1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 sep 2010.

  1. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Worden Kovalainen en Buemi ff nummer 1 en 2 op Circuit de Catalunya bij mijn Career ...
     
  2. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Sander dat rondje was erg nice!!
    leek wel een robot, zo goed op de lijn. Die op een na laatste bocht van Sepang is zo klote! Maar rij je echt zonder aids? want zonder traction ben ik m zo snel kwijt. een fractie te vroeg en weg is ie.

    Over mijn race net: de eerste keer dat ik in de regen reed. ik stond 15e op Sepang en na 1 ronde lag ik 3e! je pakt ze zo makkelijk in de regen. Maar ik verslikte me een paar keer en uiteindelijk werd ik 12e wat weer precies mijn target was! heel veel coureurs gingen trouwens pitten wat ik totaal niet snapte. misschien waren de banden eraan. want mijn banden waren wel allemaal rood aan het einde. en de baan droogde op.
     
  3. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard zonder hulpmiddelen, gewoon rustig aan met het rechtervoetje :thumbs:
     
  4. Achillias

    Achillias Guest

    Multiplayer grandprix is pas leuk. Net een tijd gedaan, het loopt echt soepel. En de races zijn afgezien van de eerste rondes waarin je bijna altijd wel beukers tussen hebt zitten echt leuk om te doen.
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Jij speelt PC versie? :)
     
  6. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb gister ff 1 GP gedaan en het stuurde nogal schokkerig. Ik vanmorgen snel me ms wheel tevoorschijn getoverd want denk dat dat beter werkt. Ben alleen me adapter kwijt. Weet iemand waar je zo'n zelfde adapter kan kopen? Naar hoeveel volt word hij omgezet, 12V?
     
  7. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb hem ook sinds gisteren: voor het eerst sinds jaren weer een F1 spel. De laatste die ik speelde was op de N64! Tot nu toe een volledig raceweekend gedaan en is het wel leuk en ziet er goed uit. Hoewel die eerste baan natuurlijk niet zo bijzonder is in de woestijn. Ik had de moeilijkheidsgraad op medium gezet om mee te beginnen. De tegenstand stelt dan weinig voor. Alleen de banen leren kennen kost veel tijd. Ik hou het nog even op dit niveau, maar ga nog ff proberen met alle assists uit.
     
  8. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, met Fanatec stuur + pedalen :)
     
  9. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    mijn f1 ligt klaar bij dhl punt, alleen nog geen ophaal bevestiging mail gehad van wehkamp.. vanavond hopelijk ff testrijden.
     
  10. petit1985

    petit1985 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    2
    Gisteren ook het spel gehaald, en eindelijk een lekker F1 spel om te spelen.

    Rij helaas met controller, maar alle assist uit & AI op hard (enkel racelijn aan) en dit gaat toch wel redelijk. In de practice spin ik de 1e paar keer 2/3 keer per rondje, maar daar is de practice ook voor.

    Resultaat tot nu toe:
    Bahrein - Q12 - R9
    Melbourne - Q11 - R6
    Sepang - Q14 - R6

    Misschien vandaag eens kijken met de AI op nog een standje moeilijker, want ik wil de uitslagen wel zo realistisch mogelijk houden.
     
  11. Ghost02

    Ghost02 Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ben sinds woensdag de gelukkige bezitter van het spel. Bijzonder lang naar uitgekeken, en heel erg veel van verwacht. Ik kan niet anders zeggen, dan dat het een super game geworden is. Helaas speel ik nog met de controller, maar dat gaat veranderen.
    Na wat verkenningen, ben ik van plan om t weekend de carriere modus in te gaan...Eindelijk weer fatsoenlijk racen..-zucht-

    Er is 1 fok-up :p, tijdens het inrijden van de pitlane, met een auto achter me...schoot deze auto ineens als zijnde het ghost idee...dwars door me heen. Vond het erg raar..maar ach een klein schoonheidsvlekje mag denk ik wel.
    Verder ga ik optima forma met de maten genieten.
     
  12. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon gas ingedrukt houden als je pit in rijdt. Dan gaat je auto sneller en zal er geen ghost je voorbij rijden ;)
     
  13. elduderino

    elduderino Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    ja wat is dat toch met dat ghost gedoe

    online ook, na de start 1e bocht knalt iemand achter op een ander en ik rij door een auto heen.

    Staat dan de schade niet op full ofzo?

    wat is het idee hierachter
     
  14. elduderino

    elduderino Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    owja kunne we op de begin pagina wat gamertags neerknalle van gamers hier die dit spel spelen. Heb nu alweer genoeg van die online beukers :confused:

    wie me wil toevoegen: libbes
     
  15. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik ben een groot fan van racegames, heb het M$ stuur, maar ben geen die hard fan van de Formule 1. Is deze game dan toch iets voor mij?
     
  16. elduderino

    elduderino Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    ja
     
  17. Sobraine

    Sobraine F1 2010!! Need more?

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    In het live gaming gedeelte staan inmiddels 7 gamertags.
     
  18. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Ik gebruik ook een controller wat ik eigenlijk best klote vind. Maarja mijn stuurtje van de PC is al best wel oud dus die kan ik nooit op die xbox krijgen.
     
  19. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    En hoe helpt dat dan precies? Leg je je duim erin zodat je rustiger kan sturen oid?
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je hebt dan meer gevoel waarschijnlijk.
     

Deel Deze Pagina