Pff. Waarom heb ik nu niet die 3 keer practice training achievement gekregen voor een full weekend? Ik heb wel degelijk een keer een vol weekend gereden. Misschien niet helemaal uitgereden, maar dat lag aan Kovalainen.
Heeft iemand enig idee waar ik Microsoft wireless racing wheel kan kopen? Op alle internetshops is hij niet in voorraad.
Word niet meer geleverd door MS , ik snap niet waarom maargoed. Word een lastige om te vinden (nieuw).
Binnenkort(?) komt Madcatz met een nieuw stuur. Het kan zijn dat hij al te koop is, maar voor meer info zie: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=100368&page=44
Je hebt P1, P2 en P3 dus 3 practice periodes. Gewoon in P1 in de garage Sector 3 kiezen zodat je snel bij de start/finish komt en dan gewoon meteen 1 goed rondje rijden waarmee je de snelste practice tijd hebt. Daarna terugkeren naar de garage en P2 kiezen. En dan hetzelfde verhaal totdat je in de 3 practice periodes de snelste tijd hebt. Je hoeft dus niks uit te rijden, gewoon 1 goed rondje rijden en klaar.
Eerste seizoen gecomplete, ben nu overgestapt naar Redbull Ben benieuwd hoe dat auto rijdt, en of je veel verschil gaat merken.
Ik sta nu met nog 3 wedstrijden 6de in het kampioenschap met m'n lotus maar andere teams hebben de circel helemaal leeg.. staat bij dat ik niet goed genoeg voor hun ben terwijl ik super hoog sta. Heb wel een vernieuwd contract bij Lotus aangeboden gekregen.
Ik vind de kwalificaties erg jammer. Als ik op Monaco met een kut ronde 1:28 rijdt en de hele ronde Liuzzi achter mij heb, kan hij nooit een 1:20 rijden. Slaat echt nergens op.