Tuurlijk, je zult altijd hebben dat bepaalde spelers niet lijken, maar in PES zul je hopelijk gewoon de mogelijkheid hebben om dat dan zelf te corrigeren... Maar ook van PES mag je in principe gewoon beter verwachten.Ik weet nog dat enkele jaren geleden bijvoorbeeld Afellay al meer dan uitstekend leek, terwijl die nog redelijk nieuw was...
Wel grappig dat de AI tegenstander soms rare fratsen uithaald. Hier zie je dat de speler 2 x een slaande beweging maakt en hij krijgt daar een vrije trap voor tegen http://www.ea.com/intl/football/videos/ugc/37389845
Ik ben nog steeds niet overtuigd. PES vind ik te houterig, fifa te scripted. Allebei slaan ze volledig de plank mis op het gebied van presentatie(graphics, gezichten etc.), anno 2010 moeten ze toch echt met wat beters op de proppen komen. Animaties vind ik dan wel weer heel goed bij fifa, en op manual speelt al een stuk leuker. Alleen het verdedigen irriteert me erg, dat is namelijk gewoon er tegen aan lopen en je hebt de bal:{ Er zitten bij beide games veel irritaties, kleine foutjes waarvan ik vind dat ze er niet in hadden mogen zitten. Nu lijkt het net of ik ze allebei ruk vind, dat is helemaal net zo. Alleen vind ik ze gewoon (net) niet goed genoeg om $60 te betalen.
Op welke moeilijkheidsgraad speel je FIFA tegen de computer? Misschien dat dat er ook iets mee te maken heeft? Ik ben het wel met je eens dat beide games gewoon niet 60 euro waard zijn... (tenzij je al jaren geen voetbalgame meer hebt gekocht natuurlijk)
En de volgende gepikeerde reactie. Als je even verder leest zie je ook precies wat ik bedoel namelijk de lettertype's achterop het shirt en de keepershirts die vaak blanco zijn.
Post dan ook gewoon in één keer goed. Haha. Sorry dat ik je 'verdere uitleg' (ofzo ) niet had gelezen. Maar kan nooit goed tegen van die niet-beargumenteerde, bullshit posts. Niet alleen tegenover FIFA (), gewoon in het algemeen.
Speelt zeker mee, op legendary is de A.I. van de tegenstander veel beter en is het verdedigen wat lastiger. Speel nu op Professional, heb nog wat moeite om op manual te spelen namelijk
Vroegen ze laatst ook al, maar word pas 2/3 dagen voor de release gemaakt. Als je die nu al maakt, zal het alleen maar een spam-topic worden, aangezien de game nu zeker nog nergens ligt.
Pff.. Wat slagen sommige mensen hier door zeg. Suarez een van de beste ter wereld. Laat me niet lachen. De flair die hij had bij Groningen is hij allang kwijt. In de eredivisie is hij zeker top, in Europa is het maar een middelmatige voetballer, die het echt niet zal redden in landen als Engeland en Spanje. Wat een gezeik over gezichten die niet echt lijken... Volgens sommigen zijn de faces in PES beter, nou so be it, wij hebben de licenties, wat boeit dan hoe echt de gezichten zijn van de eredivisie spelers.
Vind het ook jammer dat ze die kleine details niet wat meer verbeteren. Bijv: Uitsupporters die je hoort juichen als het uitspelende team scoort, dus dat geluid uit een wat kleiner hoekje van het stadion komt. Kleine dingetjes waardoor het net wat realistischer wordt.
Maar is het jullie voor de rest ook al opgevallen dat de computer soms gaat shirtje trekken of een slaande beweging maakt en dan een vrije trap tegen krijgt?