1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 sep 2010.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  2. pboy007

    pboy007 Game-freak

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    blokje achter je pendaal weg halen :lol::lol:
     
  3. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/:thumbs:

    Thanx , niet echt duidelijk helaas maar nu kan ik tenminste niet meer winnen in die klote lotus :)
     
  4. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Damn, wat haat ik het circuit van Malaysia. Ik krijg er maar geen snelle tijd op de borden. Snelste is 19de in P2.
     
  5. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    AL geprobeerd de lijn aan te zetten of een andere wagen volgen?

    Ik vond het ook een rot circuit maar kan me er nu aardig redden.
     
  6. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Yes, lijn in bochten al aangezet, maar ik vind er echt een aantal rotbochten inzitten waar ik me elke keer weer op verkijk :+
     
  7. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken het , die links/rechtse vloeiende bocht is echt lastig en ook de 1 na laatste bocht die na het lange rechte stuk leidt is erg lastig.
     
  8. Sobraine

    Sobraine F1 2010!! Need more?

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor beide, rijd er eens een rondje of 3 op, ga naar binnen. Ogen dicht en rijd het rondje in je hoofd, probeer het dan nog eens. Dit wil nog wel eens werken. :thumbs:
     
  9. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Die eerste L/R combo inderdaad, met aan het eind die lange rechter doordraaier. Daar kom ik bijna altijd verkeerd uit. En de een na laatste bocht inderdaad ook, die knijpt op het eind. Heel irritante bochten zijn dat.
     
  10. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon blijven oefenen en desnoods wat eerder remmen.

    Ik heb ook zo vaak dat ik niet uitkom of dat ik spin in een snelle ronde etc.. frustrerend maar wel uitdagend.
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Aangezien F1 2010 vandaag niet met de post kwam heb ik hem maar snel even op de pc gespeeld. Eerste wat mij opviel dat het regende in Q1 en de baan dus goed nat was en dat het droog was Q2 en de baan weer compleet droog is. Normaal zit er maar 5 minuten tussen Q1 en Q2 dus het is onmogelijk dat de baan in die korte tijd hele droog wordt
     
  12. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik gister tijdens de race in Melbourne , ik ging 1 ronde voor het einde naar binnen met regen en ik ging met een compleet droge baan de pits weer uit..
     
  13. witloof

    witloof Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij, of wordt de AI vanaf catalunya een pak pittiger? De vorige races haalde ik de pole en overwinning met gemak. In china kwam alonso nog wel erg opzette op het einde, en nu bij catalunya kan ik precies beter gewoon niet rijden. Slechts 13e tijd gereden, en in de race kan ik gewoon mijn positie niet houden. Iemand een verklaring hiervoor?
     
  14. Sobraine

    Sobraine F1 2010!! Need more?

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel herkenbaar dit.
     
  15. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Helaas nog een paar dagen wachten, maar dan na een jaar of 8 weer eens lekker op de console F1 racen \o/

    @witloof, heeft het misschien te maken dat de teams zich ontwikkelen gedurende het seizoen, net zoals jij tijdens het seizoen upgrades krijgt aan je auto?

    Ik bedoel, Ferrari komt dit weekend met een speciaal geblazen diffusor aanzetten om weer aansluiting te vinden aan de Redbulls.
     
  16. kuchiki Byakuya

    kuchiki Byakuya Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    hey heeft een van jullie logitech driving force gt eigenaren ook een merkwaardig probleem met het stuurtje. Het probleem is: als je het spel net opstart dan staat de stuur in zijn neutrale stand wel recht zeg maar, maar na een paar rondjes rijden bijv. is opeens de neutrale stand van de stuur scheef naar links bijv. weet iemand van jullie waar dit door komt? of heeft iemand deze problemen ook met het stuurtje? zou een antwoord erg waarderen thnx
     
  17. Achillias

    Achillias Guest

    Hoe voer je die R&D uit in carreer? Gaat dat automatisch?
     
  18. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik nou gek (oei gevaarlijke vraag) of kun je enkel careermode doen? Gewoon ff een wedstrijdje quick play zit er niet in...?
     
  19. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Jewel, gewoon Grand Prix vanuit het hoofdmenu kiezen :)

    Je kunt kiezen om alleen de race te doen, een kort raceweekend of een vol raceweekend.
     
  20. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx!
     

Deel Deze Pagina