Hallo ik bied mijn BC2 aan omdat ik hem weer op de PC speel. hijs een weekje oud en maar 2x gespeeld. VIP code is gebruikt helaas 20incl mag hij weg.
kijk, dat jij 'm destijds voor 60 euro hebt gekocht heb ik niks mee te maken (no offense, geen kritiek of wat dan ook). Game kost nieuw op dit moment 29,95 bij zavvi, en 34,95 als ik 'm via een internetshop in nederland bestel (bron: http://www.budgetgaming.nl/game-profile/battlefield: bad company 2_Xbox360.html) vandaar mijn bod van 15,- op je prijs van 20,-.. daar komt bij, je hebt de vip code al gebruikt, en er zit geen kassabon bij?
Dan nog 15 is te wijnig.... dan zoek je maar verder. Spel is nog vrij nieuw heb hem 2 week geleden pas gekocht. En VIP krijg je togh alleen maar extra gametype voor andere mappen.. nou jeej
of jij 'm 2 weken geleden gekocht hebt, dat kan ik dus niet zien gezien je er geen bon bij hebt .. misschien heb je 'm wel bij de release gehaald Wat betreft vip-code, ik heb daar wel belang bij, in tegenstelling tot andere mensen . mijn bod blijft in ieder geval geldig, mocht je je over een week of 2 nog bedenken, en voor nu succes met de verkoop ^.^
Tuurlijk heb ik geen bon heb em online gekocht bij bol.com.. kan je zo een screenie laten zien wanneer ik hem gekocht heb. Naja wat maakt het allemaal uit. Ik ga akkoord met je bod want ik moet dr vanaf
dan hebben wij bij deze een deal pm me je gegevens maar, dan maak ik 't geld vanavond nog over, zodat ie morgen op de post kan (dat zou iig wel fijn zijn ! ) vr.gr. M. Kelders