1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 29 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Het ergste is dat ik tot nu toe elke keer vergeten ben het commentaar op Engels te zetten. Elke keer dat ik de game opnieuw opstart en een wedstrijd begin hoor ik weer dat verrekte commentaar van Evert en Youri. =(

    "Hij zet een tackle in...."

    Grrrrrrrrr...... :x
     
  2. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Net ook een rare fout. Ik won 4-1 van iemand met 2500 punten. Ik kreeg 83 punten en mijn tegenstander kreeg ook pluspunten:confused:
     
  3. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Iets over de disconnects misschien die velen hebben:
    When you go online you now see your router configuration - moderate or open. You need open to be able to play with everyone and not get disconnected from EA constantly
     
  4. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel een Flag cheater zijn, kijk maar is naar de leaderboards. Mensen boven in hebben helemaal niet zoveel gewonnen maar toch staan ze bovenaan.

    Was in 10 ook zo en is helaas nog steeds niet gemaakt
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    wtf, stond net 2 - 0 voor tegen een vriend, hij kon er niet meer tegen en ging wat eigen doelpunten maken en ik scoorde er nog 1. Tegelijkertijd had hij ook aardig wat rood gehaald = aflassing. Het stond 5 - 0 maar toen het afgelopen was door die rode kaarten werd het 3 - 0. 8)
     
  6. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    EA heeft nog een hoop weg te poetsen
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Krijg het idee dat deze Fifa minder is dan zijn voorganger(s).
     
  8. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Qua gameplay vindt ik deze Fifa perfect, online is stuk minder frustrerend. Alleen er zijn gewoon veel bugs
     
  9. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik dus ook.

    Ik was Hoffenheim (3.5) en won met 2-0 van Leverkussen (4). Ik had 1800 punten en hij 2100, ik krijg +19 en hij krijgt ook punten. Maar als ik verlies gaat er vaak 50 af. Erg vaag.
     
  10. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee hoor, dat klopt gewoon.. Als de wedstrijd voortijdig gestaakt wordt wordt het reglementair 3-0, maakt niet uit hoeveel het stond.
     
  11. 1nfinity

    1nfinity Show your Skill

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoorde het gewoon precies 2 keer achter elkaar

    Echt iets om gek van te worden |:-
     
  12. mcm24

    mcm24 Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, jij moet een kut leven hebben :)
     
  13. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind het nieuwe passen steeds kutter worden eigenlijk. Heletijd tegen iemand aan of iets te zacht. ik vind het online juist frustrerend daardoor.
     
  14. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, klopt volgens mij ook gewoon, zijn volgens mij gewoon de regels inderdaad..reglementair 3-0
     
  15. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Oefenen, oefenen en nog eens oefenen. ;)
     
  16. karsttt

    karsttt Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    over makkelijkheid niet te zeuren, jezus hee, ik ben de hele wedstrijd telkens beter maar scoren lukt me niet. ik speel legendarisch trouwens. maar dit is wel leuker, nu tenminste weer een echte uitdaging!
     
  17. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Zet Passing assistance aan bij controls
     
  18. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    volgens mij klopt het bijna... Ik dacht dat als de tussenstand erger is dan de 3-0 het automatisch de grotere tussenstand is die aangehouden wordt. In Belgie is de reglementaire score overigens standaard 5-0 tenzij ik me vergis :)
     
  19. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou, quitters zijn er helaas weer in overvloede. Nu vier wedstrijden gespeeld, alle vier gewonnen, maar in 3 wedstrijden verliet de verliezer voortijdig de wedstrijd. Laat ze hier nou eens een oplossing voor vinden zeg :emo:
     
  20. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou graag weten dat als je een carriere start met een topteam of je dan verplicht bent alle prijzen te pakken? Ik ben op fifa 10 met man utd soms ontslagen geweest omdat ik 2de eindigde en de FA-cup niet won. Niet zo heel slecht vind ik maar toch mocht ik vertrekken. Belachelijk vond ik dat. Noghtans stonden de instellingen van het bestuur op het gemakkelijkste. Als je jaar op jaar alles wint is er ook niet veel aan vind ik. Misschien nog wat vroeg of jullie daar al een antwoord op kunnen geven (of er zou een optie moeten zijn waar je kunt instellen of je ontslagen kunt worden al dan niet)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina