1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 7 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Het werkt niet :mad: De pixel is gewoon dood. Hij zit niet vast. Was dat het geval dan zou hij bij rode vlakken nog steeds dezelfde kleur aanhouden inplaats van zwart worden. :'-(
     
  2. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Mijn msnapp werkt niet meer geloof ik? Ook opnieuw installeren werkt niet. Hebben jullie hier ook last van? "Niet verbonden met internet" zegt hij. *ben ik overduidelijk wel, ook nu*
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Heb ik helaas ook last van. Mijne iets langer dan een maand oud :mad:
     
  4. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ik ben gisteren langs een mac reseller geweest en omdat ik de macbook op de apple site heb gekocht moet ik daar maar heen bellen. :+ Uhm ok? Had ik hem daar gekocht had ik waarschijnlijk een vervanger gekregen. Mede door mijn smart-ass opmerking: Als ik dode pixels had willen hebben had ik wel een HP gekocht. :+
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2010
  5. Nielesss

    Nielesss Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet een epub bestand omzetten naar een pdf. Ik heb dit gevonden, alleen snap ik hier geen snars van! http://epub2pdf.com/

    Help? Hoe werkt dit met terminal? En is het anders mogelijk dat ik het epub bestand mail, 1,2mb klein, en dat jij het doet? Zou je me echt mee uit de brand helpen.
     
  6. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb jullie hulp nodig!

    Sinds vorige week merk ik dat mijn unibody macbook problemen heeft met het beeldscherm. Dit begon met horizontale strepen en is nu een dikke verticale streep geworden. Wanneer dit probleem zich voordoet is het te verhelpen door het scherm iets te kantelen maar het komt altijd terug en lijkt steeds moeilijker weg te gaan.
    Ik vermoed dat het dus ligt aan de connectoren van de display.
    Verder werkt alles trouwens nog perfect.

    De macbook is 2 jaar oud en ik heb dus geen garantie meer :mad:

    Weet iemand of dit redelijk goedkoop te repareren is? of kan ik hem beter voor een paar honderd euro verkopen en een nieuwe kopen?

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2010
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Probleem kan ook veroorzaakt worden door een slecht/niet werkende backlight verlichting van het panel.

    Voorbeeld.
    [​IMG]
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Even een PRAM reset proberen.

    Command, Option, P en R tegelijk inhouden tijdens het opstarten.
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Nee, want zoals je ziet is het beeld een soort van inverted, corrupt sowieso, niet gewoon slecht belicht.

    En dat ligt bijna altijd aan de LVDS kabel of gewoon brakke LCD aansturing.
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Is er al iets bekend wanneer de nieuwe MBP's ongeveer uitkomen? Of wat zeg maar de gebruikelijke maand is dat de MBP word geupgrade?
    Want op die ene site waar je zo ongeveer kan zien of het nog wel slim is om een Mac te kopen stond dat het beter is dat ik even wacht.

    En de upgrade van o.a een C2D naar een i3 (denk toch wel dat dit het geval zal zijn bij de goedkoopste versie) en dunno wat er normaal geupgrade word, misschien een andere videokaart ofzo is het wachten altijd wel waar.

    En daarnaast nog een vraagje:
    - gegevens van pc naar mac: gewoon simpelweg op een USB zetten of overzetten via lokaal netwerk toch?

    Er schiet me verder niet zo 1,2,3 nog meer te binnen, dus misschien later nog een aantal vragen. Maar ik lees natuurlijk ook al het een en ander af via de site van Apple zelf en Tweakers.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2010
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Eind van het jaar, begin 2011.
     
  12. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Denk je dat er een I3 update komt voor de Pro?
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik zou niet weten wat anders? Denk niet dat de goedkoopste versie van een MBP een i7 krijgt he. :9
     
  14. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Misschien blijven ze nog een serie op C2D:D
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Schijnbaar is de 13" MBP te klein voor een Corei3/i7. Heeft te maken met warmte-ontwikkeling.
     
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Zijn toch wel meer 13" laptops met een i7, klokken ze em voor de warmte een eindje terug. Denk dat Apple het meer uit kosten overwegend standpunt doen. Op de "oude" C2D kunnen ze meer winst pakken aangezien het ze geen drol meer kost en ze de prijs van een 13" macbook gelijk houden. Tel uit je winst.
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Zou wel jammer zijn als ze er niet eens een i3 instoppen. Maar lage kosten en tel uit je winst inderdaad. :mad:
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Apple zal er vast wel zo zijn redenen voor hebben! :+
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja sure :+.

    Wat moeten de meegeleverde iPhone 4 oordopjes die ik nog nooit heb gebruikt ~ opleveren als ik ze ga verkopen?
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Is dat met headset of zonder? Zonder heb je de doppen volgens mij voor 25 euro in de store en zul je er een stuk minder voor krijgen. Met headset functie wellicht wat meer.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina