1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 sep 2010.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dit probleem is al bijna 5 jaar bekend ook. ;)
     
  2. Sobraine

    Sobraine F1 2010!! Need more?

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je hem gehaald? Ik had dit in het begin ook een keertje. Mediamarkt opgebeld en toen gemeld dat ik de game op deze manier in de hoes aantrof. Kreeg mooi wel een nieuwe. \o/

    Je hebt het niet van mij.
     
  3. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Op welke moeilijkheidsgraad spelen jullie hem. Ik kan ééntje hoger maar speel nu Monaco en dat is echt te moeilijk. één foutje en moet weer de pits in :+
     
  4. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie ook zo'n last van framedrops?

    die laatste bocht van Barcelona en wel 4,5 keer in Monaco krijg ik zo'n enorme framedrop, niet normaal. Bij Racepro en Forza heb ik hier nooit last van.

    Edit: hoe kan ik nou in career het niveau van de AI aanpassen? ik werd in Barcelona gewoon gelapt! niet normaal hoe snel ze daar zijn. Terwijl ik in mn Virgin in Montreal won. (ik speel op expert, maar zie verder geen AI options)
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2010
  5. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier absoluut geen last van die framedrops.
     
  6. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    de free record shop. dus ik kan het proberen. ik ga maandag wel even langs.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Same here, behalve van die Laguna Seca achtige bochten zoals in Maleisie en China. 8)
     
  8. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Als in de trailer op het menu van de race staat dan kan je op expert drukken en dan kan je daar alles instellen.
     
  9. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Geen last van, wel van haperingen in het spel als het op de harddisk geïnstalleerd is, rem belijning die zomaar verdwijnt en nog een zooitje andere bugs die al eerder zijn vermeld. Mag hopen dat ze een beetje snel met een fix komen
     
  10. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    weet er iemand of je nog andere helmen kunt vrij spelen?
     
  11. Sobraine

    Sobraine F1 2010!! Need more?

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders gewoon bellen met mediamarkt, proberen waard.
     
  12. Sobraine

    Sobraine F1 2010!! Need more?

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet kan dit niet.
     
  13. arnold76

    arnold76 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0

    aha heb gold gehad en deed hem net ff aansluiten op de router en inderdaad silver\o/
     
  14. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Iemand al geprobeerd om een snelle ronde te rijden op Singapore waar ze dus dit weekend ook rijden, zojuist in de kwalificatie de snelste tijd van 1.45 gereden. Ik kom niet onder de 1.47.4
     
  15. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de eerste keer ben ik er nu in geslaagd om als 17de te kwalificeren. Die baan in Istanbul ligt me :)
     
  16. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Vanmiddag shanghai gedaan, en 5e geworden.. in de laatste ronde spinde alonso voor me dus kon ik zijn plaats overnemen :) Zelf wel weer gespind op het moment dat ik 3e lag en bezig was met vettel in te halen, weer net na de pit stops en weer koude banden denk.. nog een leuk gevecht met schumie, waarbij het wheel banging was, en geen straf kreeg alleen een warning :) nu op naar barcelona en 1e training gehad in de regen, en morgen de 2e training doen deze race gaat ik hoog eindigen denk, ligt me al vrij goed de baan..

    Enjoy

    Leuk idee! misschien leuk om competitie op te starten hier? :) en morgen even een tijd neerzetten ga nu naar ado :)
     
  17. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind t super! en nog geen enkele bug gehad
     
  18. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Pitstop bug heb ik ook geen last van. Was met 5-6 andere in de pit, ik kon gewoon tussendoor meteen wegrijden.

    Btw.. wel vaag dit. Begin van seizoen ging super, meteen 1e en 3e geworden. Daarna werd het opeens verdomd lastig, kon met moeite 17e worden en ben dik geklopt door buemi. Instellingen niets aan veranderd, echt wtf :confused:
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Volgens mij ziet er een soort catch-up systeem in het spel wat niet goed werkt. Dat is volgens mij de rede dat sommige AI auto's niet naar de pit gaan tijdens de race. Ik pit in de race meestal in ronde 3/4 en kom dan ergens tussen plek 15 en 20 weer op de baan. Het is nu 3 races achter elkaar gebeurd dat degene voor wie ik naar mijn pitsop terecht kom (2x Buemi en 1x Chandock) de rest van de race achter mij blijft rijden en niet naar de pits gaan. Beetje vaag dat de in de eerste 3 of 4 ronden +/- 25 seconden op mij verliezen maar ik de komende 8 ronden verliezen ze maar 5 seonnden in totaal (en pitten dus niet).

    kan allemaal toeval zijn maar ik denk dat Codemasters het met een catchup systeem spannend wil houden maar dat daar dus de fouten inzitten

    @tyspoiler: AI lijkt iig in Barcelone en Monaco sneller te zijn als in de eerste paar races van het seizoen
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2010
  20. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik rij net een 1.42.9 maar kan nog wel sneller denk ik... ( ff snel gedaan )

    Ik vind die ghost wel irritant weet iemand hoe je die kan uitschakelen?

    Ik doe dit met time trial... en in de mclaren die ik erg lekker vind rijden net zoals de ferrari...

    Wat vinden jullie de top 3 van de F1 autos?
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2010

Deel Deze Pagina