Legend of Zelda: The Wind Waker

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door sharkysharky, 21 mrt 2003.

1. Smash_brothers

Smash_brothers Gamecube ONLY

Leuk Bevonden:
    0
    jaja ik had em al donderdag binnengekregen van dimplus :D. Gelijk gespeelt en ben nu wel redelijk ver. Maaar echt zeker een aanrader. Voor degende die em niet willen hebben kunnen ze nog altijd OOT of MQ spelen. Met realistiche graphics natuurlijk. Zeker een aanrader. Dus als je nog geen cube hebt zou ik em zeker kopen.

De legende leeft voort ;)

2. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    zijn er al veel die hem hebben uitgespeeld (geen spoilers aub)?

3. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik nog niet maar heb zo een gevoel dat het niet heeeeeeeeeel lang meer zal duren.

Maar ik hoop dat het oneindig zal duren...

4. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    haha, zo is het precies bij mij ook!

mp wel al uitgespeeld chupa?

5. 100%Jean

100%Jean Guest

Ik vind het echt een geweldig spel, mooie graphics, vooral ontploffingen vind ik mooi gemaakt. Ik heb toch al een aantal uurtjes spelen erop zitten en ik hoop dat ik nog lang niet klaar ben. Ik ben nu bij een of ander kasteel, dat te voorschijn is gekomen nadat ik 3 parels heb geplaatst. Er kwam een driehoek te voorschijn van lichtstralen. Wie kan me vertellen of ik nog veel moet?:9 Het leuke van TWW zijn de sidequests, als je de verhaallijn even niet wilt volgen ga je gewoon iets anders doen....

Ik wordt er alleen beetje gek van om steeds datzelfde filmpje te moeten zien als ik de windrichting wil veranderen...

6. xbox-control

xbox-control i'm a splintercell

Leuk Bevonden:
    0
    je bent nogwel ff bezig:)

Laatst bewerkt: 8 mei 2003
  7. 100%Jean

100%Jean Guest

Yeah thnx, was al bang dat ik bijna bij het einde was:9

8. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt. Ik vind dat filmpje ook irritant. Duurt te lang. Het varen vind ik soms ook te langzaam gaan. Maar daar is een oplossing voor ;)

9. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad.. maar ik vind dat filmpje bij het veranderen van de windrichting juist heel cool..

10. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nope. Ik heb die ice gun gehaald en toen kreeg ik zelda. En ja zelda gaat voor. Speel alleen nog maar zelda. Maar zodra ik daar mee klaar ben pak ik MP weer op.

11. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb hem inmiddels een keer uitgespeeld. Dat was dinsdag, dus na een weekje intensief gamen...ik zal niks verklappen. Maar lees dit:
    Na de credits krijg je de vraag of je een nieuwe save game wil aanmaken, dit NIET opslaan over je oude game, de nieuwe savegame is namelijk een soort van extra, sla dus op op een NIEUWE file, anders ben je alles weer kwijt!!!
    Zo kon deze jongen hier dus weer vanaf voor af aan beginnen, en dat terwijl ik al begonnen was met het verzamelen van alle Heartpieces...:mad: Verder vond ik het spel overigens echt top! Beste spel ooit!

Laatst bewerkt: 11 mei 2003
  12. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik hoorde op tv dat de game best wel gemakkelijk is in vergelijking met de oude Zelda´s, klopt dit? Overigens heb ik die oude Zelda´s nooit gespeeld (shame on me :eek: ), maar hoe zit het met die bonusdisc, zien die andere games er goed uit en klopt het dat er ook demo´s opstaan?

13. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Shame on you dat de oude versies niet gespeeld hebt! :cool:

Maar, geen nood, want bij The Wind Waker zitten inderdaad de klassieker Ocarina of Time en de nooit in Europa verschenen versie Master Quest! The Wind Waker zelf is inderdaad vrij makkelijk, dit komt echter ook deels omdat veel puzzels en dingen uit de oude versies terug zijn gekomen in een nieuw jasje, voor jou zal het spel dan ook moeilijker uitkomen dat voor de Hardcore-Zelda-Fan...(no offence verder)...Op de tweede disc staan verder enkele filmpjes...géén speelbare demo's.

14. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Oh crap, Ocarina of Time is toch die game met die tijdslimiet waarbij er een maan naar beneden komt of zit ik nu helemaal fout? Dan had ik liever Majora´s Mask erbij gehad want ik heb een bloedhekel aan tijdlimieten. Maar ja het gaat tenslotte om The Wind Waker en dat is het belangrijkste.

15. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope...Ocarina Of Time is juist Het Beste Spel Aller Tijden! Majora's Mask was het iets mindere vervolg, daarbij kwam inderdaad de maan naar benden zetten, die tijdslimiet was trouwens niet zo erg aanwezig, maar Ocarina Of Time is simpelweg beter.

16. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    *kuch Final Fantasy 7 kuch :)*

Ach ja, ik zal het wel zien als het zo ver is. Heb je die Master Quest trouwens al gecheckt?

17. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jeps, Master Quest is identiek aan de Ocarina Of Time, met als enige verschillen de locaties van de zogenaamde Skulltulla's, en de kerkers, de allemaal op een subtiele manier moeilijker zijn gemaakt. Master Quest is zegmaar een Special Edition van OoT voor spelers die daar alles al hebben gehaald, de moeilijkheidsgraad is iets opgekrikt. :)

18. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Check dit!
    van CubeZone

(De scorre)
    Hoe kan dit?

Laatst bewerkt door een moderator: 20 mei 2003
  19. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Hoi,Dudes,
    ik heb een vraagje,
    ik ben nu ben dat ene eilandje ik weet niet percies hoe die heet maargoed je moet daar met zo'n boom praten nou ik eindelijk bij die boom komen er allemaal van die soort modder beestjes op hem hoe haal ik die eraf?

Groeten Nico

20. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Bedoel je dat de score overal 0 is?
    Lees door voor de score staat eronder.
    BTW, 99 is wel heeeeeeeeeel erg veel

Deel Deze Pagina