StarWars en Phantasy Star Online

Discussie in 'Algemeen' gestart door RizlaPlus, 4 mei 2003.

1. RizlaPlus

RizlaPlus Hometown: Ass-en

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Hey!!!

Ik heb zin in Starwars !! By the way word het een grote rpg met veel quests weet iemand dat ?

EN hoe zit het met phantasy star online die komt ook maar dan moet je xbox live erbij hebben om te spelen zeker en zoja moet je dan ook maandelijks nog extra betalen(over de kosten heen) net zoals normaal bij online rpg??? Ik was benieuwd ik heb nog geen live want ik ben pas in okto ber 18 maar wou alvast wat info

*en ik moest ff posten zien hoeveel posts ik had want i kkan nog niet i ngreen mile wou ff over mn computer hebben ;)

Nog maar 134!! verdorie!!! zie ik niet maar is niet erg want ik kan straksdag en nacht online want dan is deze computer van mij en staat hij op mn kamer woohoow!!!! dat wou ik dus vertellen!!!!

2. ITNL

ITNL Guest

lol ik heb er ook bijna 250

3. RizlaPlus

Leuk Bevonden:
    0
    :-D straks worden mods boos want die post was onnodig :) Maarja back 2 the subjects anyone???? *ssst stiekem weer 1 post hoop dat the harde maar rechtvaardige judges mij niet guilty beschuldigen dat word ontzegging van de xbox*

4. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    als je nou niet had gezegt dat het om de posts ging dan had dit best een sirieus thread kunnen worden..

Voor phantasy star online moet je idd elk maand 8 a 9 euro betalen waarschijnlijk.
    Welke starwars bedoel je? Galaxy of Kotor?

5. RizlaPlus

Leuk Bevonden:
    0
    nee deze post gaat me niet om de aantal posts ik moest weten hoeveel posts ik had om naar mn profiel te kijken maar ik ging dit sowieso niet vragen anders zo iemand ben ik niet wat heb ik er dan aan als het me om de pots gaat om hier te gaan chatten (starwars knights of the old republic)

6. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Volgens de laatste XBM is het spel gigantisch groot.

7. RizlaPlus

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig!! Straks word het zon kort Kloten spelletje dieje zo heb uitgespeeld daar was ik bang voor namelijk!

8. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    hij's gedelayed..volgens de frontpage.......

9. Kwodox

Kwodox Gamer o'the 1st hour

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een goed idee om vragen over Star Wars en/of Phantasy Star Online in desbetreffende topics te stellen...

Nu hebben we weer 'n thread erbij waar het waarschijnlijk één grote onoverzichtelijke boel wordt.

10. tyrone

tyrone BattleChaserOriginal

Leuk Bevonden:
    0
    Voor pso moet je maandelijks iets van 15E or 12,50 gaan betalen ofzo :mad:
    maar voor Kotor (Knights of the old Republic) Niet want hij is toch n iet online.
    Hij heeft alleen wat downloadable contents. wat eigenlijk wel jammer is want online zou hij wel erg worden.:'-(

11. RizlaPlus

Leuk Bevonden:
    0
    SOms word ik gek om door 8 bladzijden te bladeren bij sommige topics straks is die vraag al gesteld in nr 4 terwijl ik snel een vraagje wil stellen dan word iedereen boos op me toch??

12. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    indd maar je kan toch een hele hoop classes kiezen bij kotor en zijn er andere zoals jij of iseht net als bij morrowind dat ji jde enige bent?

13. RizlaPlus

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat het met good and evil goed uitgewerkt word net zoals in baldurgs gate en in nwn en zo maar ja volgens mij mag je wel meer members in je team hebben maar geen class volgens mij

Deel Deze Pagina