NEW HEADSET en andere leuke features voor LIVE

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tigerstyle, 5 mei 2003.

1. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Jeps, you heard me right!.. Een bedrijf dat de headset probleempjes en ongenoegen laat verdwijnen, met dingen als een DUAL HEADSET, of een soort microfoon waar je met een hele groep door kunt lullen en iedereen het geluid kunt horen.. Ik weet zeker dat hier een enorme markt voor is en daar is een bedrijf slim op ingestapt en gaat onze behoeftens bevredigen (wat headsets betreft, het is geen datingservice.. sorry jongens..)

Verrry Interisting, very interesting indeed.. GIMME GIMME GIMME :p

een lekkermakertje :

Dual Headset – packaged with a headset and a splitter that plugs into the current Xbox Communicator module, this kit allows two gamers to communicate via Live with virtually no degradation in the audio.

Speakerphone System – this is sort of a hybrid of the dual headset package in that it also uses a splitter along with a desktop boom microphone and a set of Labtec PC speakers to allow multiple people in a room to communicate via Xbox Live.

Boom Microphone – basically a higher quality mic than what is packaged with the dual headset kit. This mic is closer to headset that comes packaged with the Live Starter kit. If you lose your official headset, this is a good alternative.

Bottom Line:
    The XLiveChat dual headset package works absolutely perfect in all the games we tested with on Live. While nothing beats having your own Live account, your own Gamertag and building your online persona, the XLiveChat dual headset package is an excellent alternative for those gamers that want their friends to fully experience and enjoy online gaming with Xbox Live. At a price of $19.99, the dual headset package is very cost effective for those gamers that might not have the need for their own Live account.

En, als je interresse hebt (tuurlijk wel, heb je geen vrienden thuis die ook mee willen luisteren?)
    Aanschaffen? Hierro!

'XLIVECHAT' WE LOVE YOU

Laatst bewerkt: 5 mei 2003
  2. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    ja, das zeker handig, en $19,- is niet zo duur

3. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het dom en lelijk en onhandig maar wel leuk voor diegene die het zouden kunnen gebruiken

4. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    geen interesse voor

5. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou wel die speakers willen gebruiken. Maar ik als gierige hollander maak dat zelf wel :)

6. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2

Dit ding is wel handig voor mij aangezien mijn communicator gebroken is.. Heb ik ook meteen een reserve :cool:.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    heel erg leuk.. die wil ik ook!

NB ik heb hem gemoved naar hardware, omdat ik hem daar meer op zijn plaats vindt staan

8. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    zitten tog wel handige dingen bij:)

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Voor 20 dollar heb je die componenten ook zelf gehaald in de radio-zaak :) Kan je zelfs nog helemaal zelf kiezen wat je wilt en hoe etc.

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    t'Is overigens wel duidelijk dat het pure reclame is; Die gasten hebben bijna niks getest en maken dus alleen maar heel uitgebreid melding van het apparaatje..

11. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom zouden ze dat nit hebben getest, het is toch een handig ding, en er is vast wel markt voor... Dus prima, goed dat ze het testen, en ze hebben dat uiteraard wel gedaan :| Als jullie zeggen dat jullie naar E3 gaan, dan denk ik toch ook niet van: "ow die gaat alleen maar zeggen dat hij naar E3 gaat...", waarom zouden ze daarover liegen :)?

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee je moet lezen wat er staat :)
    "We haven’t yet tested the speakerphone system or the separately sold boom microphone, but I did manage to get the inside information on how the speakerphone system works. "

13. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ow :'-( Ik ben zo dom :p

14. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, voor sommige mensen is het wel handig, maar ik ben meestal toch alleen op Live!, dus voor mij heeft het geen nut.

15. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dit dus echt een klote uitvinding he. dan hoor je de hele tijd kei veel mensen, als er dus een groep door 1 mic aan het lullen is. lekker irritant. en wat het je eraan. aan 2 headsets op 1 controller??

16. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Killabee.. Dat lijkt me toch wel logisch...
    en Wouter, ze hebben de dual Headset WEL(!!) getest.
    Ik vindt het persoonlijk wel vet.

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nogmaals; Lezen. Ik quote zelfs wat ze precies zeggen en dat gaat dus om de Boom mike en die twee andere speakertjes. Het testen van twee headsets kan elke baviaan en het is niet zo moeilijk om te concluderen dat dat goed werkt > Dat kan ik vanaf hier ook wel :cool:

18. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    whaha, jah, okeejj.. Maar het is wel getest, en het is toch wel het interresantse product vind ik zelf

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mjah ik vind dat blokje nogal lelijk. Voor hetzelfde geld koop je zelf een (kleiner) splittertje inclusief andere spullen en headset etc.

20. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Dus je kan zo'n soortgelijke headset dus ook hiero in de winkel kopen? Weet je misschien welke en voor hoeveel? :)

Deel Deze Pagina