1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 11 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ralluff, 22 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf :p
    dus klopt er niets van dan wat ze hier zeggen.
     
  2. Dynastic

    Dynastic Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    070-3276017
     
  3. Dynastic

    Dynastic Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus? Regel 1: Blijf altijd vriendelijk tegen (toekomstige) klanten. Wat een galbak ben bijna instaat hem terug te bellen en er wat van te zeggen.
     
  4. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Goh... Had je iets anders verwacht?! Vooral die gast van de dixons met ze verhaal :')
     
  5. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Laat het allemaal weten gasten, ik hoop dat er vandaag eindelijk goed nieuws komt!
     
  6. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Wel belachelijk dat ze dan de professionaliteit niet bezitten om gewoon normaal te antwoorden. Bel ze gewoon terug en vraag waarom ze niet normaal kunnen reageren. Oja en of ze fifa om 14;00 écht niet verkopen :+
     
  7. Rubber Duck

    Rubber Duck Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, vind je het gek als je dagenlang van die ongeduldige kleuters aan de telefoon krijgt die vragen: Verkopen jullie Fifa 11 al?|:- Ik zou tot de 30ste de stekker van de telefoon eruit trekken, dan komen ze maar naar de winkel.:lol:
     
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Vraag dan gewoon ff of hij My Little Pony's Secret Adventures al binnen heeft voor de Wii. Zeg je dat die gisteren uit is gekomen. Laat hem maar ff lekker in het systeem kijken :D
     
  9. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb geloof ik 20 winkels :+ al gebeld en serieus niemand heeft nog echt groen licht gegeven om te verkopen, ze hebben ze allemaal binnen en allemaal zijn ze bang om te verkopen. Hoe zat dat nou met Consoleshop, mensen die in Rotterdam wonen kunnen de game vanmiddag al ophalen ofzo. Ik raak behoorlijk in de war op deze manier
     
  10. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Gamemania Vlaardingen had ook ergens op internet gelezen dat de verkoop na 14:00 uur zou starten, verkoper was zeer vriendelijk, alleen kon hij de verkoop van Fifa vandaag niet bevestigen. Via de officiële wegen had hij nog niets vernomen.
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb van Consoleshop in ieder geval bevestiging gehad via mail dat ze vandaag versturen en dat je 'm morgen in huis hebt.
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Nee, we verneuken één thread ... we gaan gewoon verder met de andere? Echt hé. Het HEB JIJ FIFA AL GESPOT topic is niet voor niets gesloten.


    Laat het gewoon doordringen, hij word niet eerder verkocht dan de 30ste ... En hallo nieuwe members-die-waarschijnlijk-na-de-release-niet-eens-posten ... :+
     
  13. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Game mania heeft nog geen bericht gehad van het hoofdkantoor maar verwacht er wel eentje rond 14u.
     
  14. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    :D Ze kunnen toch niet zomaar ophangen. Zet je heel verhaal op van ja ik ben vader van 2 kinderen de een is net 12 geworden en de ander 7. Een jongentje hij het Stefan en een meisje ze moest gister wel nablijven, ze heet jolanda maar ze doet het verder wel goed op school. We weten niet welke spelcomputer we moeten kopen *uur later* trouwens verkopen jullie Fifa '10 al om 14;00?? :+
     
  15. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik heb Game Mania Ceintuurbaan ( Amsterdam ) gebeld en die gast zei dat ie vandaag misschien verkocht wordt. Straks maar weer eens bellen.
     
  16. Dynastic

    Dynastic Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals sommige werknemers van Gamemania zullen zeggen: NEE!

    Nou ja we gaan het wel zien allemaal, het komt vandaag heus wel los..
     
  17. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    denk dat ze die wel zullen verkopen dan ja :D
     
  18. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    oeps faal
     
  19. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Dit klopt inderdaad, had net zelf ook gebeld maar zit dus nog te hopen op iets dat vandaag uitkomt!
     
  20. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht op mijn sms van consoleshop maar als game mania zegt dat ze rond 2 uur verkopen ga ik hem daar halen !
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina