1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 sep 2010.

  1. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Nou ik heb toch mooi een nieuwe F1 2010 gekregen:
    Eerst zelf naar de free record shop geweest vandaag. Verhaal opgehangen dat ik de disc zo kreeg met die krassen erin. En dat ik dus gelijk unreadable dis had. Maar ze geloofden me niet echt en wouden me eigenlijk niks geven. Na een beetje doorzeuren besloten ze me toch een nieuwe te geven. Was ie niet op voorraad meer. Dus moest ik m maar opsturen naar microsoft. klote dacht ik.
    Mijn vriendin was er ook bij en had een leuk idee. We gingen naar een andere FRS in Utrecht. Ze loopt naar binnen en zegt heel lief lachend dat ze een spel voor haar broertje gekocht heeft maar dat er gelijk al krassen op zaten. Nog liever lachen(ja ze is lekker) en hoppa een nieuwe!! Wat hebben vrouwen het toch makkelijk in deze wereld. Maarja ik klaag niet, mooi 60 euro bespaard!
     
  2. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Hahahaha, die vind ik dan wel weer mooi! _O_

    Online, is best leuk samen met een vriend. Beetje rond knallen. Nu zeven overwinningen. :)
     
  3. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij last van de bugs, of niet?
    Ik wil deze game namelijk kopen, maar als iedereen last van de bugs heeft moet ik er eerst nog eens over na denken.
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wat is online toch heerlijk als je gewoon serieus kunt rijden! :)
    Zojuist 2de geworden op Melbourne met een vol veld.
     
  5. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Ja, ik heb in de single player wel last gehad van de pitstop bug. En straffen zijn soms te strict, op zich te begrijpen, wel frustrerend. Verder niets tegen gekomen.

    Vind het wel een toffe game, ook omdat ik F1 sowieso tof vind. Races zijn intens, goede console racer.
     
  6. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    De bugs zoals die van de pitstops, daar heeft iedereen last van. Dat is gewoon een dikke fout in het spel. Maar hij is zeker niet onspeelbaar, soms is het alleen erg frustrerend. Vooral als je net een super race aan het rijden bent en je verliest omdat de pitstop te lang duurde of omdat iemand niet gestopt is |:-

    @Rivanov:

    Eens! Gisteren ook een paar leuke online races gehad :)
     
  7. dennis7781

    dennis7781 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Net voor de 5e keer in 3 dagen een nieuwe career opgestart vanwege save error ..... vervelende is dat je die intro aan het begin niet kan skippen.

    Was halverwege de 1e gp, ik snij een bocht aan bevriest het beeld 5sec later ging het verder, gelukkig bleef ik op de baan.
     
  8. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 27 sep 2010
  9. arnold76

    arnold76 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    maar waneer zou die patch moeten komen?:thumbs:
     
  10. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke gamemodus spelen jullie eigenlijk ? Ik vind die 3 rondjes wel erg weinig.
     
  11. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Blijft toch een lekker spel hoor, kwalificeren vind ik erg spannend. Sta je net 11e en dan rijd je nog net een ronde dat je 7e word. Geeft een lekker gevoel.

    Alleen ze mogen wel haast maken met een patch, want die pitstops verpesten het soms wel!
     
  12. Nickjuh

    Nickjuh Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    20% dan heb je minimaal 10 laps..
     
  13. Remco-x

    Remco-x Jos the Boss

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het spel helemaal geweldig. Die paar min punten kunnen niet op tegen de lol die ik heb:thumbs:..
    Ok mijn eerste seizoen zit er op ben als 7e geeindigd in het klassement met een Sauber. Dus had wel verwacht een leuke aanbieding te krijgen.
    Krijg ik alleen aanbiedingen van * HRT-Virgin-Lotus*

    Dus eerder een stap lager dan een promotie naar een beter team:'-( Ach . Denk dat ik maar een Seizoen bij *Lotus ga rijden*

    Trouwens die laatse race op de kalender( Abu Dhabi) is echt een Super baan om op te rijden zeg,, Zeker met de weer situaties zoals laag staande zon, Waardoor je op sommige punten op de baan geen ene moer ziet}:]
     
  14. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Euhm... volgens mij heb ik de mogelijkheid om maar 3 laps te rijden gemist bij de 1e keer gamen?? D8 dat de 20% al het minimum was.
     
  15. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Heb jij nog wat aan je afstelling gedaan?? ik heb op bahrein met nagenoeg niks aan me afstelling gedaan te hebben vorige week 51e plek ofzo, alleen die ghost had wel andere afstelling want op het recht stuk ging die al sneller.. het rijden kan ik wel alleen het tunen niet
     
  16. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is die pittstop bug precies? Geen zin om ver terug te lezen...
     
  17. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je geen zin hebt om te zoeken dan kom je het ook niet te weten he, dan hebben wij ook geen zin om het voor je te zoeken. ;)
     
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Dat je een pitstop maakt en het heel druk is in de pits, waardoor de lollipop man je echt laat wachten tot iedereen weg is. Heel vervelend.
     
  19. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Zie onderstaande, zo moeilijk is het om ff antwoord te geven ;) Daar is een forum voor.

    Dank. Heb ik idd ook last van gehad, zakte daardoor van P6 naar P16. Enige oplossing is dan starten op harde banden denk ik.
     
  20. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo moeilijk is het niet om ff te zoeken, typ in google: F1 2010 game forum, je komt direct op het fora en daar is een sticky met de welbekende pit-stop bug, anyways ik zei het voor de gein vandaar de knipoog. :)

    Om het op te lossen, zoals je zei op harde banden starten of een rondje eerder/later naar binnen gaan dan je geplande pitstop. Is nog wel een probleem als het opeens begint te regenen en iedereen gaat naar binnen natuurlijk. :p
     

Deel Deze Pagina