1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Tattooslet punt! :+
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Jack was toch die vrouw? Hoe heette die oude vent ook alweer?

    Hoe dan ook, een vriend van mij is weer begonnen met ME2 en hij ontdekt nu constant nieuwe sidemissies op andere planeten. Hij zegt dus dat er echt nog genoeg sidemissies te doen zijn, ik kan mij toch niet heel veel sidequests planeten herinneren dus ik ga ook maar eens opzoek ernaar.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Zijn ook niet veel. Hooguit een stuk of 5 op bekende plekken en een stuk of 5 tot 10 op planeten. ;)
     
  4. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    In ME1 kreeg je regelmatig nieuwe assignments als je later in het spel terugkeerde naar de Citadel.

    Is dat ook zo in ME2? Tot nu toe krijg ik niet echt nieuwe missies als ik na een paar recruit missies terug ga naar Omega en de Citadel :confused:
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nee, je moet ze verkennender wijs ontdekken. Zijn er niet veel, maar als je via planeten scans 5 heb gevonden en voltooid, dan krijg je een achievement. ;)
     
  6. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus het heeft geen nut om later nog naar de citadel te gaan enzo?

    beetje zouteloos voor een RPG, maarja.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Op de citadel moet je nog zijn voor Garrus, Thane en DLC hoer Kasumi.

    Voor de rest is The Citadel alleen goed om een beetje te shoppen. Een enkel gesprek met de council kan ook nog in het verschiet zitten. Mits je deze hebt laten leven. Voor de rest is Anderson of Udina gewoon waardeloos in deze game. Had gedacht dat Anderson of Udina ook een veel grotere rol zouden spelen.
     
  8. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik had de council laten leven omdat ik er altijd van genoot om ze af te zeiken. stukje met Anderson/udina en de council heb ik al gehad, stelde niet veel voor net als veel andere dingen uit 1 (boodschapster van rachni enzo).

    Ik vermaak me overigens prima met ME2, ik vond het shooter element in ME1 vaak te kortstondig, dat is nu een stuk beter, maar het kan allemaal natuurlijk nog beter :)
     
  9. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 6 okt 2010
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
  11. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe denken jullie dat het verhaal zich zal ontwikkelen dmv DLC?? we zijn nu de Shadow Broker tegen gekomen whats next??
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2010
  12. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn Garrus en Legion. Die vind je in de game, maar het horen dus verrassingen te zijn.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Misschien meer informatie die betrekking heeft op Saren? Een broer ofzo of wat die allemaal heeft achtergelaten? :confused:
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Wat mij betreft gaan ze gewoon allemaal keihard aan het werk met deel 3 en brengen geen DLC meer uit. Shadow Broker was awesome, maar voor de rest was het niet veel aan.
     
  15. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie misschien nog wel iets verschijnen qua DLC in het voorjaar van 2011. Verder hoop ik op nog een alternate appearance pack en nog een weapons pack, ergens tussen nu en midden 2011.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nu dan maar en gelijk door met ME 3? ;)
     
  17. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    wait what?
     
  18. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben weer opnieuw begonnen mass effect 1 en daarna deel 2. Zelden dat een game me zo in zn greep had! Wat een fantastische serie!
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Laat die DLC die je wilt dan nu maar komen. Kunnen ze daarna gelijk met deel 3 aan de gang. ;)
     
  20. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha. Eerlijk gezegt lijkt me dat ze die DLC gewoon klaar hebben staan. Ik zat de Collector's Edition DVD te kijken en daar kwamen de mattock en de Incisor ook al voorbij 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina