1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen met een Stuur (Wireless Racing Wheel en andere sturen) [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 21 jun 2007.

  1. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    PM terug.
     
  2. geen

    geen Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    welke stuurtjes worden nu ondersteund door de xbox 360? want mij lijkt het wel mooi om een stuurtje te kopen voor f1 2010 maar ik kan nergens een stuurtje vinden.
     
  3. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    www.fanatec.de

    Verder zijn er niet zoveel stuurtjes atm. Microsoft wheel en de DriveFX zijn nergens meer te krijgen.
     
  4. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    blijf dat raar vinden. lees nergens dat Microsoft n stuurtje aan t ontwikkelen is :mad:

    Dat is toch wel n heel groot voordeel van de ps3, dat daar n pc stuur op kan (g25)
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2010
  5. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Gisteren de Fanatec Porsche Turbo S Wheel en de Wheel Stand Gekocht maar heb nog steeds geen order bevestiging ontvangen. Is dat normaal dat je die niet meteen van hun krijgt?
    En hoelang heeft iedereen moeten wennen aan zijn stuur?
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2010
  6. Rutgerboy

    Rutgerboy Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Hallo iedereen ik wil graag een stuurtje kopen maar,ik kan bijna nergens een stuurtje en gaspandalen etc vinden alleen van die porche site maar die vind ik namelijk wel erg duur..
    Maar weet iemand waar ik een stuurtje voor me 360 kan krijgen,en of de xobx 360 racing wheel nog ergens te krijgen is??
    Ik hoor het wel alvast bedankt.
     
  7. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg de order bevestiging een dag na mijn bestelling. Ik ben nog niet gewend aan het stuur, maar dat kan ook komen doordat ik hem atm alleen nog maar voor Race On gebruik en dat spel nog niet voor de tijd gespeeld had. En dat is toch wel net iets moeilijker spel dan Forza of iets dergelijks.
     
  8. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Die Logitech en MS Wheel zijn hier en daar nog wel te krijgen toch? Anders tweedehands, maar dit zijn oude stuurtjes, zijn niet zo goed toch? Ik heb de Logitech Drive FX ooit gehad, vond hem niet top, maar mss had ik er niet de goede game voor. Wat is het beste stuur van die 2? En wat is van alle opties het beste stuur dat niet 400 euro kost? Ook voor Forza 3 en om te driften?
     
  9. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb zelf het Microsoft wheel en die is echt bijzonder goed. Rijdt heerlijk, force feedback is goed en het stuur ligt lekker in de hand.
     
  10. arnold76

    arnold76 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Heren is dit stuur wat?
    Mad Catz Xbox 360 MC2 Racing Wheel
    zijn er nog goede andere betaalbare stuurtjes?
     
  11. MvdDonk

    MvdDonk Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Madcatz is zooi.
     
  13. arnold76

    arnold76 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké,wat is wel goed dan en kost geen kapitaal.ga echt geen 200 betalen voor een stuurtje
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    MS Wheel. :)
     
  15. arnold76

    arnold76 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn die nog ergens nieuw te vinden?
     
  16. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand nog tips om te leren met een stuur te rijden? Vind het namelijk best moeilijk om goed en constant te rijden.
     
  17. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb zelf geen ervaring met deze webshops (misschien staan ze hier tussen) en weet niet of ze hem ook echt kunnen leveren maar hier kan je hem nog aan je winkelwagen toevoegen terwijl er bij de meeste webshops staat dat ze niet meer leverbaar zijn. Zou ze ff mailen of ze hem kunnen leveren.

    Misterymedia
    Yourgamezone
     
  18. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    @Bavaria:

    Zoek naar de juiste settings voor de game die je met het stuurtje speelt, vaak wel te vinden op de fora van de betreffende game.

    Oefenen oefenen en tsja oefenen. Als je zelf auto rijd zal je misschien een knop om moeten zetten, de stuur uitslag is vaak een stuk beperkter dan in het echt(ligt ook aan je merk/type stuur natuurlijk).

    Pak een langzame auto en ga ook langzaam rijden om te voelen wat jouw input doet met de auto, dan voer je langzaam de snelheid op enz.

    Welk stuurtje rij je mee?
     
  19. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Fanatec Porsche Turbo S.
     
  20. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik wil ook een stuurtje kopen, maar de keuze is beperkt zeg. Je hebt de geweldige Fanatecs en die is er al als complete set voor 160 euro, maar die is dan weer niet voor de Xbox :mad: Die kost meteen 400 euro.

    Dan heb je dus de MS, Mad Catz of Logitech, Mad Catz valt dan meteen af. Vroeger werd overal altijd gezegd dat de MS wireless beter was, maar op het Forza forum lees ik juist dat de Logitech beter is, maar daar kan je zo goed als niet aankomen.
     

Deel Deze Pagina