Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ontving net een mailtje van iemand die ik een game had verkocht, volgens die jongen was het spel niet goed omdat zn xbox constant vastloopt ervan.
    Nu heb ik die game nieuw uit de winkel en was 100% krasvrij

Kan dit wel? heb het nog nooit gehoord igg

2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Neuh, ligt meer aan zijn xbox :)

3. Eliass

Eliass Member

Leuk Bevonden:
    0
    geachte xboxers,
    sinds kort doet mijn cd drive raar
    ik zet er een game in, laad keurig.. Tot ik ; (OPEN TRAY) zie. Dat is bij games,films alles.
    enige wat ik nou nog kan spelen is de demo s die ik al had
    weet iemand er alsjeblieft raad mee
    want ik heb niet zoveel geld om hem te repareren en ik heb geen garantie meer
    +karma!

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Al zo'n lens cleaner cd geprobeerd? Je DVD drive heeft anders toch echt een reparatie nodig, want die is gewoon kaduuk.

5. sh0tZ`

sh0tZ` Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoogstwaarschijnlijk heb je dan hetzelfde als mij: De driver kapot?
    Ik had hetzelfde gezeur en bij mij was de driver kapot.
    Heb trouwens vorige vrijdag de xbox opgestuurd en afgelopen vrijdag kreeg ik hem alweer terug! :thumbs:
    Doet het weer prima, hebben alleen geen andere faceplaat erop gedaan maarja, :x
    was ook niet hun schuld dat er een klepje weg was.
    Heb ook de 2 CoD6 schijven laten polijsten bij GameMania voor 5 euro per schijf en doen het ook weer top! :thumbs:
    Eindelijk van dat gezeur af dat die Disc unreadeble en Open Tray dat gezeur. :thumbs:
    Was echt best wel blij. :lol:
    Hopen dat die het nu wel vol houd! :cool:
    Grtz!

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Vergeet niet de game op de HDD te installeren die je speelt, dat scheelt een hoop draai uren van de DVD drive (en gehoorschade van het lawaai dat ie maakt :+)

7. erikkl

erikkl Member

Leuk Bevonden:
    0
    Enquette

Beste gamers,

Voor school doe ik een onderzoek naar games en CD beschadiging.
    Het gaat hierbij om 7 simpele vragen.
    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het invullen van deze vragen.

Dit is de link: http://www.surveymonkey.com/s/Q66Z3P2

Alvast bedankt :)

8. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag wilde ik contact met MS opnemen ivm probleem met mijn xbox slim. Slim vertoonde op willekeurige moment een streepje op de beeld. Ik heb de foto gemaakt, en dat kan je hier, en hier vinden.

Op xbox pagina staat de telefoonnummer van MS:
    Omdat ik doof ben, kan ik dus niet zelf bellen. Ik liet mijn moeder doen. Toen kreeg mijn moeder allerlei keuzenummer die je moet kiezen. Mijn moeder snapt geen drol van rare woorden, zoals LIVE, Hardware etc.

Enige idee waarom we niet direct persoon kan praten. Is toch stuk makkelijker. Mijn xbox slim ligt al bijna maand te stoffen :mad: Straks ga ik mijn broertje vragen of hij voor mij wil bellen. Zo nee, dan kan ik Slim net zo goed in prullebak gooien. Heb hem maar paar weken gebruiken.

9. smisser

smisser Girlpower!

Leuk Bevonden:
    0
    Ahhhh dat is idd moeilijk!
    Misschien iets om te proberen!!
    Alle stekkers eruit halen even een paar minuten laten liggen op iets anders...
    Dan alle stekkers er weer in en dan opnieuw proberen?
    Geldt ook voor de TV :D

Volgens mij is er ook een telefoonnummer voor dove, maar dat weet ik niet zeker

Ja hier , weet niet of ik je help

Slechthorenden (teksttelefoon):
    0800 023 3895

De service is bereikbaar op:
    maandag - vrijdag: 09:00-22:00
    zaterdag: 09:00-20:00
    zondag: 09:00-17:00

10. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Moet je wel een teksttelefoon hebben natuurlijk ;)

Ik dacht dat je tegenwoordig ook aanspraak op garantie kon maken via xbox.com zonder dat er een telefoon aan te pas komt?

11. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Dacht ik ook. Maar Norwest, anders wil ik ook wel even voor je bellen als er geen andere oplossing is. Stuur maar PM indien dat goed uitkomt, ik doe het graag.

12. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Je hebt recht op 1 of 2 jaar winkelgarantie, dus breng het ding daarheen en laat hun het oplossen.

Laatst bewerkt: 8 okt 2010
  13. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dank voor de reacties.

Inmiddels heeft mijn broertje allemaal geregeld. Het kost hem wel halfuur. Ook zei medewerker dat hij nog nooit van Error 82 heb gehoord. De bewijs kan je hier vinden. Mijn xbox is niet verkocht, kreeg mijn broertje te horen 8)

Dag later kreeg ik 2 emails in mijn box. Ene bericht ging over hoe je xbox moet versturen. Tweede bericht luidt de titel "UPS Aflevering van label [getal]". De titel van tweede bericht komt niet overeenkomst wat het in 1e bericht suggereert. Maar goed :confused:

Toen ik op link "Uw etiket ophalen" klik, kreeg ik foutmelding:
    Code:
    Error: Unable to retrieve the UPS Label information. Please check the retrieval link.      ( Error Code: 0 )   
    Op dat manier krijg ik nooit label :mad: Misschien moet ik gewoon even afwachten. Ik hoop dat ik niet nog keer contact moet opnemen, omdat het mislukt :F:

@smisser
    Bedankt voor je aanbod :b: Het is niet meer nodig.

Update
    Ben al achtergekomen waarom ik Label niet kan krijgen. Ik moest '%3D' door '=' vervangen, dan krijg je he te zien. Weer stapje verder :cool:

14. smisser

smisser Girlpower!

Leuk Bevonden:
    0
    Oké!
    En graag gedaan!
    Ben blij dat je een stapje verder bent gekomen ;)

15. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb een vraagje. In tweede bericht krijg je 2 labels. Ene label moet je op het pakket plakken, en tweede label ( Elektronisch bewijs van retourlabel) moet je bewaren.

Moet je de handtekening van de chauffeur laten tekenen tijdens ophalen of als ik het pakket terug krijg? Ik heb over de tweede papier 'Elektronisch bewijs van retourlabel'. Het is nogal onduidelijk.

Hopelijk kan iemand op mijn antwoord geven.

16. smisser

smisser Girlpower!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, je moet er een handtekening krijgen van degene die jouw pakket ophaalt.
    En ook het papier houden why?
    Omdat het bewijs is dat het is meegenomen ;) kunnen ze niks flikken haha

17. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok. Dat is duidelijk :) Het is eigenlijk ook logisch, maar toch wil ik zekerheid hebben.

In weekend ga ik mijn Slim in het pakket doen en uitzoeken wanneer UPS mijn pakket kunt ophalen. Dan ben ik voorlopig xboxloos :'-( Ach, ik heb genoeg ander dingen te doen.

18. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Die coulantheid van de xbox service is blijkbaar verdwenen./
    Mijn xbox stamt uit 2006, ongeveer 5 kapot gegaan.
    Had de (slechtsprekende buitenlandse) mevrouw aan de lijn bijna zover om m'n xbox gratis te laten repareren.
    Maar na aanvraag bleek dat dat 2 weken, dat alsnog repareren na de garantietermijn, geleden is op gehouden. Heb totaal geen behoefte om 90 euro te betalen voor een flutreparatie, dus wat kan ik het beste doen. Nog een keer bellen en toch nog ff gaan stalken? Of de moed nu al opgeven?

19. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Je kan het altijd proberen natuurlijk, maar anders zou ik gewoon een nieuwe kopen. De reparatie is inderdaad klote en haalt eigenlijk helemaal niks uit, omdat ze er gewoon dezelfde hardware in stoppen.

20. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Jep, dan maar een nieuwe kopen, ik krijg ze niet meer overgehaald daaro bij microsoft. Misschien toch is een xbox360 slim kopen, maar dan heb ik dat probleem met m'n oude xbox harddisk,. Kan ik gewoon al m'n savegames van m'n hdd op een usb zetten en over zetten op de slim..?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina