1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 sep 2010.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Dikgedrukt heb ik in 4 races op de PC al mee gemaakt. In die 4 races (+training en quali) al 3 punctures gehad. Viel mij ook op de dat de AI zonder frontwing even hard rijd als normaal.

    Hoop dat ze snel met een patch komen die iig de pitstops aanpassen
     
  2. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Qualify is niet met Q1,2,3? Of alleen met Long Weekend?
     
  3. Nickjuh

    Nickjuh Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is alleen met een long weekend.
     
  4. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    9e op malysia geworden in de race.. 1 keer gespint direct na me pit stop me banden waren nog niet warm denk, althans zo voelde het.. Nu 9e gekwalificeerd op shanghai 1e sector de snelste tijd, alleen ik verlies godver zowat een seconde in de 2e sector weet alleen niet waar het aan ligt.. ga me toch iets verdiepen in het meer afstellen vd auto.. Hoop aan het einde van het seizoen toch zo rond de 6e plek te eindigen.

    En die pitstop bug heb ik ook een keer megemaakt koste me 6 of 7 plekken bijna, ik werd gek ben toen ook overnieuw begonnen.. en tearing en framerate problemen heb ik eigelijk niet wel soms dat het beeld 1 tot 2 sec. freezed..

    AI drivers not pitting at all in a race. (ALL FORMATS)

    Had ik ook idd op malysia chandhok reed ineens voor me op de 9e plek gelukkig haalde ik hem nog in
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2010
  5. maybe1984

    maybe1984 Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    hetgene waar ik helemaal gek van word zijn de rijders die in een in/out lap zitten of echt langzamer zijn dan jij echt totaal niet aan de kant gaan. Heb net een trainingssessie gedaan in de regen. Ik heb werkelijk in 1,5 uur tijd niet 1 keer de mogelijkheid gehad om een compleet rondje te rijden zonder dat er weer of andere kerel voor me reed en me er met geen mogelijkheid voorbij laat. Dan rij ik er een keer naast duwt hij me gewoon van de baan of krijg ik de straf wegens het veroorzaken van een ongeluk.

    verder heb ik gisteren in de kwalificatie iets soortgelijks meegemaakt. Ik was gespind in een bocht en zag dat er anderen aankwam dus bleef in het gravel even staan komt er maclaren die de bocht te wijd neemt en dus ook uit de bocht vliegt. Hij knalt vol bij mij naar binnen en ik krijg 5 plaatsen straf op de startgrid. WTF als dit zo het hele spel zo doorgaat staat hij snel op de marketplace.
     
  6. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    in 1,5 uur tijd niet een normaal rondje kunnen rijden??? ik heb nu meerdere malen lange sessies gehad waar ik vrijuit kon rijden, erg raar iig.. En ik weet nog wel een koper voor je jeepee :D
     
  7. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    heb precies t zelfde maar dan op de pc .
    ik race op de 9de plaats krijg ik een tikkie dus ik tol ietsie maar kreeg hem weer recht maar gaat er een malloot mij inhalen waardoor ik moest remmen knal dr per ongeluk boven op en kreeg meteen een dsq omdat er achter me ook heel veel boven op me knalde waardoor ik niet meer verder mogt racen :mad::mad:

    ik rij trouwens met team virgin ben 1 keer 3de geworden maar dat was op easy en toen starte ik als 14de
     
  8. Achillias

    Achillias Guest

    Online is grappig :p
     
  9. Sobraine

    Sobraine F1 2010!! Need more?

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonder stuur vind ik het belabberd.

    Enig nadeel van stuurtje, ik heb last van mijn rechterschouder...
     
  10. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk is dat.. kom je net terug in je trailer van een race waarin je via een glitch 1e bent geworden (was eigenijk 12e), begint die doos achter de laptop te jammeren dat de baas niet tevreden over het resultaat.. wtf?

    Voor de rest nog steeds erg tevreden over de game.. maar je merkt wel dat hij snel de deur uit moest en nog niet 100% in orde is.
     
  11. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik heb zo nu en dan last van ingame ruis :mad:
    Heel irritant als je wil focusen tijdens de race.

    Balen van al die bugs.

    Ik zeg patchen CM en snel aub !
     
  12. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Net ook even geprobeerd met de controller, maar het gaat inderdaad niet lekker :mad:. Nou jah... Dan maar niet vanuit mijn bedje F1 spelen :+
     
  13. arnold76

    arnold76 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    mocht er een patch komen dan ben je natuurlijk verplicht om live te nemen zeker?
     
  14. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    No worries.Ik neem aan dat je sowieso xbl silver account hebt?
    Dat is gratis en game wordt dan ook gepatched.

    Heb je ook geen silver...tja...dan zal je het met de waslijst aan bugs moeten doen helaas|:-
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Iedereen heeft standaard Silver.
     
  16. arnold76

    arnold76 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik dat checken?
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Als je online bent met je Xbox360 dan heb je sowieso Silver.
    Als je Gold hebt, en dit is verlopen.. dan behoud je gewoon je gamertag en schakelt hij automatisch over naar Silver.
     
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Wat een superspel tot nu toe! Ik voelde me echt weer een beginner op circuit Sakhir - Bahrein. Een nieuwe baan en auto, maar na drie goedgevulde practice sessies gisteren ben ik klaar voor de kwalificatie.

    2 dingen vielen me tot nu toe op: In de practice sessies krijg ik na 3 rondjes (wanneer m'n banden en remmen net goedo p temperatuur zijn) al een berichtje dat m'n benzine bijna op is en ik binnen 2 rondjes naar binnen moet. Best irritant want zo kun je geen echt lange aaneengesloten practice sessie houden. Ik vermoed dat het te maken heeft met het feit dat de race slechts 20% van de totale duur is.

    Daarnaast had ik in een regenrace op Suzuka, verwacht veel meer last van de regen te hebben wat betreft grip van de auto en verslechtering van de rondetijd.

    Topspel verder to nu toe! :D
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Fuel kun je instellen door in de pits naar het setup screen te gaan op je monitor. En dan helemaal naar rechts.
     
  20. Remco-x

    Remco-x Jos the Boss

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game dan eindelijk inhuis. En moet zeggen Helemaal top:thumbs:...Ik speel dan met controller , maar vind dit goed te doen.
    Heb nu de eerste 4 races gedaan. Maar bij elke race heb ik afentoe last dat het beeld het af en toe niet kan bijbenen( framedrops?)..

    Toch wel irritant vind ik, Ligt dit nou puur aan de game zelf? of zal ik terug naar de winkel gaan en hem omruilen voor een andere f1 2010?
     

Deel Deze Pagina