Te veel FPS op de xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door Karelax, 3 mei 2003.

1. Karelax

Karelax Guest

Ik had mening verschil met een vriend van mij? over de FPS op de xbox vind jij dat er te veel uit komen op de xbox???
    Ik bedoel straks kan je niet meer kiezen je hebt halo,straks Counterstrike,RTCW,UNreal en nog een hele hoop....

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    > Games Forum.

Waarom zou teveel FPS' negatief zijn? Kijk als het nou ten koste zou gaan van andere genres zou ik nog zeggen dat het wel wat minder kan. Maar meer FPS games is toch alleen maar beter? en je hebt echt een keuze en men moet er echt wat van bakken wil het gaan verkopen.

3. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Precies, en als je er een fan van bent is het al helemaal geweldig!! 8) Hoe meer, hoe beter! _O_ FPS _O_

4. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Voor mijn part kunnen er niet genoeg komen!!!! I love to play FPS games!!!!

5. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Dat maakt voor mij helemaal niks uit, FPS ruled.

Eerst loopt iedereen te zeuren dat er 'te weinig games op de xbox' zijn, en dan zeggen ze weer dat er 'teveel' games zijn. Als jij niet van FPS houdt, moet je ze niet kopen.

6. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    als ze maar goed zijn

7. General Chaos

General Chaos I'm Back!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe meer hoe beter!!! :+
    Als ze maar GOED zijn!!! :9

8. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb liever alleen goeie ik heb liever 1 super goeie dan drie matige

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Vanzelfsprekend. Echter; Het kan dev-teams ook aanzetten tot nog meer devotie en uiteindelijk dus tot nog betere games :cool:

10. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Kiezen?.......Als ze allemaal goed zijn koop ik ze dus ook allemaal. Het word wel weer eens een keer tijd dat er FPS games komen.

11. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    Kiezen? je hoeft ze toch niet allemaal in een keer te kopen en ze komen toch niet tegelijk uit? Ik zie het probleem eigenlijk niet.

En trouwens hoe meer spellen er uitgebracht worden hoe meer kennis er wordt verkregen over de mogelijkheden van de xbox. Elk team probeert weer net iets beter te zijn en proberen net iets verder te gaan dan de concurrentie dus dat komt de uiteindelijke kwaliteit van spellen denk ik wel ten goede. Een beetje concurrentie kan toch geen kwaad?

12. Cube_Lover

Cube_Lover Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    te veel? sorry hoor, maar als ze er minder uitbrengen dan gaan mensen zeuren dat er te weinig te zijn...

er kan nooit te veel zijn van iets... nu heb je juist meer keuze en meer kwaliteit omdat iedereen de beste fps wil maken.

13. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het niet erg dat er veel fps zijn, beter te veel als te weinig :) ik koop toch alleen de toppers dus laat ze maar lekker spellen ontwikkelen :cool:

14. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met Killerbee eens.. Bovendien vind ik dat er op dit moment maar weinig ECHT vette FPS op de Xbox zijn.. (maar ja, dat is mijn mening)

15. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind dat er juist na Halo maar weinig FPS op de xbox zijn gekomen. Mijn teller komt voorlopig niet verder dan 5. Halo, Medal of Honor, Unreal en de beide Bondspellen.

16. ID&T Rulez

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik kom wel op meer uit:
    1 ) Halo
    2 ) James Bond: Agent under Fire
    3 ) James Bond: Nightfire
    4 ) Turok: Evolution
    5 ) Tom Clancy's Ghost Recon
    6 ) Medal of Honour: Frontline
    7 ) Timesplitters 2
    8 ) Unreal Championship

Maar goed, waar ik het dus over had is dat ik er maar weinig echt goed vond..

1 ) Halo = toppertje
    2 ) JB: AUF = zelf niet gespeeld, maar uit de reviews die ik heb gelezen en uit meningen die ik van anderen heb gehoord kan ik opmaken dat dit een beetje middelmatige game is
    3 ) JB: NF = zelf niet gespeeld.. schijnt wel aardig te zijn
    4 ) Turok = vond ik wel geinig (vooral vlieglevels), maar kon me niet echt lang boeien.. middelmatige game
    5 ) GR = niet echt mijn stijl.. vond het een beetje saai (meestal zagen m'n teamgenoten de vijand veel eerder als ik en knalden zij hen neer en had ik niks te doen behalve rond te lopen en opdachten te geven..)
    6 ) MoH = zelf niet gespeeld op de Xbox.. wel op de PS2 en het schijnt dat deze versie's vrijwel gelijk aan elkaar zijn.. is nog wel een aardige game
    7 ) TS2 = niet gespeeld, lijkt me ook niks..
    8 ) UC = leuk met wat vrienden.. singleplayer gedeelte boeide me geen reet.. geen verhaal en saai.. echt een MP spel.. (en ik vind dat een goeie FPS ook tof moet zijn in SP)

Mijn conclusie: een toppertje (Halo) en twee FPS die wel aardig zijn (MoH en JB: NF)

Edit: je hebt trouwens ook nog Serious Sam als FPS..

Laatst bewerkt: 4 mei 2003
  17. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ik ben niet zo'n fps fan,
    maar zolang de andere genres er niet onder lijden vind ik het best..
    en zoveel zijn er nou tog ook weer niet?
    het enige gare ervan vind ik dat er teveel sequels fps zijn.. waar blijven de originele?? er is nu halo.. en tja.. dat was het..
    als ze nou is iets origineels verzonnen .. dan werd het mayb ook weer leuk voor mij.. maar ja who am I?:)

18. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Oke ik ben er dus 3 vergeten, maar dan zijn het er nog niet erg veel.

19. ID&T Rulez

Leuk Bevonden:
    0
    nee, zijn er idd niet veel.. en al helemaal maar weinig die goed zijn.. dus laat maar komen die zooi :cool:

20. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Pff, toen ik Unreal kocht was dat echt niet voor de single-player hoor.

Unreal is echt wel beter dan Nightfire hoor (heb ze beide).

Deel Deze Pagina