B-Bal games

Discussie in 'Algemeen' gestart door DiaL, 4 mei 2003.

1. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik wou gewoon even weten welk basketbal game jullie me zouden aanraden. Ik heb al enkele reviews gelezen, maar de meningen zijn verdeeld. NBA 2k3 lijkt me tot nu het best.
    thx

2. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt NBA 2k3 wel leuk voor nu, maar als je een echte goeie wil zou ik wachten op NBA 2004 of nog gewoon NBA 2003 kopen.

3. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    NBA Street Vol. 2 is erg goed

4. mister_tank

mister_tank Supes

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de duidelijkheid: Ga je voor een sim, neem dan 2K3 (en geen Live 2003 od ID 2003 ). Ga je voor een arcade, neem dan street 2.

Heb je geld zat, neem dan beide, pleasure guaranteed.

5. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    als je van realistich houd NBA2k3 en je kan er mee live.

6. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    wat is dan het grote verschil tussen NBA 2k3 en NBA live 2003? zijn toch beide realistisch... Ik las enkele reviews, maar daar is het meestal 2k3 > live; live 2003 > snelle gameplay, maar meeste reacties zeggen dat het nu juist het tegenovergestelde is van vroeger: te traag / te snel...

Ik zoek gewoon een realistische B-bal game. Het uitbouwen van je team bij live 2003 lijkt me wel lijk, maar misschien kan je dit ook bij 2k3? ... welke zouden jullie aanraden?

Laatst bewerkt: 5 mei 2003
  7. KiLLerKnight

KiLLerKnight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het zo zien: Live is arcade, 2k3 is simulatie en inside drive zit er tussenin. Als je echt echt een arcade-spel wil, dan moet je gewoon nba street 2 kopen, want dat spel is gewoon super. Live is gewoon geen goed spel, te makkelijk en te veel dunks. Ik heb genoten/geniet van 2k3 en inside drive 2003, beide is je geld waard, ligt maar waar je van houdt.

En in alledrie de games kan je via de franchise-mode een team opbouwen.

Deel Deze Pagina