1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox verplichte bundels

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Bill Gates, 5 okt 2001.

  1. Bill Gates

    Bill Gates Now known as Vegeta

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat net op xbox.ign.com en zag daar de officiele prijzenlijst. De prijzen lopen erg uit de hand en dat zal ik geven bij een paar voorbeeldjes.
    Bij de Xbox ben je verplicht om een 'bundel' te kopen, een waar de keuze vrij beperkt is. Geen losse games kopen dus, maar in een door M$-samengesteld pakket. De minimale prijs van zo'n pakket is 499,99 DOLLAR!!! Dat is dus fl. 1250,- !!! Dit is dus het MINIMALE bedrag dat je aan dat geval moet spenderen. Het maximale bedrag is 1200 DOLLAR, dus 3000 piek!!! Dat zijn natuurlijk belachelijke prijzen, zelfs voor zo'n 'prachtige' "console".
    In Nederland komt er nog een lading importkosten bovenop en belasting, dat de minimale prijs tot 1500 piek te liggen. BELACHELIJK!!! Een nuchtere Nederlander hoeft hier niet lang over na te denken en zal ajuus tegen de Xbox zeggen.

    The end.

    Voor wat mooier uitgewerkte voorbeelden op xbox.ign.com: http://xbox.ign.com/news/38106.html
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ik denk btw niet dat deze bundels ook in NL komen.. dit is namelijk allemaal voor pre-orders weetjewel.. dus je ken wel apart een xbox in de winkel kopen, misschien dat MS de sites wel aandringt om bundels te nemen.. ik ben er ook niet zo blij mee maarja
     
  3. Steev!

    Steev! Xbox Fanaat

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal hier zelf denk ik wel voor kiezen, als het flink goedkoper is en als ik kan kiezen wat ik graag wil. Maar wie weet verschijnen ze, net zoals WouteR zei, wel helemaal niet in ons kikkerlandje! :)
     
  4. Bill Gates

    Bill Gates Now known as Vegeta

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat valt ook niet te doen, zo gek is men in NL niet
     
  5. Vegeta

    Vegeta Guest

    Precies!
     
  6. Thijs

    Thijs You like Pain?

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat ik ooit bundels koop. Doe mij maar alles apart.
     
  7. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    tja als je veel geld hebt is een bundel toch lekkerder hoor..heb je veel games en dingen erbij voor minder geld
     

Deel Deze Pagina