Xbox LIVE Vragen [Deel 6] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Melbuuln, 20 apr 2010.

  1. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gedaan wat je zei en het is gelukt :thumbs:

    Bedankt Martijn
     
  2. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
  3. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand vertrouwbare site waar ik goedkoop xbox live van 12 maanden kan kopen met bankcontact? Ook voor games is altijd handig :+
     
  4. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister een network adaptor gekregen, maar ik hou mijn probleem met nat strict. Ik heb een thomson kpn experiabox. Moet ik dr UpNP open zetten? graag de stappen want daardoor kan ik het goed doen, haha :).
    Alvast bedankt
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij veel Thompson's is dat de enige mogelijkheid om de NAT open te krijgen !
    De UPnP aanvinken > instellingen opslaan > Thompson ± 30 seconden van de spanning > Thompson opnieuw opstarten.
     
  6. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Netjes, bedankt :D. Ik heb nu gewoon alles groen en niet bij de laatste stap een uitroepteken dat mijn NAT niet open is. Bedankt :D
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    :thumbs:

    Mocht de NAT weer dicht moet je de Thompson even opnieuw opstarten !
     
  8. Witi

    Witi Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ai-je parler une langue étrangère?
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kijk eens naar de Broadcast van de Sweex en zet deze eens op auto/mixed/automatisch.

    Heb een vermoeden het N op de Sweex niet lekker werkt.
     
  10. Witi

    Witi Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je, dat is mijn vermoeden ook. Heb alle mogelijke opties (die ik kon bedenken) toegepast, zo ook auto broadcast. Zodra wifi N signaal aan de orde is, dan is het mis. Het zou me niet verbazen dat de oorzaak bij de SWEEX router ligt. Voorheen kocht ik altijd A merk apparatuur (nooit problemen). Voor nu laat ik mijn witte wifi adapter op mijn Xbox Slim. Dan verkoop ik mijn Xbox Pro (maar) zonder wifi adapter. (nieuwe firmware niet beschikbaar, doet SWEEX niet).
    Ga trouwens wel zoeken omtrent SWEEX LW300 prestaties in relatie tot wifi N.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2010
  11. Witi

    Witi Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ondertussen al wat (verwachte) uitspraken gevonden omtrent mijn router:

    "maar het is bij deze router lastig een stabiele draadloze verbinding in stand te houden"

    "...redelijk presterende 802.11n router is ondanks zijn gunstige prijs, door de instabiliteit van de draadloze verbindingen geen aanrader."

    Ik weet genoeg..... heb troep in huis. :F:
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Er kan een andere oorzaak zijn.

    Als de "Slim" een verbinding heeft via N zijn er dan ook apparaten G verbonden met de Sweex ??
    Kan zijn dat de N snelheid naar beneden dondert als een langzamer apparaat zich aanmeld bij de Sweex.
     
  13. Witi

    Witi Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, Xbox Slim is de enige draadloze apparaat. Heb alle instellingen nagelopen. wat uitzenden betreft (wifi n only, wifi g/n, wifi b/g/n). Mocht allemaal niet baten. Alleen wifi g functioneert naar tevredenheid.
     
  14. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb weer eens problemen met gamen.
    Nu op mijn nieuwe Xbox slim. ( geen idee of het er wat mee te maken heeft ;))

    Ik heb nu wireless, eerst gewoon via draad. (daar had ik ook af en toe deze probs mee, maar minder)

    Ik wordt in een game (Reach) en in de party er vaak uitgegooit.
    Dit komt wss omdat mijn NAT niet open meer is.

    Dat is hij wel geweest.

    Ik heb Telfort icm met Zyxel router/modem.
     
  15. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister was ik F1 aan het spelen, en plots stond er: disconnect from xbox live.
    Nu kan ik me niet meer aanmelden want hij zegt dat er wat met mijn internetverbinding is.
    Snap ik allemaal wel, tis namelijk de zoveelste keer, maar weet iemand hoe dit kan?
    Heb wel eens xbox service gebeld, maar die zeggen dat het NAT ligt:confused:

    Thanks vast!
     
  16. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Wel UPnP aangezet?

    Wat is juist de mededeling die je krijgt? En als je de xbox dashboard connectie test doet, krijg je dan een NAT opmerking?
     
  17. TBY83

    TBY83 Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel graag een potje catan op m'n xbox maar bij meeste potjes valt het spel halverwege even stil, en zijn daarna m'n tegenspelers weg.

    Ik heb al denk ik wel 50 potjes gespeeld en maar 12 tot het einde mee gemaakt.

    Iemand een idee hoe dit mogelijk is?

    Met alle andere online games heb ik geen enkel probleem ( mw2, Left 4 Dead, Fifa, Risk, enzzz)
     
  18. NielsNL

    NielsNL Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn probleem is reeds al verholpen
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2010
  19. NielsNL

    NielsNL Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is je NAT ? Ik neem aan niet "open", want volgens mij komt dit probleem door geen open NAT status.

    Probeer eens je nat open te zetten gebruik youtube voor een filmpje voor JOU router ;)
     
  20. MeesterKnecht

    MeesterKnecht Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 PC's en 1 xbox met kabels aangesloten op mn router.

    Maar als mijn broertje op de PC bijv. servers of een server joined in welk spel dan ook dan verlies ik de verbinding op mijn xbox. Kan wel gelijk weer connecten maarja, dan blijf ik dus bezig. Weet iemand wat er mis is? Echt heel irritant.:'-(
     

Deel Deze Pagina