Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Is het mogelijk om een Playstation 3 controller aan te sluiten op de xbox 360?
     
  2. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Nee, dat is zo goed als onmogelijk. Als je hem gaat modden kan het in theorie wel maar het is nog nooit gedaan.
     
  3. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je nou ook een hdd in de XBOX 4GB steken of niet?
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja, dat kan, maar die zijn nog niet los te koop volgens mij. De oude vorm HDD's passen in ieder geval niet!
     
  5. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Iets bekend wanneer er HDD's uit komen voor de slim?
     
  6. richardd

    richardd Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds vandaag denk ik een E74 gekregen van call of duty Modern Warfare 2. Maar ik weet het niet zeker want eerst deed het beeldscherm vaag en ik dagt ik start hem even opnieuw op maar toen starte die hele beeldscherm niet meer op. Weet iemand het?

    Richardslewe@hotmail.com

    thanks
     
  7. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat kan wel

    @Maarten00: als je iets niet weet of niet zeker weet zeg het dan niet.

    met een xcm adapter kan dit, wel alleen met een wired controller voor zover ik weet

     
  8. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Het is niet nodig om gelijk zo kattig te reageren hoor. Sorry, de volgende keer dat iemand iets vraagt zal ik eerst 3 uur vooronderzoek doen naar alle mogelijke (dure) oplossingen voordat ik een antwoord geef.
     
  9. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0

    Nee, dat is zo goed als onmogelijk. Als je hem gaat modden kan het in theorie wel maar het is nog nooit gedaan.

    is niet kattig, maar je geeft antwoord dat iets onmogelijk en dat het in theorie mogelijk is maar nog nooit gedaan.

    kortom je zit complete onzin uit te kramen en geeft verkeerde informatie. dus inderdaad doe wat vooronderzoek, 3 uur, eerder 3 minuten, even op youtube of google ps3 controller op xbox en je hebt je antwoord.
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    het is vervelend als mensen heel stellig iets beweren, terwijl ze t eigenlijk niet zeker weten en zelfs onwaarheden posten.
    Zeg dan gewoon dat je er niet zeker van bent ;)
     
  11. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Weet niet zo goed waar deze vraag thuis hoort, dus gooi hem maar hier neer.

    Is het mogelijk om ergens je e-mail aders te veranderen wat gelinkt is aan je Xbox Live account?
    Heb er nu namelijk een e-mailadres aanhangen wat ik nooit gebruik en wil deze switchen naar mijn huidige. :)
     
  12. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Dat lukt normaal, zelf op je xbox 360 bij account management > Windows Live ID > Change Windows Live ID dacht ik.
     
  13. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Oh crap "The Windows Live ID you're trying to use is already associated with an Xbox LIVE, Games for Windows - LIVE, or Zune account. Please try another ID."
    Blijkbaar heb ik dat e-mailadres al ergens geregistreerd..

    Kijken of ik kan achterhalen waar dat is zodat ik dat eerst kan wijzigen. Om het vervolgens voor mijn Xbox te doen.
     
  14. eHawk

    eHawk Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje(s)

    Hallo alllen,

    Heb sinds gister een Xbox360, en heb meteen Halo Reach erbij gekocht.
    Ik heb hier 2 vragen over (dus over Halo Reach) : hoe kan ik Halo Reach online spelen? (heb XboxLive)
    en kan ik, als ik samen met mijn vriend in mijn kamer zit, de campain mode opslaan, en later weer verder spelen?
    Want nu hebben we 2 dagen gegamed, voor niets =(

    Ik hoop dat iemand deze vragen kan beantwoorden!

    Alvast bedankt!

    Eelco
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2010
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Bij reach heet de online mogelijkheid Matchmaking. Vanuit het main menu kan je daar komen. Dan kan je een playlist kiezen (mode, bijv. rumble pit (deathmatch) of team slayer (team deathmatch) en dan op Start Matchmaking.

    De co-op campaign wordt niet bij elke checkpoint automatisch opgeslagen, maar sowieso wel tussen elke missie in.
     
  16. eHawk

    eHawk Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij elke missie? dan ga ik dat eens even nakijken, want dit is denk ik niet zo. Toch bedankt :D
     
  17. mvajax

    mvajax Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    De Xbox van m'n broertje heeft last van de zogeheten "ring of death". Weet iemand of deze goed zelf te repareren is, of dat ik het beste kan laten repareren. Zo ja, waar? Ik heb overigens geen garantie meer.
     
  18. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Begin van het eind. Heb ik ook gehad met mijn oude xbox. Laten maken en na 2-3 maanden was het weer raak. Je kan op youtube kijken maar zijn allemaal maar tijdelijke oplossingen. Ik denk dat je broertje een nieuwe moet kopen.
     
  19. mvajax

    mvajax Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijdelijke oplossingen heb ik ook nog niet geprobeerd. Lees veel over eentje met een handdoek. Zal dat serieus helpen?
     
  20. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me stug. Meestal krijg je een RROD doordat je console juist te warm wordt. Je kan kijken of er iemand in je omgeving een beetje handig is met xbox reparaties en hem daar heenbrengen. Kan je in iedergeval weer een paar maandjes vooruit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina