[XBOX360] Xbox 360 met HDMI

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door Peter Boudewijn, 27 sep 2010.

1. Peter Boudewijn

Peter Boudewijn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [XBOX360] Xbox 360 met HDMI nu met Halo Reach nieuw in seal!

Aangeboden:

1 x Xbox 360 met 20GB HDD met HDMI aansluiting en alle benodigde kabels
    1 x controller
    1 x headset
    Games: Call of Duty 4, Fifa 08, Ghost Recon Advanced Warfighter

Xbox is volledig origineel. Uiteraard werkend te zien.

Bovengenoemd pakket voor €100,-

Voor €25,- krijg je Halo Reach erbij nieuw in seal (winkelwaarde €59,99)

Tegen meerprijs is het volgende mogelijk:
    2de controller met accu
    Fifa 09
    Call of Duty World at War
    Mercenaries 2
    Grand Theft Auto 4

Uiteraard is er een nette prijs te bespreken als een combinatie van bovengenoemd gewenst is.

Indien items verzonden dienen te worden zijn de kosten hiervan voor de koper. Dit zal aangetekend verzonden worden.

Voor vragen bel of mail gerust. (telefoonnummer indien geïnteresseerd via PM)

Met vriendelijk groet,
    Peter

Laatst bewerkt: 1 okt 2010
  2. Peter Boudewijn

Leuk Bevonden:
    0
    prijs aangepast! :)

3. kelders0

kelders0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    prijs voor de xbox met kabels zonder games?

dus puur:
    1 x controller
    1 x headset

4. Peter Boudewijn

Leuk Bevonden:
    0
    Prijs is idd voor:

1 x controller
    1 x headset
    Games: Call of Duty 4, Fifa 08, Ghost Recon Advanced Warfighter

In jou ogen is dat veel te duur, want jij hebt laatst nog een Xbox gekocht voor €50,- en waarschijnlijk wil je voor die van mij €35,- bieden, maar je bent dan ook niet voor niks een handelaartje.

Ik weet zelf ook wel dat er Xbox-en zijn die voor minder weg gaan, maar ik kan van mijn Xbox zeggen dat ik zeker weet dat het een goed ding is, aangezien ik de Xbox altijd uiterst zorgvuldig behandeld heb. Zo maak ik hem meerdere malen per week stofvrij, heeft hij nog nooit in staande (verticale) positie gedraaid en hij staat in een open ruimte waar er geen zon op schijnt, zodat hij z'n warmte optimaal kwijt kan en niet onnodig warm wordt.

Helaas kijken mensen vandaag de dag vaak eerst naar de prijs, maar ik verkoop mijn spullen liever aan iemand die naar kwaliteit kijkt.

Dus mocht er alsnog interesse zijn is €100,- idd mijn prijs.

Groeten,
    Peter

5. bartmanias

bartmanias Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar is de xbox af te halen?

6. Peter Boudewijn

Leuk Bevonden:
    0
    In tiel is hij werkend te zien bij mij thuis, maar ik ben dagelijks in Den Bosch, dus daar kan ik hem ook mee naartoe nemen.

Groeten,
    Peter

7. kelders0

kelders0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    /facepalm...

dat ik dan toevallig een keer een goedkope xbox op de kop heb getikt wil nog niet zeggen dat ik een handelaar ben :mad:..

ik heb laatst ook van cashew nog een xbox overgenomen voor 85 euro.. en wat betreft dat gecasemodde ding, dat was puur om te proberen.. als hij 't zou accepteren mooi, zo niet, jammer dan.. Die prijs had ik gebaseerd op 't feit dat 't ding alles behalve origineel was, en mocht er iets stuk aan gaan, dan kon ik moeilijk mee aan kloppen bij microsoft nederland oid...

anyway, dat allemaal terzijde:
    ik vroeg mij dus puur af of je je xbox ook verkocht zonder de games die bij 't basispakket inzitten, en wat dan de prijs zou zijn..

8. bartmanias

bartmanias Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de productiedatum?
    En heeft de xbox al last gehad van de rrod?

Want m'n pa werkt in den bosch:p

9. Peter Boudewijn

Leuk Bevonden:
    0
    de datum achterop de xbox is: 2009-11-10

hij is 1 keer weg geweest voor de rrod, dus daar heb je weer opnieuw garantie op.

tevens heb ik wat foto's

Groeten,
    Peter

Laatst bewerkt: 29 sep 2010
  10. Peter Boudewijn

Leuk Bevonden:
    0
    Met alle respect, maar op het moment dat je dus met regelmaat een xbox over neemt en in je verkoop topic claimt dat je alles verkoopt omdat je gamen "ontgroeit" bent kan ik niet anders concluderen dat je ze koopt voor de handel. Uiteraard is dat prima!

Maar zoals je zelf ook wel zult weten zijn die 3 games die erbij zitten niet de meest actuele. Dat is meer zodat mensen die nog geen Xbox hebben even wat kunnen oefenen etc.

Dus ook zonder die 3 games blijft de prijs €100,-.

Groeten,
    Peter

11. kelders0

kelders0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja God joh , daar heb je opsich wel een punt, op 't feit na dat ik in beide topics al minstens anderhalve week niet meer gepost heb, in de hoop dat ze mooi wegzakken. Inmiddels heb ik zelf een X360 slim op mijn slaapkamer, en ik heb een X360 premium in de woonkamer staan welke ik af en toe gebruik.. en ben nog op zoek naar een derde x360 voor een leuk prijsje gezien een maat van mij zijn wii wil ruilen tegen een x360, waar mijn zusjes weer belang bij hebben..

Maar dat maakt verder niet uit. Ik snap je punt. Anyway, ik zal over je prijs nadenken, zoals je misschien wel gezien hebt heb ik vandaag op nog wat threads gereageerd en wacht ik daar eerst de antwoorden nog even van af.

12. Peter Boudewijn

Leuk Bevonden:
    0
    inmiddels heb ik via MP een acceptabel bod ontvangen.

zodra ik bericht heb van de mogelijk koper is de Xbox verkocht, dus mocht 1 van boven genoemde nog interesse hebben wees er snel bij...

weg = weg
    wie het eerst komt wie het eerst maalt

Groeten,
    Peter

13. Peter Boudewijn

Leuk Bevonden:
    0
    aangezien de marktplaats handelaars niet meer reageren (what's new eigenlijk...) een kleine update.

Nu kan ik de console aanbieden met Halo Reach nieuw in seal voor maar €25,- extra...

Groeten,
    Peter

14. Peter Boudewijn

Leuk Bevonden:
    0
    even onder de aandacht brengen.

Groeten,
    Peter

Deel Deze Pagina