1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo: Reach [Deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Daz, 15 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit er aan te denken om te beginnen met Halo.
    Is Halo Reach geschikt voor de beginners? Is het de beste Halo game tot nu toe?
     
  2. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Reach is sowieso de meest complete Halo game van allemaal.

    Halo is daarnaast ook heel erg speelbaar voor beginners, de enige reden om Halo 1, 2, 3 en ODST te gaan spelen is misschien vanwege de verhaallijn.
     
  3. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en ja.
     
  4. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Missie 6 uitgespeeld maar nog geen spoor te bekennen van mission 5 completion :emo:
     
  5. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61

    begin oktober komt er een update met
    fixed bugs
    weapon balance
    nieuwe forge world maps
    nieuwe gametypes
    en campaign matchmaking

    dus ik denk dat het met die update allemaal wel goed komt *)
     
  6. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegen die tijd heb ik de Campaign al op Legendary uitgespeeld en missie drie ook nog een keer :thumbs:

    Maar goed om te horen dat er een update komt :9
     
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Same here \o/

    Ik heb juist halverwege meer moeite gehad. Laatste 3 chapters gingen eigenlijk wel vlot bij mij. Werd soms alleen knettergek van al die springende, vliegende en rollende elites door m'n scherm. Schiet je een half magazijn leeg, rolt zo'n beest net weer achter een container ofzo en hup, shield weer vol. 8)


    Maar goed, 375 miljoen kogels verder en heb ook solo legendary binnen :cool:
     
  8. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bij d 6e missie op Legendary solo. Gaat niet slecht tot nu toe. Wat ik doe is eerst de Grunts en Jackals afmaken met headshots. Dan met plasma pistol de Elites te lijf. Shield overloaden en dan headshots maken. Tot nu toe gaat dat vrij goed eigenlijk.

    Gisteren trouwens nog wat bijzonders. Door een ongelukkig checkpoint respawnde ik precies op een plek waar 1 seconde later een wraith schoot. Dus ik ging paar keer achter elkaar gelijk dood na de respawn, aardig frustrerend. Maar ineens werd ik dus een checkpoint eerder weggezet en bleef dus keurig leven :) Dat soort details maakt voor mij een spel echt heel goed. Niets zo frustrerend om een hele missie opnieuw te moeten beginnen vanwege een slechte spawn.
     
  9. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb de game nu ook uitgespeeld en het was echt fantastisch. Het verhaal wordt steeds beter naarmate je verder komt.
    Het kutte is alleen dat ik FireFight laatst op normal speelde (ik speel de campaign op heroic) en dat daarna de campaign setting ook op normal was veranderd.... De laatste 4 missies heb ik dus perongeluk op normal gespeeld. Nu moet ik ze weer overnieuw doen op Heroic voor die achievement :9

    Als ik de singleplayer campaign een cijfer zou moeten geven dan was het een 8,7
     
  10. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Iemand tips voor die 'If they came to hear me beg' achievement.
    Ik spring en assassin die elite in de laatste missie (of af en toe pak ik een grunt), maar er gebeurt niets.
     
  11. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    http://redvsblue.com/archive/?id=1554

    Zet m op ;)
     
  12. X-Player

    X-Player Jay S NL

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    sowieso het spel op legendary uitspelen, maar met minimaal 3 skulls:
    IWHBYD, Mythic, en Famine.

    Maakt het nét wat pittiger. Wil je helemaal pittig, doe dan co-op en zet throw erbij aan samen met de eerste skull (reset to checkpoint by death)
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
  14. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Wat een Epic game _O_ Beste van allemaal. Goed gebalanceerd qua voertuigstukken enz. En de link naar Halo 1 _O_ Heb het Halovirus weer te pakken, ik ga de boeken maar weer lezen.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    :lol: Je kan gewoon de Legendary Edition kopen en dan de code voor de flaming skull verkopen op Ebay, heb je gelijk het grootste gedeelte van je geld terug 8)
     
  16. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind dat Bungie niet echt zn best heeft gedaan om meer voertuigen in de game te stoppen. Alleen die mini Wraith is nieuw geloof ik. Waarom niet gewoon nog wat vette voertuigen?

    De game krijgt van mij een 9.4, hele sterke multiplayer, awesome firefight en een strakke campaign.
     
  17. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind trouwens dat er geen uitdaging zit in de firefight mode, achievements ervoor zijn makkelijk te halen dmv settings dat je kan aanpassen.. En je krijgt verdomde weinig credits ervoor (als je met wat vrienden firefight gaat doen)..
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    + Warthog met die rockets.
     
  19. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Falcon, Sabre...
     
  20. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Het is natuurlijk altijd tricky om nieuwe voertuigen in een eerdere tijdsperiode te stoppen. Maar ik bedoelde meer dat de afwisseling tussen stukken die je met voertuig aflegt (vliegmissie, Scorpion, Falcon) en stukken die te voet worden afgelegd en stukken die binnen plaatsvinden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina