Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 19 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    :lol: :thumbs:
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Dat van die voorzetten, het viel mij ook op dat je voorzet vrijwel nooit geblokt wordt. De backs steken hun been geen eens uit.. 8)
    Oftewel, als je via de zijkant oprukt kun je in 99% van de gevallen voorzetten, erg jammer dit want dat slaat echt volkomen nergens op. Zelfs als je achter de man staat kun je nog voorgeven 8).
     
  3. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit is alleen via de CPU mag ik hopen..
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat is gelukkig niet zo als je tegen mensen speelt ;) Ik kan namelijk wel blokken, maar de CPU blijkbaar niet. Het is me nog niet eens echt opgevallen, ik dacht dat ik gewoon goed was :+
     
  5. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    pff en dan ook die bugs nog is noemen.
    anders wist ik nu niet met dat schieten, 1-2tje en van die voorzetten
    nu ga ik als ik achter sta ff die bugs gebruiken. als ik ze niet wist was t voor mij n prima spel ;) dus beter next timee Ssssstt!
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ach, het is nog niet duidelijk of die bugs ook in het uiteindelijke spel zitten. Ik denk het wel, maar deze zijn d.m.v. volgens mij gemakkelijk te verhelpen.
     
  7. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    denk t toch wel. de demo was toch ook de originele versie? of is dat alleen qua gameplay? en niet kwa cpu enz.
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ga er maar vanuit dat die bugs er gewoon nog inzitten. Die freeze bug denk ik niet, maar die gameplay bugs zullen er wel nog inzitten. Vooral dat van die voorzetten is irritant als dat echt zo simpel is.

    Zo'n hoge bal richting doel gebruik ik toch nooit, er zijn altijd eays ways to score natuurlijk. Ik ken in PES ook de free-kick bug, daarmee kan ik iedere vrije trap die ik krijg tussen de 0 en 40 meter van de goal scoren. Maar die gebruik ik eigenlijk nooit, niet tegen de CPU en al helemaal niet tegen andere mensen.
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2010
  9. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk maar uit Cyrax...jij goed...ik zit even na te denken of ik als een baviaan moet gaan lachen nu?!!:lol:
     
  10. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    ach ja dat is alleen tegen cpu. normaal speel ik footies eigenlijk altijd offline en soms met vrienden op de bank. maar dat mlo ziet er wel dope uit. dus denk dat ik veel meer uur als normaal in de onlinemodus ga doorbrengen. maarja we zullen zientwitteren?
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    8)Je weet toch dat ik graag in elke post wel een verwijzing plaats dat ik een topspeler ben. Wanneer is de volgende ronde voor de naamswijzigingen ook alweer? Het word dan PESKINGOFTHEWORLD1977 \o/
     
  12. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig, hele goede humor, wat een lol mensen............. PESKINGOFTHEWORLD1977 , hoe kom je erop? Het is hilarisch!!

    -----

    Die voorzetbug is wel een singleplayer killertje. Maar dat zou eventueel met een patch verholpen kunnen worden. Dat manual schietn en dat de keeper niks doet, dat zou wel heel vervelend zijn, want je weet gewoon dat er heel veel online zijn die alles aan pakken om te kunnen winnen.
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2010
  13. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb net die exploit geprobeerd.
    Je kunt dus als je niet rent en je hebt geen dubbele dekking gewoon langs de zijlijn lopen en voorzetten. Heb nu al 3 keer zo gescoord in 1 wedstrijd op Top Player.
    Ik hoop heel erg dat het gefixd is in de retail version, maar dat zal wel niet.
     
  14. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    STFU ga hm via pm'z ziek maken ofzo, maar ga niet het topic gebruiken
     
  15. pinteman

    pinteman Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds vorige week de demo, en heb hem nu enkele keren gespeeld. Ik zit zoals elk jaar erg te twijfelen welk spel ik ga kopen, PES of FIFA, en ik hoop dit jaa voor het eerst in 3 jaar weer een PES game aan de collectie te kunen toevoegen.

    Echter, er zijn een aantal zaken die me dwars zitten. Eén in het bijzonder eigenlijk, en misschien dat jullie als ervaren PES spelers hier wat over kunnen zeggen:
    -In vroegere versies, wanneer je een goede dribbelaar had, was het met enige oefening vaak mogelijk om op zijn minst een poging te kunnen doen de verdediger te omspelen, in plaats van een pass naar een medespeler te versturen. (Op de oude XBOX bijvoorbeeld, had je "het zwarte knopje", waarmee je de bal een tikje vooruit speelde om zo de verdediger te snel af te zijn. Is ook in FIFA '10 aanwezig. Of wanneer je met het rechter pookje een rondje draaide, en je timede goed, dan was je ook soms langs een verdediger.) Dit heb ik nog niet kunnen ontdekken in deze versie van PES. Zijn deze mogelijkheden er wel, of ben ik compleet op passen aangewezen? En zoja, is er ergens een trick-overview op internet te vinden?
    - Is er in het spel weer een "trainingspitch" aanwezig, zoals bijvoorbeeld in PES6, waar je alle truucjes speciaal kunt oefenen (en niet zoals bijvoorbeeld PES2010, waar je alleen vrije trappen en partijtje kunt doen...)
    -En kun je nog schwalbes maken?

    Bij voorbaat dank voor de verheldering :D
     
  16. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt pes 2011
     
  17. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Release datum
    30 September
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ja, druk (LS) + (RS) (XBOX) of R3 + L3 (PS3..).
     
  19. theraaf

    theraaf Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen,
    wanneer schatte jullie dat het IS IE ER AL ???? er komt want release komt al snel dichtbij en als ik me goed herinner kocht ik fifa 10 een week voor release in tilburg bij forgames :) (je had me inbox van me account moete zien :p, want speel alleen footies op me box dus ook alleen footie friends in me lijst) en toen lag pes er ook al. kan niet wachte tot mijn MLO team compleet is.

    aanval: robben,milito, mertens
    middeveld: janssen,sneider,gerrard
    verdediging: heitinga, ferdinand, alex, bouma
    keeper: stekeleburg

    dit zou mooi zijn als ik dit voor elkaar kreeg alleen nu is mijn vraag, omdat pes geen licensies hoe zit het dan met de namen ? heten ze dan net als bij fifa noteboom enzo of ? meer rabben ? hier tast ik volledig in het duister dus zou fijn zijn als iemand me daar mee kan helpe :)
     
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekkere goal net met Schweinsteiger:



    Wel lekker subtiel in de kruising, alleen heb ik geen flauw idee waar die keeper mee bezig is. 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina