1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 29 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    weet iemand misschien waar je de gamefaces van je teamgenoten kan downloaden voor pro clubs?
     
  2. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Nee, niet weer hè. Ik heb het zo zelf nog niet ervaren, in World cup was het soms echt heel erg, dus ik hoop dat het hier minder is. Deze ongein kan echt de totale ervaring verzieken, laat het gewoon op de skills van de gamer aankomen en geen duistere krachten die winst of verlies bepalen.
     
  3. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Gozer, je bent gewoon nep dan. Is het dan een verrot spel??

    Ik sta op 7-3-2- ofzoiets, 2x gequit wegens omstandigheden. Heb nu een winning streak van 3/4.
     
  4. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Offline is echt te simpel zeg.. pfff, als ik eenmaal voor sta op wereldklasse loop ik zo door de verdediging heen, zoals elke fifa wanneer je voor staat. Verder zijn de scheidsrechters veel te streng, erger me nu al.. Online probeer ik voorlopig nog niet.
    Behalve deze puntjes van kritiek gewoon weer een topper!
     
  5. Colintt

    Colintt Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand potje ranked?
     
  6. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik hoop echt dat er snel een patch uitkomt.
    Ben al redelijk veel bugs tegengekomen en andere rare dingen.
    Het meest irritante is nog wel dat ie zo ongelofelijk sloom laadt... :mad:
     
  7. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    blijf maar verliezen online.. :mad: onterecht nog wel haha kan gewoon niet scoren
     
  8. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Vanavond paar potjes clubs gedaan. Wel handig dat je van tevoren opstelling kan maken. Nu kan je gelijk beginnen.
     
  9. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Hmmmm... Vond Fifa '10 misschien wel beter na een dag spelen.. het gaat allemaal zo traag weinig individuele actie weinig snelheid... echt zonde.

    Speelde net tegen iemand die echt tikte als in Fifa '10 alsof hij pro passing uit had staan zo raar.
     
  10. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch nog veel bugs online,
    ik loop gewoon met de bal fluit die af voor buitenspel,ik tackel iemand krijg ik de vrije trap of omgekeerd.
     
  11. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Zet de moeilijkheidsgraad op Legendary

    Kies in het hoofdmenu bij mijn FIFA 11 een scheidsrechter die mild is in het geven van overtredingen/kaarten
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Welke scheidsrechters zijn dat dan? Ik hoef ook geen scheidsrechter die een neergehaalde, doorgebroken speler negeert :+.

    Anders pak ik wel Webb, tenminste geen corners tegen.
     
  13. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    kwaliteit is hard op weg naar de nummer 1 NL positie. Respect daarvoor.. Ik hou het voor gezien voor vandaag. Gemixte gevoelens. Mooi 3e geëindigd in de NL ranking en 75 van de Wereld dat wel.. maar toch krijg ik geen controle over de game en mis ik het mannetje uitspelen van Fifa '10.
     
  14. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    De game is 1 dag uit, eigenlijk nog niet eens en je denkt dat de leaderboards al enige waarde hebben..?

    _O_

    Maar je hebt heel veel verschillende scheidsrechters die worden beoordeeld op 2 factoren: mate van overtredingen toekennen en mate van kaarten geven. Alle scheidsrechters zijn dan verdeeld onder streng/streng of streng/gemiddeld of Mild/Streng, als je dit niet instelt staat hij op willekeurig.
    In het op één na laatste scherm voor de wedstrijd begint zie je bovenaan wie de scheidsrechter is, als je dus wilt weten wat voor wedstrijd je gaat kijken moet je in het hoofdmenu kijken wat de eigenschappen van die scheidsrechter zijn. Evert zegt ook voor de wedstrijd ''deze scheidsrechter staat er bekend om het heel kort te houden!'' maar daar zou ik me maar niet teveel aan vasthouden:+
     
  15. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Als je nu veel speelt kom je zo in de top 3. Je krijgt nu voor elke winst veel punten en verlies weinig minpunten. over een maand krijgen de leaderboards pas wat vorm.
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Leaderboards zijn heel belangrijk voor mensen die niets anders buiten hun game-leven hebben :+

    Ik vind FIFA11 geweldig spelen. Dat Personality+ voegt ook daadwerkelijk wat toe. Nu kan je gelukkig niet meer met Kees Kroket ( een middelmatige verdediger / middenvelder ) het andere team kapot dribbelen.
    Stop nu alleen wel met spelen, vind het niet echt stabiel op de EA-Servers. Ik kies Chelsea en krijg een Manchester United squad. Morgen maar even verder ...
     
  17. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    En wat heeft die evert met het woord tackle ?
     
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    serieus? 8) maffe fout zeg..
     
  19. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zou zeggen speel tegen kwaliteit of anderen in de top 100 van de Wereld. Wedden dat je billenkoek krijgt :)

    Want nu zijn mensen met 1500+ punten gewoon goed. Straks zijn het allemaal noobs. Leaderboards zeggen dus wel degelijk wat. Hoe hoger ik kwam hoe zwaarder het werd en geloof me er zijn al aardig wat hele goede Fifa '11 spelers. Dit zijn gewoon de fanatiekste gasten die het meest spelen al voordat de game officieel uit is. De bovenste regionen daar worden nu al de lootjes verdeeld en niet over een maand. Daar is een keiharde afvalrace gaande, wie blijft er over en wie haken er af.

    En dat als je veel speelt je wel in de top 3 komt is onzin aangezien de top 3 zelf ook veel speelt dus dan moet je constant winnen anders lopen ze op je uit. Je moet dus én veel spelen én bijna alles winnen. En dan ben je gewoon goed en hoor je in de top thuis.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2010
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ja, maat van me krijgt dat dus ook. Kiest Barcelona, krijgt Real Madrid :+ Best grappig. Overigens vind hij het wel kut dat het makkelijk passeren van je tegenstander eruit zit. Ik vind het heerlijk spelen.
    Die Leaderboards nu is een lachertje. Heb vaak genoeg met FIFA10 / FIFA09 tegen Ibracadabra ( toenmalige nummer 1 ) en Vriendloos / Zaadloos en die andere Heroiic Drogba gespeeld. 1 verloren van Ibra, de rest gewonnen. Dus met dat "pak slaag" zit het wel goed. Opscheppen over je ranking? Boeiend. Wat kan je er mee? President worden? :emo:

    En dat Nederlands Commentaar is verschrikkelijk.

    Hij pakt hem met een tackle.
    Hij gooit er een tackle tegenaan.
    Mooie tackle.
    Hij lost het op met een tackle.

    Tackle? Tekkel!
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina