch wat, al was het maar van 2-3 jaar geleden. Rijden voelde ook niet echt lekker aan, speelde op 'normal', en de auto was net een speelgoedauto'tje...
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2010
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Ik ga 'm vanavond ff proberen als ik 'm dan al kan loaden. Anders begin volgende week :)
     
  14. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Sim gehalte vind ik niet echt spectaculair. Ben een ontzettende rally fan. Ouwe rally games deden dit al stukken beter. Denkend aan de eerste colin mc rea's. Het is niet heel slecht. Maar om het nou een sim te noemen nee!

    Zelfs dirt 1 en 2 deden dit wel beter met bepaalde classes.

    Bijv met het driften. Ik vind de auto niet het gevoel hebben dat die op iets al gravel rijdt. Vond het ook vooral vreemd dat de auto soms grip had en op het ene op andere moment deze totaal kwijt was terwijl je toch in dezelfde hoek en snelheid in de bocht zat. Terwijl het niet van te voren het gevoel gaf deze kwijt te raken. eetje moeilijk uit te legen wat ik bedoel. Maar het is gewoon me gevoel.
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2010
  15. Sobraine

    Sobraine F1 2010!! Need more?

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Net demo gedaan. Wát een tegenvaller, had van een officiele WRC game wel wat meer verwacht. Deze laat ik echt even lekker aan mij voorbij gaan.
     
  16. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Kon de demo nog niet downloaden (geen Gold abbo), kan dat nu inmiddels wel voor Silver?
     
  17. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb hem kunnen downloaden. Waarom vindt iedereen de graphics zo ondermaats? Misschien komt het omdat ik op een oude beeldbuis speel (met zwarte banden), maar zelfs dan is het best aardig om naar te kijken? Niet minder/beter dan Forza 3 op dezelfde tv (jaja, heb weleens op HD gespeeld, dan is Forza 3 opeens 4 tot 5 keer mooier).

    Besturing vind ik ook best oke, zij het ietwat kunstmatig. Vind het helemaal geen slechte demo, pik deze wel op als hij voor een eurotje of 20-30 in de winkel ligt.
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Ook eventjes gespeeld net.
    Op het eerste gezicht ziet het er helemaal niet zo slecht uit als wordt beweerd. De textures hadden een stuk beter gekund, maar dit spel met de vorige generatie vergelijken gaat nogal ver. Bij GTA wordt het altijd voor lief genomen omdat het spel zo groot is, dus vergeet niet dat hier 78 (!!!) proeven inzitten. Nogal groot dus.

    De besturing is op zich wel prima. Redelijk arcade maar dat ligt ook aan de vormgeving van de proef. 'Hairpins' zijn geen bochten die je met 90km/h kan nemen, maar de navi vindt van wel schijnbaar... De proeven zijn officieel nagemaakt, maar daar is weinig van te zien. Beide landen lijken totaal niet op de echte Finse en Jordaanse proeven. En die constante banken naast de baan in Jordanië maken het rijden ook niet echt leuker.

    Dan het geluid wat me echt zwaar tegenvalt. De C4 is niet van de Focus te onderscheiden, terwijl je in het echt al van verre kan horen welke WRC er tegemoet komt. De C4 mist het rauwe geluid en de Focus hoort een stuk doffer te klinken.

    Daarnaast is die navi schijt irritant ('out of the way, champ coming through'... wtf?!) en begint 'ie te gillen als je een paaltje raakt. Ook die stem is vervelend statisch en de notes liggen me niet. En dan nog het 'turboboost' metertje rechtsonderin. Haal dat ding weg ofzo. Een WRC heeft altijd maximale turbodruk...

    Dit wordt 'm niet voor mij. Als ie realistisch was geweest hadden die graphics me niet zo geboeid. Maar hij is te makkelijk en daarom dus te lelijk om te halen. Gemiste kans, jammer.
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Nog niet geprobeerd volgens mij. Ik reed uiteraard met alle hulpmiddelen uit, maar het niveau van de AI weet ik niet. Gewoon standaard. Heb beide stages maar 1 keer gedaan en won in Jordanië met iets van 15 seconde ofzo. Geen idee eigenlijk. Ik zal 't maandag nog eens proberen.
     
  20. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Net even allebei de tracks 1x gereden.
    Vind het een lelijk spel, maar dat is bij Rally niet zo belangrijk.
    Belangrijker is dat het gewoon lekker echt Rally is i.t.t Dirt 1 & 2.
    Moet zeggen dat ik dat wel erg leuk vind, hoop dan dat er in de volledige game ook een paar rally's van rond de 10 minuten bij zitten.
    Vind wel dat je erg over de baan heen glijd, ben ook 2x best hard tegen een steen aan gereden maar merkte niks van schade o.i.d. vind dit wel heel erg zwak..
    T voelt verder allemaal niet heel bijzonder aan voor mij maar het is wel een spel dat ik ooit voor een klein prijsje nog wel wil oppikken, puur omdat het écht rally racen is.
     

Deel Deze Pagina