De eerste wedstrijd is gespeeld Reuj:Villareal SpartacusssNLampdoria eerste wedstrijd : Villareal 3-3 Sampdoria Tweede wedstrijdampdoria 4-1 Villareal
Klopt. Leuke potjes, ging echt gelijk op zoals je al zei. Helaas toen ik 2-1 achterkwam het tweede potje ultra aanvallend gaan spelen waardoor mijn verdediging niks meer was. GG en succes verder
Hoef je je excuses niet voor aan te bieden hoor, is m'n eigen schuld En los daarvan, het boeit me ook niet echt heel veel met welk team ik speel.
Hoe kan je nou mee doen aan die toernooien? Heb me ingeschreven in het toernooi centrum maar zit hier dus niet bij? Wordt er gewoon geloot ofzo?
Zorgen dat je elke dag online bent, ik heb iedereen een toernooiinvite gestuurd en de snelste 16 doen mee
Nou ikke wel Heb vandaag fifa 11 pas binnen, en ben alleen nog maar bezig geweest met een goeie 4 sterren-team vinden.
Hier 4 sterren.. ? Of komt het door m'n Live season ? edit: ik kijk gewoon bij Exhibition in ieder geval.. 4 sterren bij HSV. Als het idd aan m'n Live season ligt dan kies ik Werder Bremen, mocht die eigenlijk ook 4.5 ster zijn dan kies ik Fiorentina En anders Zenit haha