1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Dr0kz, 26 feb 2010.

  1. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Nu wil ik dus echt mijn uitgeleende Borderlands terug! :mad:

    Viel iemand trouwens ook op dat Hyperion een bekend voorkomende mening heeft over tweedehandsverkoop?

    :+ :9
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dat wordt dus ergens goedkoop punten zien te scoren zonder CC nodig te hebben.
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zo, punten binnen en hem aan het downen.
    Op NL marketplace heet ie 'Nieuwe Revolutie'...
    Waarom niet gewoon de Engelse naam, dit staat zo stom.
    Ben iig benieuwd.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Was bijna vergeten dat we nog DLC zouden krijgen :) Meteen maar gekocht al zal er deze week maar bar weinig tijd zijn om even lekker te knallen :mad:
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Net (uit)gespeeld.
    Hij is wel grappig, maar niet super en best kort. Beetje ala Zombie Island. Verder niet echt originele / vernieuwende setting en vijanden, op de enemy claptraps na.
    Leuk om te doorlopen, maar qua mainquest ben je iets te snel klaar, en dan moet het weer teren op de saaie verzamelquests. Bij Zombie Island had ik nog iets van 'ok, vooruit', maar na Fort Knoxx, wat een erg goede en uitgebreide uitbreiding was, is dit weer een flinke stap terug.
    Morgen maar weer hoop claptraps killen voor de verzamelopdrachten en dan kijken hoe ik de andere verzamelachievements moet unlocken.
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Heb je hem op playthrough 1 of twee gespeeld ? Hoe is het qua scaling? Niet zo slecht als Zombie island hoop ik ?
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Op PT1, op PT2 zal ie wel stuk pittiger zijn.
    Wat bedoel je qua scaling?
     
  8. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat de game de moeilijkheidsgraad aanpast aan het level van de speler.
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ga hem op PT2 doen. Heb ik met alle DLC gedaan. En we kunnen ook weer verder levellen toch ?

    En als er nog spelers zijn die mij aan Crawmerax willen helpen, graag. Die wil ik ook nog eens doen, maar dat is solo echt niet te doen...
     
  10. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot level 69
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Net nog even laatste quest van Tannis voltooid.
    Moet nu alleen nog een x aantal oil cans, enkele bobble heads en de pizza's. Nadeel is dat je ze sporadisch random krijgt en ben nog geen enkele pizza tegen gekomen.
     
  12. maybe1984

    maybe1984 Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een toffe uitbreiding. Claptrap for president!!!. Wel een beetje jammer dat hij in mijn ogen vrij kort is. Ben er nu al helemaal doorheen.
     
  13. kimone66

    kimone66 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben hem nu al een tijdje aan het spelen,echter level ik niet.Iemand een idee.
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Na level 61 ga je ook niet meer omhoog. En mocht je dat nog niet zijn, zou het me niets verbazen als het levelen niet werkt in deze add-on (alhoewel, volgens mij enkel in underdome niet).

    Net nog de nodige gebieden afgestruind om claptraps te killen. En de items die je nog moet krijg je gewoon helemaal niet. Nog geen enkele keer een pizza gezien, moet nog de nodige oil cans en enkele bobbleheads. Gare k*t achievements.
     
  15. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Het levelen is nog niet geupdate idd 69 is de nieuwe cap.

    Ook kan het zijn dat voor sommige mensen waarschijnlijk ik ook een aantal achievements geglithed zijn. Heb inmiddels al dik 20 3d brillen gevonden en niks geen achievements :mad:
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wel weer een hogere level cap. :eek:

    3D brillen is inderdaad glitched. Bij de een unlocked ie wel, bij de ander niet. Met een nieuw personage opnieuw de DLC doen verhielp het probleem.

    Heb de 360 een nacht laten farmen bij MINAC, maar nog niet genoeg oil cans, bobble heads en pizzas. Kan hem denk nog wel een of twee nachten daarvoor aan laten staan. Op normale wijze zijn die niet te halen.
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Jep, the pretty much f*cked up this DLC.
    Kort, niet zo speciaal, saaie verzamel achievements en dan blijken ze ook nog eens geglitched te zijn. Zo een domper na het geweldige Fort Knoxx.
     
  18. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Heeft iemand de claptrap toy al ergens gevonden?
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Die claptrap bobblehead?
    Die krijg je heel af en toe als drop na het killen van een enemy, evenals een oil can, pizza en pink pantys. Je bent enorm lang bezig om die allemaal te krijgen als je regelmatig naar bijv dump gedeelte gaat waar er een hoop spawnen. Pas na een nachtje laten farmen, kwam ik de pizza's tegen. Nog niet genoeg pizza's, oil cans en bobble heads (denk ik) voor de achievements, dus na title update (of ervoor) nog maar eens een nachtje laten farmen.
    Ze komen anders zo sporadisch voor, dat het niet leuk is om er op een normale manier voor te gaan. Dan ben je uren bezig en nog niet het goede item tegen gekomen.
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    DLC wel even gekocht, alleen is de level cap nog niet omhoog gegaan. Moet dus nog maar even wachten.
     

Deel Deze Pagina