1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 29 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommige mensen zeggen: scoren lukt niet, mar in fifa10 ging dat meestal ook te makkelijk. Zeker online. Hier moet je aan wennen en je moet echt goed met een tactiek spelen om een goaltje te maken! :D
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Schiet ze er toch redelijk makkelijk in online.
     
  3. Godsmack257

    Godsmack257 Active Member

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij manager mode staan op de kalender per dag de wedstrijden aangegeven.
    Friendly's staan in het groen. Het is nu dus niet meer zo dat je steeds van wedstrijddag naar wedstrijddag skipt. Je krijgt zo ook de mogelijkheid om op andere dagen te traden.
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dan heeft ie Manager Mode gekozen. Je moet Player/Manager Mode kiezen.
    Of alleen Player Mode, als je geen manager wilt zijn.
     
  5. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik vind het wel prettig dat het moeilijker is om te scoren. Ik vind sowieso de hele AI een vooruitgang. Ze zetten meer druk, staan goed, komen voor de man. Het is wel leuk om zo te spelen.
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Al met al is Fifa 11 imo beter dan 10, het speelt nu realistischer en zelfs met assisted controls gebeuren er soms rare dingen in het veld, ballen die doorschieten, verdedigers die verkeerd timen etc., erg leuk.

    En over die leaderboards, wat ik persoonlijk altijd grappig vind zijn mensen die hoog van de toren blazen omdat ze hoog in de ranking staan, met volledige assisted controls....

    Iemand die met alles op manual speelt, en dan in de top-10 staat, daar heb ik wel enigszins respect voor.
     
  7. mike0000

    mike0000 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad heb ik de manager mode gekozen. Als je player/ manager doet moet je een speler aanmaken. daar be ik totaal niet in geinteresseerd. Ik wil gewoon manager zijn en dan in de potjes met dat team spelen. Maar als ik de opmerking van godsmack lees, zal het wel zijn dat ik de tussenliggende dagen heb gezien. In dat geval zal ik vanmiddag nog eens kijken of ik de wedstrijden wel kan spelen. Had gisteren ook te weinig tijd om er eens in te duiken
     
  8. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Speel op manual (ook online). Wat een heerlijke game! Een goede verbetering t.o.v. Fifa 10. Het speelt echt heerlijk. Je kunt super combineren en het ping-pong voetbal is voor een heel groot deel weg. Goals zijn afwisselend en anders. Vind het goed om te zien dat goed voetballen en opbouwen nu meer loont dan counteren en wachten tot de spits vrij voor de keeper komt.

    Gisteren de game gehaald, gelijk online gegaan met Ajax. Eerste wedstrijd tegen Juventus. Combineerde er lustig op los. Het leuke is, dat El Ham ook echt loopt zoals hij in het echt doet. Die karakteristieke bewegingen van bijv. Suarez, El Ham, maar ook Urby zitten er wel degelijk in. Zo neemt El Ham bijna alles met rechts en veel met de buitenkant schoen. De gezichten mogen dan niet helemaal kloppen, de bewegingen / animaties doen dat zeker wel!

    Wat ik helemaal vet vind is dat je eigen chants kan toevoegen. Zo hoor ik nu Ricky L door de speakers knallen als ik scoor met Ajax. \o/
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2010
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Die kwaliteit die staat altijd bovenaan als de game net uit en en blijft bovenaan staan. Of hij is werkeloos of hij heeft naast zijn werk geen leven. Ze moeten de rankings anders maken. Niet dat je 500 potjes moet spelen in de 1e maand om kans te maken dat je hoog komt!
     
  10. Hooligan601

    Hooligan601 Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
  11. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Donno

    Donno Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu met mijn virtual pro wat potjes, maar heeft niemand anders er last van de de CPU maar wat aan loopt te kloten..

    als je ze zelf niet laat "jagen" krijg je zo makkelijk een paar doelpunten om je oren.. niet echt realistishh gedaan imo.

    dat noem ik nou pingpongen, wij de bal, hun de bal, wij de bal, hun de bal. Het is niet zo dat ze ff lekker naar elkaar pasen ofzo

    en dan speel ik op wereldklassen.
     
  13. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet met online spelen nu echt uitkijken voor steekballen. Dat is het grootste gevaar. Blijf dus altijd goed met je verdediger mee lopen en stap niet in, want online is dit echt een cruciale fout. Vooral als je bijv. met Feyenoord tegen een Barcelona speelt..
     
  14. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Leaderboards zijn idd nep. Die SENSEIBRAZILIAN stond bij FIFA 10 ook al zo kansloos hoog. Ben hem wel eens tegen gekomen in een lobby en versloeg hem ook. Veel tijd en geen leven hebben is belangrijker dan skill wil je hoog in de world ranking staan.
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111


    Het verschil tussen de AI bij een Barca of bij een Willem II is gigantisch. Erg jammer. Offline tegen Willem II spelen is geen fuck aan..... Tenminste dat was in FIFA09 en 10 zo. Dus zal ook wel zo zijn in FIFA11.

    Ik haal hem vanmiddag ff..... Dan maar een Premier League seizoen draaien.
     
  16. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    ff een vraagje, hoe kan je nou je eigen muziek in het spel zetten? als ik naar Mijn audio gaat zie ik alleen maar een standaard lijst die ik aan kan zetten, ik kan niks aanpassen daar
     
  17. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    MP3's op een cd zetten, in je Xbox stoppen, CD rippen naar de harde schijf, playlist maken met de muziek van de cd, FIFA 11 opstarten, mijn audio.
     
  18. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol sta nu alweer 3e van NL. Soldeagle staat eerste, die heeft 40 wedstrijd op 1 dag gespeeld. Houd het toch niet vol, ik wil soms online en dan voor de lol tegen vrienden of manager mode. En online zijn er ook serieus spelers die constant dezelfde kiezen. Heel veel kiezen ook alleen Chelsea en AC Milan ;).
     
  19. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    kan het ook via USB stick ofzo ?
     
  20. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de Xdoos niet helaas, PS3 wel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina