1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 19 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ja dat is ook een ideaal idee. Maar als wij geen Engels krijgen maken ze toch een enorme blunder die ik in jaren niet heb meegemaakt :lol:.

    Waarschijnlijk is het menu gewoon Nederlands. Sinds ik m'n Slim heb, wordt het menu van PES2009 en PES2010, en de PES2011 demo in het Nederlands weergegeven.. Daarvoor was dat niet zo. Tegenwoordig moet je dus je locale veranderen voor menu teksten, vind ik echt onwijs hinderlijk.
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Past niet op DVD. Moet je de PS3 versie kopen, past alles op de Blu-Ray.
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dan zal de DVD te weinig opslag hebben denk ik.
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee, dat kan niet volgens mij. Je kunt ook alleen maar met drie teams friendlies offline spelen, het lijkt me vreemd dat je er dan wel mee online kan. Omdat ze die teams alleen maar hebben kunnen strikken in hun eigen competitie, afgezien van drie teams.
     
  5. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Biedt ze dan aan als download, want ik haat engels commentaar. Daarnaast vind ik het ook hinderlijk dat je de taal niet gewoon aan kan passen en dat je persé je locale dient te wijzigen.
     
  6. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel voor je reply. Ok, dat is op zich wel jammer, hoe meer verschillende teams hoe leuker.

    Ik vraag me dan wel af hoe dat dan met MLO zit, stel dat je stoke city kiest, en je koopt een speler van river plate, dat is dan ook niet helemaal volgens de licentie.

    Of......... die clubs zitten niet in de master leagfue maar echt alleen dat je die clubs tegen elkaar kan laten spelen in hun eiegn league. Dat zal wel dan.

    Ik vind het een beetje mieren neuken hoor. Vraag gewoon geld voor je rechten en laat je club of league gewoon aan alle modes mee doen. Zo erg is dat toch niet? Het kan toch nooit slecht voor je club zijn als mensen uit de hele wereld jouw club gebruiken om online te spelen? Is toch weer een beetje naamsbekendheid.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Die licentie betreft alleen de clubs als product. Een speler behoort niet tot die licentie ;).

    Arsenal is North London, maar alle spelers hebben wel de juiste naam. Dus dat is geen probleem lijkt me. Alleen sommige gasten die bij nationale teams spelen hebben een andere naam.
     
  8. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf, je kan geeneens een Europese team vs een Zuid Amerikaanse team doen, daarnaast is Bursaspor er niet bij ik dacht dat ze iedere recht hadden van de CL?
    PES maakt een steeds slechtere indruk, daarnaast hebben jullie die standaardmanier ook al ondervonden... kijken of de stoere PES hooligans nog steeds voor PES gaan,,

    daarnaast is enj blijft get gewoon vreselijk om met Tyneside en Potteries te spelen. Doe dan Portsmoath en Vewcastle United ofzo? Dan heb je niet de echte namen maar alsnog.
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet waarom jij zo geobsedeerd bent met andermans keuze voor een bepaald spel. Tenzij je bij EA werkt ofzo.
     
  10. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Gozert ik zit nog zelf te twijfelen, ik heb het niet al te breed op dit moment dus je moet niet een bril opzetten en gewoon objectief kijken.
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    :) Ja, wij gaan nog gewoon voor PES. Denk je nou echt dat omdat ik niet met alle Zuid-Amerikaanse ploegen een friendly of online kan spelen dat ik dan PES 2011 laat liggen? Aan de gameplay is niets veranderd.

    En die bugs? Ja, die zijn klote, gelukkig is er nog een mogelijkheid dat er een patch voor gaat uitkomen.
     
  12. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat lul jij nou man!!!

    Van de week was dit nog een post van jou:

    _0/_0/_0/_0/_0/_0/_0/_0/_0/_0/_0/_0/_0/
     
  13. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Okee dat is wel n beetje jammer maarja...

    WTF is bursaspor??? een europees team??? nou als die ook een andere naam heeft; option file.
    1 probleem minder


    die zal er bij FIFA ook wel zijn

    uhh optionfile?
    dan heb nog n probleem minder
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2010
  14. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
     
  15. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    R2 op de PS3 is de rechtertrigger op de Xbox ;) Dus RT.
     
  16. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    nou kijk maar eens dat filmpje dan ik krijg die draai alleen met mijn linkse trigger voor elkaar!+rechter pookje!

    er vanuitgaande dat je niks aan de instellingen veranderd hebt!
     
  17. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Helaas heb ik daar slechte ervaringen mee met PES. Patches verhelpen bijna geen gameplay bugs.
     
  18. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf? Kun je nu ook al geen FRIENDLY meer doen met Zuid Amerikaanse teams????????????????????????????
    Ja, en? Wil dat zeggen dat ik zeg dat ik FIFA neem? Ik ben nog steeds van die mening maar ik wil eens wat anders dan FIFA, ik kijk nog of PES dit waard is.
    Bursaspor speelt in de CL en is kampioen van Turkije. Die staat er helemaal niet bij, nogmaals een loze belofte van Konami.
    [​IMG]
     
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Welke belofte hebben ze gedaan dan?
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2010
  20. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Lincoln, koop aub pes niet. Je loopt er teveel over te zeiken en je mag best kritisch zijn want dat ben ik ook. Maar elke post van jou zit wat negatiefs in. Waarom twijfel je uberhaupt tussen pes en fifa? Want volgens mij zie je weinig pluspunten aan pes.

    PES moet je alleen kopen als je de gameplay lekkerder vind en vooral leuker vind dan fifa. Voor al de andere dingen moet je bij EA zijn. Meer licenties en betere online mogelijkheden.

    Dus vind je de gameplay van PES beter dan FIFA? Zoja, weegt dat op tegen de tekortkomingen?

    Dat is eigenlijk alles! :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina