[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde dat er weinig zijn, maar gelukkig valt dat mee, heb net alle 7 ff gespeeld en was zeker goed te doen voor de v1.
     
  2. Forty

    Forty Guest

    Uhm ik zie MLG playlist er nog steeds niet tussen :confused:
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Het zijn customs, geen playlists voor matchmaking. ;)
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    SWAT Playlist! _O_
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    [​IMG]

    Dat worden lange nachten!
     
  6. Forty

    Forty Guest

    lmao
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Zal binnenkort ook eens naar Swat gaan kijken.


    Een assasin is me overigens eindelijk gelukt!! Ziet er echt leuk uit. Vind trouwens Elite Slayer 10x makkelijker, daar haal ik telkens z'n 17 kills en bij z'n death match met enkel Spartans met DMR met moeite 5 kills.... Man, wat ben ik slecht in dergelijke spelletjes. Soms dan ren je op elkaar af en zou ik echt zweren dat ik hem contstant raak en dan een klap geef,.... nee hoor, de ander is bij me en ik ben altijd pummeld.... super frustrerend.
     
  8. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Dat bash systeem is inderdaad wel irritant soms.
    1x RB = Shields down
    Shields down + 1x RB = Health down => Kill

    Alleen maar bashen dus als je zijn shield er al af hebt geschoten.
     
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Weer iets geleerd!!


    Zal binnenkort ook eens naar Swat gaan kijken.


    Ben nu met een vriend af en toe campaign aan het spelen op Heroic, maar krijg enkel een achievment voor uitgespeeld voor normal of harder.....

    Wil de solo campaign beginnen op legendary, weet nu al dat het te hoog gegrepen is en dus meer geluk dan wijsheid gaat worden.....Ach ja, we zullen het wel zien.

    Vind het jammer dat weinig mensen echt samen spelen, bedoel daarmee tactisch. Je zou met wat simpele afspraken vaak veel sterker kunnen zijn.
    Af en toe zie ik het wel bij elite slayer, maar dan vind ik het ergens weer niet eerlijk. Zie je drie man die met elkaar samen werken.
     
  10. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar komt nog een belangrijk detail bij. Het maakt namelijk nu niet meer uit (in tegenstelling tot Halo :cool: hoeveel shield iemand nog over heeft. Stel het is nog maar 1% dan gaat door de slaan die 1% eraf maar verder niets. In Halo 3 ging de overige damage dan alsnog van je health af. Je moet nu dus goed opletten of iemand zijn shield echt depleted is voordat je gaat slaan. Wat vaak gebeurd is dat 2 mensen elkaar tegen komen en op elkaar beginnen te schieten. Een van de twee zal als eerste zijn schild kwijtraken maar meestal gaat men elkaar dan toch slaan. De ene hoeft echter maar klap te geven, de ander nog 2. Soms moet je nog eventjes doorschieten om dat laatste stukje shield weg te halen.
     
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Thx, voor de toevoeging.

    Kun je dat ook zien, dat dat schild dan weg is? Hoe zie je het bij jezelf of je schild weg is.... is dat dan de bovenste balk? Of voorbeeld filmpjes?
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2010
  12. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Tof dat er weer een aparte playlist voor Swat komt in Halo:Reach. Ik speel voornamelijk big team battle en als Swat dan voorbijkomt, dan wordt dat 9 van de 10 keer gekozen (ook door mij), maar af en toe een andere gamemode is ook weleens leuk :D
     
  13. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
  14. The Messiah

    The Messiah Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    1
    Zou je die update hier ook kunnen posten? Ik kan bungie.net hier namelijk niet bekijken.
     
  15. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Net +40 op Invasion hehe
     
  16. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    er komen dus nog hogere rangs en armors :9
     
  17. Stoeipoesss

    Stoeipoesss Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi ik zoek iemand voor double arena. Ik ben geweldig goed, maar met een goede teamgenoot haal ik goede scores. Mijn headset heeft het laatst trouwens begeven.

    Voeg maar toe als je zin hebt: Stoeipoesss
     
  18. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  20. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Die sniper in Reach vind ik echt zo ontzettend verrot, echt moeilijk om iemand te raken.
    Ik snap er niks van want in h3 was ik lvl 45 met snipers.... Ik kan voor mijn leven geen headshots maken.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina