1. Conker's Bad Fur Day - Die humor is de N64 was echt super, spel duurde niet té lang en was lekker lineair, oftewel, je zat niet domweg in het rond te lopen. Ik voorspel met de grafische kwaliteiten van de Xbox CBFD een grote toekomst.
2. Perfect Dark Zero - Tsja, mijn favoriete spellen op de N64 waren toch echt de shooters van Rare, maar moet dat cell-shaded echt? We hebben het hier wel over een shooter? ALS ze de kwaliteit van Golden Eye en in mindere mate van Perfect Dark weten te benaderen, dan hebben we wel weer een topper. Al kan ik het me niet voorstellen, cell shading, uh.
3. Banjo Threeie - Jep, ik heb goed opgelet bij Banjo Tooie, Threeie wordt 't vervolg. Zo'n typische collect 'em up, ik hou er niet zo van, maar staat zeker garant voor leuke speelmomenten.
4. Sabre Racer - Mickey Mouse was een superflop en Diddy Kong Racing echt superleuk. Als het een originele insteek krijgt met een adventure gedeelte, dan wordt dit zeker koel. Maar dat krijgt het denk ik niet...
5. Kameo - Ik hou er niet zo van, heb me er ook niet zo in verdiept en klinkt allemaal nog te vaag voor mij.
?. Please, Blast Corps! Als Rareware deze franchise een nieuw leven in blaast dan breng ik de hoge heren van Rare persoonlijk een gebakje!
Laatst bewerkt: 4 mei 2003