1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 18 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het grafisch verschil op de screenshots aanzienlijk moet ik je zeggen.
    GRID en DIRT 2 in overweging genomen neig ik op dit moment toch meer na de 360 versie.

    Kloterij is dat daar ( 360 ) ook vaak meer mensen online zijn die ik ken....dat is op de PS3 weer een stukkie minder. Niet dat ik zo vaak online ga, maar toch
     
  2. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    maar racen met joypad
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Die screens kloppen niet. Je hebt namelijk een screen waarbij de notificatie van een PS Trophy ook helemaal fucked up is. Dus het lijkt alsof de PS3 versie in SD is genomen i.p.v. HD.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mag ook. Zeg ook niet dat ieder stuurtje binnen 3 jaar kapot gaat.
    Maar Fanatec is gewoon kwalitatief beter maar daar betaal je ook voor in het begin.
    Mijn Logitech pedalen gingen al 2 keer kapot gegaan binnen jaar. Club sport pedals die ik nu heb gaan al 3/4 mee zonder enige problemen. Zit btw ook al aan mijn 2e DFGT wheel.
    Moet zeggen de service is wel goed van Logitech maar ik heb liever dat ik het helemaal niet nodig heb.
     
  5. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    I know, I know |:-

    Maar als ik heel eerlijk ben ( dit gaat hard aankomen bij sommigen hier....no pun intended mannen :): )...dit is voor mij waarschijnlijk de opwarmer voor GT5 dus hier zal ik niet zo intensief induiken als in GT

    Tenminste ....dat verwacht ik nu. Maar voor hetzelfde geld speel ik hem kapot_O_

    Ach...een nachtje erover slapen kan geen kwaad. Maar eerst REACH uitspelen nu :9.
     
  6. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ben erg benieuwd hoe dat eruit ziet. Kan je een foto maken van het stuur/race setup?:thumbs:

    Daarnaast ben ik ook erg benieuwd hoe jullie dat allemaal doen met zo`n stuurtje, waar laat je dat ding?? *kuch foto`s kuch* :)
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2010
  7. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat is ook wat men in de Neogaf topic zegt. Alleen is de bron voor screens wel betrouwbaar. Daarnaast weet iedereen die GRID en DIRT op beide platforms heeft gespeeld dat de 360 versie beduidend beter was.

    Ik wil eigenlijk de vergelijking op DF ( Eurogamer ) niet afwachten, maar ik verwacht dat de engine ook deze keer beter loopt op de 360
     
  8. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er dan zo speciaal aan GT5? :')
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon op het Bureau laten. Naar links schuiven voor mij. :)

    [​IMG]
     
  10. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh niets hoor ;)
    Noem het jeugdsentiment *)

    btw knoop doorgehakt en het wordt....tromgeroffel......de 360 versie
     
  11. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Vet hoor! Met zo`n bureau kan je inderdaad weg met een stuurtje en pedalen. Dit heb ik niet, alleen een scherm. Wil zelf ook graag een stuurtje, maar heb geen idee waar ik het moet laten! Dus hoop dat iemand hier een tip voor mij heeft:)
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gewoon tafeltje fabriceren. Heb ik ook. Niet super professioneel, maar het werkt!
     
  13. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Enige optie lijkt me een Playseat...die kost wat doekoes maar dan heb je ook wat. Waarschijnlijk geen optie denk ik...of je moet echt veel racegames gaan spelen. Of neem gewoon een tafel idd

    [​IMG]
     
  14. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Rete vet zo`n ding. Ik speel bijna alleen maar race en voetbal spellen, maar zo`n ding gaat nou niet echt passen in mijn kamer. Dan moet je echt een grote kamer hebben, of een speciale game kamer.

    By the way, welke is dat nu precies die op de foto? Kan je zo`n ding ook nog op één of andere manier opbergen?
     
  15. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0

    Opbergen is bijna niet te doen. Ik heb destijds een playseat gehad ( ten tijde van GT4 ) maar het idd een probleem met de ruimte.
    Stond bij ons in een hoekje in de woonkamer en was geen gezicht eigenlijk.
    Daarna op zolder een 'gamekamer' geinstalleerd, maar mijn bureau stond zo hoog met LCD er bovenop dat ik als het ware pijn in mijn knar kreeg als ik speelde.

    Verkocht op marktplaats....maar het spul is machtig mooi en blijft me trekken.
    Stuurtje dat ik nu heb ik wreed, maar kan het niet winnen bij zo'n stoel.

    gewoon te bestellen op www.playseat.nl overigens:thumbs:

    edit: staan er ook enkele op marktplaats zie ik nu
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2010
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hij is verzonden!
    Zojuist mail gehad van Consoleshop
     
  17. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Zit eens te kijken op die website, maar het is een Engelse website. Betekent dit dan ook dat dit product alleen in Engeland verkrijgbaar is, gezien de ponden?
     
  18. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook carriere doen en dat je dan bijvoorbeeld start als rookie of testrijder en dan omhoog moet werken?
     
  19. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Go Ahead Eagles: gewoon nl-shop hoor :) tenminste www.playseat.nl dus daar ga ik even vanuit.

    @ Rivanov: Vet! Laat morgen eens weten hoe hij bevalt oke? :)
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nee.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina