1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Usenet / Nieuwsgroepen [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 1 sep 2009.

  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  2. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Anderen hier die dingen binnenhalen via XSnews? Ik gebruik dit denk ik al een paar jaar, maar de laatste tijd wat vervelende problemen. Ik las op het forum daar dat er meer mensen waren die problemen hadden met hun downloadsnelheid.

    Bij mij stopt het regelmatig, om na 5 minuten weer verder te gaan. Op zich natuurlijk geen enorme ramp, mijn pc staat vooral in de nachtelijke uren aan en er is vaak geen haast bij. Toch zou ik wel eens willen weten of het aan mijn hardware ligt of aan hun diensten.

    Is er een payserver die je bijvoorbeeld een paar dagen kunt gebruiken? Dan kan ik eens proberen of het daar wel vlekkeloos werkt. :)
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  4. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

  5. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik gebruik xsnews ism ziggo en haal constant de snelheid van mijn verbinding, dus ben tevreden :)
     
  6. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Hmm, raar. Ik heb met een andere payserver toch minder problemen. Heb Xsnews na 3 jaar gebruik toch maar opgezegd. Nu eens kijken wie de meeste waar voor mn geld kan geven voor een redelijke prijs.
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Was er toch een voor €2,50? (paar pagina's terug)
     
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Yes, lightningusenet.com. Ik zou zeggen, probeer hem een maandje uit. Voor €2,50 kun je altijd een poging wagen. Ik zit nu in mijn 2e maand met lightningusenet en heb nog geen problemen gehad.
     
  9. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met Eweka? Ik krijg een Timed out telkens. Telefonisch nemen ze niet op, ik zit nu zgn in de support suite chat maar niemand die wat terug zegt. Dit is een lekker zooitje zeg...:mad:


    EDIT: en het werkt weer :confused:
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2010
  10. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het een half jaar en ook nog nooit problemen gehad :)

    Gewoon een uitstekende payserver.
     
  11. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    www.lightningusenet.com gebruikt ik nu al 2 maanden. Ben er echt zeer tevreden over. Super cheap en geen problemen. Lekker snel ook.
     
  12. Daanhoek

    Daanhoek Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey xboxfans :)
    Ik ben net nieuw op dit forum en kom een beetje met de deur in huis vallen maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
    Ik heb nu een internetabo wat ik eigenlijk veel te duur vind.. Heb nu een site gevonden van waar ik mijn kpn abonnement opzeggen kan. Maar als ik daar klik op switchen naar een andere aanbieder krijg ik alleen maar weer abonnementen van KPN (mijn huidige aanbieder) aangeboden, wat ik dus helemaal niet wil.. Weten jullie meer over deze site?
    Alvast bedankt!!
    Groetjes Danielle
     
  13. Daanhoek

    Daanhoek Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey xboxfans
    Ik ben net nieuw op dit forum en kom een beetje met de deur in huis vallen maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
    Ik heb nu een internetabo wat ik eigenlijk veel te duur vind.. Heb nu een site gevonden van waar ik mijn kpn abonnement opzeggen kan. Maar als ik daar klik op switchen naar een andere aanbieder krijg ik alleen maar weer abonnementen van KPN (mijn huidige aanbieder) aangeboden, wat ik dus helemaal niet wil.. Weten jullie meer over deze site?
    Alvast bedankt!!
    Groetjes Danielle
     
  14. barrbev

    barrbev Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    dubbel post!! maaaar eh, overstappen regelt je nieuwe provider meestal, dus dit slaat nergens op zo'n site. tenzij je helemaal af wil van internet, maar dat kan ik me niet voorstellen! ;)
     
  15. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    zo ook maar even lightningusenet aan het proberen.
    Heb altijd Eweka gehad.
    Merk wel dat de verbinding van Lightning veel minder stabiel is dan die van eweka. wie van eweka gaat 90/95% procent van de tijd op maximale snelheid en bij lightning is dat denk ik maar zo'n 40 %. hij schommelt heel veel en de verbinding kan het ene moment 400 kb/s zijn en daarna 1.34 mb/s...

    verder is hij lekker goedkoop dus kan je er eigenlijk niet over klagen.
     
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Bij mij is ie constant.
     
  17. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ook.
     
  18. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    doen jullie SSL of juist niet ?
     
  19. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet...
     
  20. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik ook niet...
     

Deel Deze Pagina