Ik weet niet waar ik deze moet posten dus doe ik het hier maar. Weet iemand waar ik leuke wallpapers van Xbox games kan vinden?? Want mijn bureau blad is nogal tamelijk saai met die domme landschappen.
OK bedankt ik ga direct eens checken. *check* Damn ik krijg een fout melding als ik op de "wallpapers" link druk.
Kan je niet wat specifieker zijn? Heb je geen bepaalde game waar jij van denkt: Hey die zou ik eens als achtergrond willen hebben?...Zoek dan gewoon op andere gamesites voor een mooie wallpaper of op de site van de games zelf natuurlijk !
Nou ja een wallpaper van Halo of Oddworld wil ik wel hebben! Ik zou graag ergens een website weten de bemachtigen waar je van bijna elke game een wallpaper kan vinden.
Wauw!!! Bedankt!!!! Zo iets is het wat ik zoek!!! Als er nog mensen zijn die van die sites hebben zijn ze altijd welkom!!! Die van Munch op de 2de pagina vind ik echt super!!! Mega bedankt!!!!
Ik heb die van Munch al die in het water zwemt!!! Ik heb niet moeten betalen, en als je toch moet betalen kies je gewoon "Opslaan als" en dan gebruiken als bureaublad achtergrond!!!
Oddworld wallpaper Oddworld wallpaper 2 Oddworld Wallpaper 3 Oddworld Wallpaper 4 Oddworld Wallpaper 5 Oddworld Wallpaer 6 Oddworld Wallpaper 7 Oddworld Wallpaper 8 Halo2 Wallpaper Halo Wallpaper Xbox Wallpaper (lage kwaliteit)
ik kijk meestal op www.xbox.com en dan ga ik naar de site van het spel, daar staan meestal wel een paar wallpapers om te downloaden.
de site voor wallpapers waar je bijna ALLES kan vinden hier komt ie trom trom trom (moet muziek zijn) www.hebus.com
je gaat naar www.zoek.nl en dan kijk je naar thema's, en daar staan ook games bij, klik je aan, dan zie je allemaal plaatjes staan, dan ga je naar onderen en dan klik je op meer gamewallpapers en dan zie je allemaal nummertje en dan klik je op een van die nummertje en dan heb je allemaal plaatje, klik je er eentje aan en dan de grootte aanklikken, en dan komt die grootte en dan klik je met de rechtermuisknop op dat plaatje, dan zie je als achtergrond gebruiken en voila.