1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb H3 alleen de eerste 2 maanden gespeeld en daarna was ik het zat. Wat mij nog bijstaat is dat, wanneer je éénmaal een betray had gemaakt, dit je de rest van de dag bleef achtervolgen. Bij elke Halo is het systeem aangepast en bij elk deel roept het toch wel regelmatig ergernissen op. Ik moet zeggen dat ik het bij dit deel wel erg simpel in elkaar vind steken, er is gewoon geen ruimte voor fouten. Ik heb nog nooit zo voorzichtig een potje SWAT gespeeld omdat we weer met het hele team in dezelfde gang staan of dezelfde ruimte.
     
  2. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    EDIT: nvm
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2010
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Haha, ik had nog een teamkill vanmiddag toen met wat XBW'ers. Was wat in het rond schieten met een pistol en gaf zo Lequero een headshot. Oeps! 8)
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Waarom vond je H2 beter dan deel 3? Dit heb ik eigenlijk nooit begrepen. H3 is mijn favo Halo tot nu toe. Reach is ook goed maar heeft momenteel een enorm gebrek aan fatsoenlijke maps. De enigste map die ik echt leuk vind is de map die ik ook speelde in de Beta. Niet swordbase maar die andere.

    H2 vond ik echt de grootste schijt Halo van allemaal. Zeer slechte Singleplayer en slechte Multiplayer maps, waarvan er helaas een hoop zijn terug gekomen. Daarnaast had het ook nog eens een hele slechte matchmaking vol met cheaters.

    Halo 3 matchmaking was geniaal met Team Snipers en MLG. Daarnaast had het ook vermakelijke funmodes en toffe wapens. Spartan Laser was dope, Needler werkte ook goed(wel een beetje overpowered), Gave turrets zoals de flamethrower. Betere voertuigen ook. De vibe van H3 vond ik veel toffer als in H2.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2010
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Powerhouse!

    Er is duidelijk ook veel tijd gaan zitten in de maps voor firefight en invasion. Maar die zie ik zelf nauwelijks. Ik wil dus ook graag meer thematische mappen!

    Ik heb nog nooit een mp zoveel gespeeld btw :cool:
     
  6. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Net het saaiste potje ooit op bloodgulch gespeeld, 1 flag ctf en iedereen zat lekker zn eigen kant te campen terwijl er niemand voor de vlag ging. Cookie was er ook bij en kon er ook wat van, elke keer had hij een betere spawn voor de sniper (balen).

    Gelukkig wel eindelijk van die warrent officier af.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    het kan saaier trust me. Big Team Battle: Swat op spire. 6 lui van het andere team quitten........75 punten halen is dan ineens HEEL ERG VEEL |:-
     
  8. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ergste is elite slayer vind ik tot nu toe het ergste.
     
  9. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze vreselijke gamemodes hebben mij dit spel weer laten verkopen.
    Een normaal potje tdm kan niet. Ja de arena 4x4, maar 4x4 kom op in battlefield speel je met 20 man online.
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    is dat persé beter dan? Resistance op de ps3 is met 60, doet me niks.
     
  11. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste de gameplay is super. Maar in ik zit veel alleen (niet met een vaste club) in matchmaking. Ik speel vooral veel rumble pit en regelmatig big team battle.

    Ik erger me dood aan die zombie (infection, safe havens) game modes. 50% van de rumble pit games worden daarvoor gevoted. Ik wil gewoon alleen (classic) slayer! Af en toe een sniper/battlerifle/elite/pro slayer tussendoor is wel leuk. Maar a.u.b. geen zombie #%*@#$&!
     
  12. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Er gaat wel veel veranderen deze maand in de playlists. Zo krijgt Team Swat een eigen playlist wat voorkomt dat je het ongewenst krijgt. Jij zegt dat je je ergert aan wat er gekozen wordt omdat je dus veel alleen speelt. Veel mensen spelen in een team dus die besluiten dan gezamelijk waarop gestemt gaat worden.
     
  13. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Echt? Halo 2 hele slechte mp maps?! 8) Halo 2 had de beste MP maps. Zelfs de downloadable content was beter dan de standaard maps in H3. Waarom denk je dat ze maps uit H2 terug brengen? H3 had noobshit erin zitten waar het in H2 veel vaker om skill ging. Zo heb ik het over die bubbleshield shit en je leuke spartan laser en de flamethrower. Gimmicks die nergens voor nodig waren. Je hebt hebt over funmodes en misschien vind jij dat toffer dat kan, dan is H3 misschien beter.

    Even over Reach, ik vind Reach wel toffer dan H3 denk ik. Maps zijn niet perse beter, maar ik heb wat H2 maps terug en dat heb ik toch wel gemist. Sniper voelt beter aan. Shotgun beatdown is wel echt kut geworden dat moet ik af gaan leren. Plasma pistol is wel weer heerlijk met dmr erbij. Verder is sprint wel nice, kan je ook goed gebruiken. De rest is crappy gimmicks :+
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2010
  14. FuckMeister

    FuckMeister Fuckmeister

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Op deze thread zie je hoe alle ranks eruit gaan zien (die nu nog gelocked zijn):

    http://www.mlgpro.com/forum/showthread.php?t=337551

    je ziet een aantal die heel erg lijken op de halo 2 ranks na general!
    Ik vind ze moddervet maar weet niet of ze ooit zal gaan halen! (ben nu nog steeds warrant officer grade 3:p)
     
  15. FuckMeister

    FuckMeister Fuckmeister

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Mythic denk ik de sickste! nog 5,5 mln Credits te gaan!:thumbs:
     
  16. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    damn dat gaat nog wel ff duren dan :p
    als ze die rank cap dan gaan verzetten dan moeten er ook nieuwe dingen komen om CR te krijgen denk ik anders duurt het wel een eeuw :p
    20 mil Cr damn ik heb nu 200k in totaal
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2010
  17. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is hij erachter gekomen eigenlijk? Gemod? Want ik weet dat je offline door kan gaan met de ranks maar de laatste rank halen met alleen maar farming is gewoon theoretisch onmogelijk 8) Vind het wel jammer dat het nu alweer bekend is. Vind het wel leuk om die ranks een beetje als verassing te houden.
     
  18. Forty

    Forty Guest

    Lol wie z'n gamertag is: Hete BLKSM?

    Want die komt me bekend voor.
    zag hem net in een potje BTB.
     
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ook echt dat ik toevallig ook nu in deze thread zit. Maar zal je ff toevoegen zo. ;)
     
  20. Forty

    Forty Guest

    Was ook echt een eerlijk potje 1vs6 lmao.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina