1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 29 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sgtjasper

    sgtjasper Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is bij mij inderdaad ook..

    Hij zet een tackel in, HIJ ZET EEN TACKEL IN!

    HIJ ZET !@$!($^!(@*^ EEN @!(!@)&#(! TACKEL IN!!!!! :9
     
  2. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebruiken jullie vaak de tactics die je met de d-pad kan instellen? Zoals Hoge druk/vleugelaanval etc?

    Ik heb het gevoel dat die niet super veel doen
     
  3. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat vaak na clubs de captain een frozen krijgt moeten ze echt fixen
     
  4. worsermichael

    worsermichael Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al een uur bezig met 2 vrienden om een clubwedstrijd te vinden en wil maar niet lukken. Iemand ook last van of tips?
     
  5. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Van Nistelrooy_O_

    Alles wat hij in de 16m aanraakt is een goal
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Leuk die post match mailtjes die je krijgt. Zijn wat uitgebreider dan vroeger.

    Voorbeeldje voor de mensen die de optie om mailtjes te ontvangen niet aan hebben staan.
    [​IMG]


    Ook wordt blijkbaar de stand onthouden hoe het was op het moment dat je tegenstander quitte.

    Nu dus 1 wedstrijd tot de 15e minuut gespeeld.
    1 tot de 79e
    En tig keer de verbinding verloren met de EA servers (niet eens tijdens een wedstrijd, zover kwam ik niet eens. Hopelijk fixen ze die shit eens)

    Trouwens wel jammer dat je de highlights niet meer kunt bekijken als je tegenstander is gequit. Zaten 2 mooie goals tussen.

    Nu ga ik maar weer weg uit dit topic. Ik voel me hier niet thuis. :+
     
  7. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar buiten de 16m is het een drama. Is een beetje sloom. Kies liever Huntelaar. :+
     
  8. fbree

    fbree Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik met mijn vitual prof bij feyenoord zit en wil in spelersbeheer(manager/speler) naar een ander team hoe verhuis ik mijn speler dan mee.
     
  9. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms voelt het echt of de scheidsrechter partijdig is, mijn tegenstander krijgt voor elk duwtje dat ik geef een vrije trap en ik niet
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Zo, ben even gestopt met online spelen.

    10 Matches met op de 3e partij een Quitter gespeeld en gewonnen. Dus had 7 matches gewonnen voor de Achievement. Speel mijn 11e match en word met 4-3 ( door INFORM Barcelona, WTF!? :mad: ) verslagen. Kreeg de achievement na 7 potjes gewonnen te hebben helemaal niet.

    Echt zo verneukt. Heb er nu weer 1 staan, maar weer een quitter. Ik kom zo nooit aan die achievement. Ik raad jullie aan om trouwens NIET tegen Adidas LiveSeason noobs te spelen, tenzij je het zelf hebt. Je kan met het team dat niet ge-Adidas'ed is gewoon niet winnen.
     
  11. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat doe ik al sinds FIFA 9 niet, echt kansloos dat liveseason.. Spelers die ineens uit alle hoeken kunnen scoren.

    Moest net tegen onze grote Kwaliteitvriend, maakte de 1-0 in de 4:45 minuut. En ja hoor, weg is die. Leuk hoor...
    Hebben jullie er trouwens ook last van dat Cech gewoon niet te passeren is in dit spel? Altijd die coverspelers..
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik heb Kaká en Rooney anders op mijn cover. Maar zo spectaculair zijn ze niet :+

    Echt zo erg, ik baal als een stekker want ik kan nu dus weer opnieuw beginnen met die Win-5-Times in a Row achievement. En dat met een Streak van 10 ... what the fuck.
     
  13. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Cech is veel te goed. Net als chelsea zelf. Word er schijtziek van. Ik speel alleen tegen real en chelsea.
     
  14. FIFAFEYENOORD94

    FIFAFEYENOORD94 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een carriére gestart in Spelersbeheer bij Feyenoord, vervolgens ben ik verhuist naar een andere club (als trainer en speler) echter is de speler niet meegegaan en ontbreekt van hem elk spoor!
    Als ik dan bij het menu kijk bij 'Mijn carriére' staat er bij mijn speler, NIVEAU: Belofte.
    Hoe krijg ik dit in godsnaam weg en kan ik gewoon weer met mijn speler spelen, heb al een transfer geprobeerd maar daarin is mijn speler niet te vinden. (ook niet bij de oude club)

    Dringend hulp gezocht!
     
  15. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Oke, geen coverspeler. Maar Cech is wel het gezicht van de nieuwe "Be a goalkeeper" modus he;), dat bedoelde ik.

    Ik kreeg die achievement ook pas bij mij 14de overwinning op rij:+
     
  16. Munnie

    Munnie Guest

    Pfff frustrerend spel dit. Altijd als ik voor sta flikkert dat tief ding eraf zodat ik verlies (of ik moet uren gaan w8en tot hun gaan quiten) en als ik achter sta kan ik gewoon door spelen. Zal wel toeval zijn maar zooooooooooooooooo frustrerend...
     
  17. linkerbilspleet

    linkerbilspleet Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij een normale CD kan ik wel rip CD doen maar bij een gebrande cd met supportersliederen erop niet?
     
  18. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook :mad:
     
  19. knakkieworst

    knakkieworst Gearhead

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand nog teams die hij kan aanraden? Ikzelf vindt Olympique Lyon(Lopez, Bastos), AC Milan(Ibra, Tiago Silva) en Manchester City (David Silva, Tevez) heerlijk spelen.

    Tiago Silva is trouwens verassend goed
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2010
  20. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0

    Hamburg SV speelt zeer fijn, Tottenham ook
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina