Formule 1 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 sep 2010.

  1. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    heb nu drie races gedaan. Wat me opvalt is dat er geen uitvallers zijn. Geen crashes en geen motor problemen... jammer.
    En hoe maak je een goede start. Heb net een paar keer geoefend en verschillende manieren geprobeerd, maar telkens wordt ik door een stuk of vier wagens voorbij gereden...
     
  2. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    maar die zijn er echt wel hoor! zelfs bij qualifikatie
     
  3. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    qualificatie zul je bedoelen ;)
     
  4. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwalificatie zul je bedoelen. ;)
     
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Is er al nieuws over een patch? Ik wil graag weer kunnen genieten van het spel zonder me zorgen te maken over mijn savegame of me ergeren aan de cheatende AI! :+
     
  6. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog op deze pagina staat er nieuws over die patch.. even checken joh. :9

    Goed nieuws dat die patch komt..de basis en met name de handling van de game is geweldig, nu nog even finetunen (hadden ze natuurlijk allang zelf moeten doen, CM weer) en dan is het echt een top game wat mij betreft.
     
  7. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Aw, ik had inderdaad de link zien staan, maar in alle haast las ik 'Fanatec' in de link :+. Ik dacht dat het over een stuur ging ofzo :9 Laten we het er maar op houden dat het al laat is!
     
  8. Sobraine

    Sobraine F1 2010!! Need more?

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij MIJ werkt half als ze aangaan én pas vol als ze uit aan gaan.
     
  9. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je sneller wil gaan moet je je vleugels platter zetten, dit zorgt ervoor dat de vleugels minder weerstand geven en je auto dus minder op het asfalt gedrukt wordt. Dit heeft dan dus wel tot gevolg dat je minder grip hebt. En dus in bochten wat meer moeite zal hebben.
     
  10. Nielex

    Nielex Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi,

    ik heb ff een vraagje.
    Als ik op de leaderboards een Ghost Lap wil downloaden krijg ik de volgende melding:
    "you cannot download ghost laps because of your current onlin acces privileges"

    Ik heb gekeken in mijn system settings en ik kan nergens iets vinden wat aan staat van wat mijn acces privileges zou kunnen beperken. Iemand een ideetje?
     
  11. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Als de lampen aan zijn, half tot 3/4 gas geven, als de lampen uit gaan direct vol gas. Zo maak ik redelijk goeie starts... (Heb wel de TC op low staan.)
     
  12. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Pfoe, net de race in Monaco gereden in Heavy Rain! Dat is flink pittig. Lag de hele race 1e, met Webber, Button en Schumacher vlak achter me. Heb voor het eerst gebruik gemaakt van de flashbacks in deze race. Helaas remde ik te laat in de 14e ronde waardoor ik werd ingehaald en 4e lag. Maar Webber schoot de pits in waardoor ik uiteindelijk alsnog 3e werd:)

    Heb denk over het hele weekend genomen wel 20 voorvleugels kapot gereden, wat een kut circuit is Monaco zeg:mad:
     
  13. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat je daar Gold membership voor moet hebben. Weet niet of je silver of gold hebt?
     
  14. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Die mededeling krijg je inderdaad wanneer je een Silver Account hebt.
     
  15. Nielex

    Nielex Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Gold abbo en krijg nog steeds die melding, dus het zou iets anders moeten zijn.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2010
  16. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    heb ik al geprobeerd. De eerste twee meter ga ik gelijk op met mijn voorganger. Als ik dan volgas geef heb ik wheelspin en wordt ik voorbij gereden. Geef ik geen volgas ben ik te langzaam en wordt ik ook voorbij gereden.
    De lampen kan ik trouwens niet zien op mijn kleine ouwe breedbeeld bak. En al helemaal van achter in het veld...
    Heb tijdens een race wel een keer een wagen zien spinnen, maar nog geen DNF's gezien in de eindresulataten. Komt misschien omdat de schade nogal ongevoellig is? Wordt wel eens flink aan gereden van achter. Zie dan allemaal brokstukken rond vliegen, maar zowel ik als de 'dader' hebben geen schaden...
     
  17. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb je schade wel aan staan dan?
     
  18. Sobraine

    Sobraine F1 2010!! Need more?

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Al meer info over de patch/update?
     
  19. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Om mezelf maar even te quoten, we hebben nu allebei dezelfde fout gemaakt :+
     
  20. Sobraine

    Sobraine F1 2010!! Need more?

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké, leuk en aardig maar wanneer gaan ze deze problemen verhelpen, dat is meer mijn vraag.
     

Deel Deze Pagina