Oh, ik weet trouwens nog niet zeker of ik Fifa ga kopen dit jaar of toch maar PES, maar dat laat ik uiteraard wel weten
Jullie staan erbij Nog meer mensen die zin hebben in online fifa11 toernooien ? Schrijf je in, want zeer binnenkort gaan de toernooi-invites voor het GPA-October toernooi eruit....
Kan iemand mij misschien uitleggen wat dit zo anders maakt in vergelijking met andere toernooien? Het ligt waarschijnlijk aan mij dat ik het principe van toernooimember en centrum niet snap, maar kan iemand me dat uitleggen? Vriendelijk bedankt!
Wat is je gamertag, zet die anders in je persoonlijke instellingen Het toernooicentrum is gemaakt om je op de hoogte te houden van verschillende fifa toernooiren. In het topic bestaat een lijst: de Toernooimemberlijst, en daar kan je je op laten zetten. @Als je daar op staat krijg je automatisch een invite voor de fifatoernooien. Je verklaard daarmee ook dat je je wedstrijden op tijd speelt, zoniet wordt je van de TM-lijst geschrapt wat dus zal betekenen dat je niet meer kan deelnemen aan de GPA-Toernooien. Om de continuïteit van de diverse toernooien te waarborgen, moet je hier op XBW minimaal 3 maanden een account hebben.